Stavroula's pov:
Στ: Yoongi παρατάμε, σήκω φύγε!
Yn: Οσο και να φωνάζεις δεν πρόκειται να φύγω. Πρώτα θα μιλήσουμε!
Θα τον σκοτώσω!δεν θα γλιτώσει από τα χέρια μου! Προσπαθώ εδώ και τόση ώρα να τον διώξω και δεν φεύγει!
Στ: Yoongi σήκω φύγε, ετσι κι αλλιώς τόση ώρα είσαι εδώ και δεν σε βλέπω να λες κάτι. Δεν έχουμε κάτι να πούμε εμείς οι δύο!
Yn: Κάνεις λάθος έχουμε πολλά να πούμε.
Στ: Ξέρεις κάτι σε βαρέθηκα, πες μου ότι είναι να μου πεις και σήκω φύγε.
Yn:...
Στ: Yoongi τελείωνε γιατί δεν έχω όρεξη.
Yn: Τρέχει κάτι με σένα και τον Hoseok?!
Στ: Τι?!... Εσένα τι σε νοιάζει;
Yn: Απάντησέ μου!
Στ: Δεν σε αφορά η προσωπική μου ζωή.
Yn: Σταυρούλα απάντησέ μου, τρέχει κάτι με εσένα και τον Hoseok?!
Στ: Yoongi ΣΗΚΩ ΦΥΓΕ ΤΏΡΑ! Σταμάτα να με βασανίζεις... Από την πρώτη στιγμή που με είδες σχημάτισες μία άποψη για μένα χωρίς βάση και λογική πιστεύοντας πως είνμαι προδότρια (λόγω της μάνας μου). Ναι εντάξει με τον καιρό άλλαξες, ήρθαμε πολύ κοντά. Η συμπεριφορά σου μου έδωσε ελπίδες, κάθε φορά που στο μυαλό μου έφερνα την σκέψη σου χαμογελούσα και εσύ σε λίγα δευτερόλεπτα κατάφερες να με διαλύσεις... Πριν λίγο φιλιόσουνα με την Λυδία και τώρα έρχεσαι μέσα στις φωνές και με ρωτάς κάτι τέτοιο?! ΣΉΚΩ ΦΎΓΕ ΤΏΡΑ! Δεν θέλω να σε βλέπω!
Του φώναξα καθώς ξεκίνησα να κλαίω.
Yn:...
Στ: Φύγε σε παρακαλώ.
Yn:...
Στ: Yoon-
Δεν με άφησε να ολοκληρώσω αυτό που πήγα να πω γιατί με φίλησε! Δεν το πιστεύω με φίλησε! Επιτέλους αυτό που ονειρευόμουν τόσο καιρό έγινε πραγματικότητα.
Στην αρχή με αυτή του την κίνηση ξαφνιάστηκα δεν το περίμενα γούρλωσα τα μάτια μου αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ, έκλεισα τα μάτια μου και το απόλαυσα.
Στην αρχή το φιλί μας ήταν γλυκό αλλά και παθιασμένο, στην συνέχεια όμως έγινε άγριο καθώς μπλέξαμε και της γλώσσες μας.
Τύλιξα τα πόδια μου γύρω από τη μέση του και συνέχισα τον φιλάω με πάθος και αυτός το ίδιο, χωρίς να σπάσουμε τη φιλί μας κατευθυνθήκαμε προς το κρεβάτι όπου εκεί έβγαλε την μπλούζα του και βλέποντας το σώμα του με τους όχι και τόσο καλοσχηματισμένους κοιλιακούς του τα έχασα.
YOU ARE READING
𝚃𝙷𝙴 𝚂𝙴𝙲𝚁𝙴𝚃.𝙱𝚃𝚂
Fantasy☾︎ 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 ☽︎ 𝙱𝚝𝚜 𝚏𝚏. 𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍:13/08/20 // 𝙵𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑𝚎𝚍:12/11/20