4-Kapının gıcırtısı

349 30 19
                                    


"Hiç ruh eşini bulabildin mi?"










Ruh eşi mi ....








Evet, seni tamamlanmış hissettiren kişi ...Onun yanındayken kendini özgür hissedersin.Seni güçlü ya da güçsüz olduğun için değil,seni sen olduğu için sever..Daha ağzından kelimenin yarısı çıkmadan cümlenin sonunu getirir.Ona bakmak bile sana mutluluk verir.Nerede olursan ol her zaman yanındaymış gibi hissedersin.Bunu düşünmek bile sana güç verir.O,arkanda durdukça ,her şeyi yapabilirmişsin gibi gelir sana.Hayatında ona rastlamak bile büyük bir şanstır.Karşılaştığında asla kaybetmek istemeyeceğin kişi...Onu kaybetme düşüncesi bile sana acı verir.İşte böyle birisi ...

Daha önce hiç rastladın mı?





















Hayır....





°°°




"Jotaro-san."



"Jotaro-sannn."



Jotaro'nun ismi ,kendi kulaklarında yankılanıyordu.Biri onu çağırıyor gibiydi.Ama bir türlü emin olamıyordu.

Sanki karanlık bir okyanusun içindeydi.Koyu mavi sular sürekli onu derinlere doğru çekiyordu.


"Jotaro-san!"


Jotaro bir sarsıntıyla kendine geldi.

"Huh?"

"Tanrım, beni korkuttunuz.Bir anda donmuş gibiydiniz.Yaklaşık bir dakikadır isminizi söylüyorum ama anca duydunuz."

Jotaro etrafına bakındı.Çevresinde ne karanlık sular ne de şişe çevirenler vardı. Merdivenlerin ortasında dikilmişti ve Okuyasu da onu çekiştiriyordu.

"Jotaro-san biraz çabuk olmamız lazım Josuke şimdi mesaj attı.Annesi bizi akşam yemeğine davet ediyormuş.Geç kalmasak iyi olur."


"Tamam."

Jotaro'yla Okuyasu hızla merdivenleri indiler.Jotaro ,bu aralar geçmişe dair anıların aklına daha sık geldiğini fark etmişti.

Yaşlanıyor olmalıyım...



Okul kapısının önüne geldiklerinde, Jotaro cebinden telefonunu çıkararak bir taksinin numarasını tuşladı.Taksici on dakikaya orada olacağını söyledi..


Saat 7'ye geliyordu.Tam akşam trafiği saatiydi.Jotaro yanlış hatırlamıyorsa,oldukları yerden Josukelerin evine yaklaşık on dakikalık bir yol vardı.Bu muhtemelen ,trafikten dolayı yarım saati bulurdu...

Yoldan sürekli arabalar gelip geçiyordu.Herkes bir yerlere yetişme çabası içindeydi.Sanki kimsenin kaybedecek beş dakikası bile yoktu.


"Jotaro-san"


"..."


"Her şey yolunda mı?"


Acaba her şey yolunda mıydı.. Jotaro'nun hayatı son birkaç aydır alt-üst olmuştu ve bazı sağlık sorunları çıkmaya başlamıştı.Günde antidepresanlar da dahil olmak üzere üçer tane hap alıyordu...Düşünmesi gereken bir kızı, imzalaması gereken tomarlarca evrak vardı.
Ve de açıklama yapması gereken bir annesi..

Eski Bir Arkadaşla BuluşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin