Bakugo
Po chvíly mi Haruka v náručí usla. Nechtěl jsem jí vzbudit takže jsem tam musel zůstat. Právě spím v jedné posteli s holkou co mě málem zabila. Velice zajímavé. Po chvíly jsem taky usnul.
Haruka
Ráno mě probudilo to, že mi bylo teplo. Otevřela jsem oči a trošičku jsem se pohnula. V tu chvíly jsem zamrzla. Vzpoměla jsem si na minulou noc. Sjela jsem pohledem ke svému pasu. Okolo pasu mě objímala jedna Bakugova ruka. Kde má ale druhou ruku ? Aha ... Našla jsem jí. Zamrzla jsem a zrudla když jsem zjistila kde mě Bakugo objímá druhou rukou. Jak to říct ..? Uhm.,. Bakugova druhá ruka mě objímá trošku víš než je pas. Ano, je tam. Uhm... Druhou rukou mě objímá okolo hrudníku.
Snad to udělal ve spánku... Snažila jsem se vyprostit. Z Bakugovi strany se ale ozvalo nesouhlasné zamručení a zesílíl tisk. Snažila jsem se od něj vší silou odstrčit. Akorát ze spánku ještě víc zesílíl tisk. Potichu jsem směrem k němu otočila a řekla :,, Já nejsem plyšák Bakugo.".
V tu chvíly prudce otevřel oči. Asi se mě lekl protože do mě strčil a já spadla z postele. Když si uvědomil co se dějě sednul si na posteli a kupodivu úplně červený mi pomohl na nohy a začal se omlouvat. V tu chvíly se ozvalo zaklepání ,,Harukooo !! To jsem já, Mina. Slyšela jsem ránu. Jdu dovnitř !!!" řekla Mina. V tu chvíly otevřela dveře. Poskytl se jí pohled na mě a Bakuga sedící na MÉ posteli, úplně červení, rozcuchaný A JEŠTĚ K TOMU je Bakugo bez trička. Mina ihned v pohybu zamrzla.
Nastalo 10 sekundové ticho. Za tu dobu se na Mininým obličeji začal formovat úšklebek typu 'já vím co jste dělali' ͡° ͜ʖ ͡°.
Najednou jsem sborově s Bakugem nahlas řekla :,, Není to tak jak to vypadá !!!". ,,Joooooo, jasněěěěěě. Ale upřímě, jsem tě Haruko tipovala spíš na Kirishimu :). " V tu chvíly si nás vyfotila na mobilu. Tak to mě teda naštvalo. Cítila jsem jak mi zrudlo oko. Jsem prostě hodně výbušná povaha. V jedné sekundě, bez toho aniž bych si to uvědomila, jsem pomocí svého časového quirku stála u Miny a v ruce džela její rozdrcený telefon. Absolutné netuším jak se mi povedlo jednou rukou rozdrtit telefon.
Koukala jsem jí přímo do očí a ona mi pohled opětovala zaskočeným pohledem. Uvědomila jsem si co jsem udělala a svěsila ruce podle těla. Už v úplném klidu jsem se ohlédla na taktéž zaskočeného Bakuga. Když jsem se koukla zpátky, Mina už tam nebyla. Nejspíš šla do pokoje. Bezeslova jsem pustila to co zbylo po Miníném mobilu, vzala si oblečení a šla do koupelny.
Tam jsem udělala raní hygienu a převlékla jsem se. Teď jsem na sobě měla černé legíny a svetlě tyrkysovoý svetřík s dlouhým rukávem. Když jsem vešla zpátky do pokoje Bakugo už tam nebyl. Byla jsem ráda, chtěla jsem jít totiž malovat. To většinou dělám když se chci odreagovat. Akorát nekreslím to co byste si asi mysleli. Já kreslím abstraktně, různé spojice barev. Umím barvy totiž dobře kombinovat a uklidňuje mě pohled na dvě podobné barvy vzpíjící se do sebe na plátně.Už jsem si nasazovala svůj vínově zbarvený baret když do pokoje vešel Bakugo. ,,Momo chce abychom šli ns pláž, tak si vem plavky a ostatní ... věci co si holky berou na pláž a za 10 minut se máme všichni sejít dole.".
Vím, zase strašně krátky ale co. Chcete aby tahle přepávačka ještě pokračovala nebo aby se po plaži jelo domů a zas by se pokračovalo originální dění ? Mimochodem budem vám vadit když se si sem připíšu spouuustu ruzných věcí i o dost větší než přespávačky ?
ČTEŠ
Cesta ke slávě [mha ff]
Teen FictionKon'nichiwa, mé jméno je Haruka Jikanu je mi 16 let můj Quirk je čas a tohle je můj příběh o cestě za snem. 83 v kategorii anime :3 (datum umístění je: 11 listopadu 2020)