.25.

99 16 6
                                    

Στην κόλαση:

Val's pov:

Val: Λίλιθ η υπομονή μου εξαντλείται, δεν θα περιμένω άλλο δώσε μου τον καθρέφτη!

_________________________________________

Val: Λίλιθ δώστο μου τώρα!

Λίλιθ: Θα στο ξανά πω για τελευταία φορά δεν έχω κανένα από τα 3 θανάσιμα εργαλεία! (Η Λίλιθ από τα νεύρα της είχε υψώσει υπερβολικά τον πόνο της κόρης της και τα μάτια της ξεκίνησαν να κοκκινίζουν από τον θυμό)

Val: Γιατί να σε πιστέψω σε συμφέρει να τα έχεις γιατί μπορείς απλά να καλέσεις τον Άγγελο Ραζιήλ και να μας σκοτώσεις όλους!

Λίλιθ: Val η δικιά μου υπομονή εξαντλείται.Ξέρεις πολύ καλά ότι μπορώ να σκοτώσω τον καθένα, είμαι η βασίλισσα της κόλασης! Πιστεύεις αλήθεια ότι άμα είχα τα θανάσιμα εργαλεία θα καλούσα το Ραζιήλ για ποιο λόγο?!

Val: Λίλ-

Λίλιθ: Τον Ραζιήλ δεν θέλω να τον ξαναδώ στα μάτια μου ή μάλλον δεν το ήθελα για να το σκοτώσω! Από την ώρα που σκότωσαν τη Γιόχαν έχεις χάσει τα λογικά σύνελθε που έρχεσαι στην κόλαση και με απειλείς!

Val: Γιατί νομίζεις ότι θα σε φοβηθώ?! Είμαι ο μόνος που μπορώ να αναστήσω τον Τζόναθαν!

Λίλιθ:...

Val: Δεν μιλάς τώρα ε?! Δεν σε συμφέρει,γιατί ξέρεις ότι αν στραφώ εναντίον σου ποτέ δεν θα πάρεις το κόκκαλο μου για να μπορέσεις να τον αναστήσεις!

Λίλιθ: Το ότι εγώ θέλω κάτι από σένα δεν σημαίνει ότι μπορείς να έρχεσαι στο Βασίλειο μου και να με απειλείς!

Val: κι όμως μπορώ δεν ενδιαφέρομαι για τον Τζόναθαν δεν δίνω δεκάρα που είναι γιος μου, ξεχνάς είχα κάνει τότε με το διαβολικό αίμα?! Εγώ το μόνο που θέλω είναι να μου πεις πού είναι τα υπόλοιπα δύο θανάσιμα εργαλεία!

Λίλιθ: θα σου ξαναπώ για τελευταία φορά ότι δεν ξέρω!

Val: Φρόντισε να θυμηθείς γρήγορα γιατί δεν θα σου φέρω ούτε τους 20 αμαρτωλούς για την τελετή σου, αλλά ούτε και το κόκαλο μου και χωρίς αυτά τα δύο Τζόναθαν δεν υπάρχει!

Λίλιθ:...

Val: Οσο και να το καθυστερείς όσο και να προσπαθείς να βρεις λύση εξαρτάσαι από μένα οπότε απλά θα είσαι υποχείριο μου!

Λίλιθ: Ωραία λοιπόν... Δεν έχω κανένα από τα τρία θανάσιμα εργαλεία όμως...

Val: Γνωρίζω πολύ καλά ότι δεν έχεις και τα τρία, το κύπελλο βρίσκεται υπό την κατοχή μου.

𝚃𝙷𝙴 𝚂𝙴𝙲𝚁𝙴𝚃.𝙱𝚃𝚂Where stories live. Discover now