Pohled třetí (neexistující) osoby
Poté co se ona část generace budoucích hrdinů, která do teď byla na přespávačce, vrátila zpátky na hrdinskou akademii UA (Prostě Haruka a spol. :q) všechno vypadalo krásně růžově. Všechno bylo normální, Mineta aneb hrozňák byl stále strašný úchyl, Aizawa furt spal, Izuku s Ochaco byli stále cinamon rolles, Bakugo Katsuki byl stále naštvaný, teda, jenom když ho někdo viděl, jinak byl klidný, měl totiž moc práce s přemýšlením nad onou roztomilou černovláskou Harukou a nad jeho pocity k ní. Když jednoho dne......:
Haruka
Byl krásný slunečný den a já jsem opět šla do školy. ,,Pořád nedokáži uvěřit tomu že tam opravdu chodím a už vůbec nemůžu uvěřit tomu jak se mi tam daří" pomyslím si mezitím co usrkuji ze svého to-go kafe. Je to frapuccino, moje nejoblíbenější, kdybych ho dnes ráno neměla tak bych asi usnula už na první hodině. Už jsem před školou když uvidím velkou kupu lidí u vstupní brány. Huh? Jak se k nim přibližuji blíže tak uvidím jak "odchytávají" ostatní žáky a s otázkou ,,Jaký je Všemocňák učitel?" jim cpou mikrofon před obličej. Ah, to budou novináři... Když se snažím procpat do školy všimnu jak se nějaký novinář ptá Bakugo ,,Jaký je Všemocňák jako učitel??". Oh ne, Bakugo nemá vůbec dobrý pohled. Jako jediná zvládnu poznat jak se doopravdy cítí i pod tou maskou plnou vzteku a teď fakt není v náladě na nějaké novináře. ,,Hele, nejsi ty ten kterýho napadnul ten bahnitý padouch?" uslyším otázku mířenou na Bakugo. Tak a dost, tohle Bakugo rozhodně náladu nezlepšilo. Sice se s ním moc dlouho neznám ale i tak si myslím že si celkem rozumíme. Naposledy si tedy usrknu svého frapuccina, přiblížím se co nejlépe k onomu novináři a svoje celkem horké frapuccino na něj hezky pomalu vyleju.
Novinář i Bakugo se zastaví a ohlédnou se na mě. Novinář začíná vypadat naštvaně, upsie, asi mu vadí že jsem mu zkazila jeho práci která otravovala všechny ostatní. Chviličku na novináře bez emocí koukám a poté co nikdo nic neříká se mu pohlédnu přímo do očí ,,Ajeje, moc se omlouvám, někdo do mě asi strčil..." řeknu s přeslazeným hlasem a neviným úsměvem i když je absolutně jasné že ho tím chci akorát naštvat. Poté se nechám ovládnout emocemi a nechám tak aby se moje pravé oko zbarvilo do červena. Opatrně, abych se neušpinila rozlitým frapuccinem, se okolo zaraženého novináře procpu k Bakugovi, taktéž lehce zaraženému ale lehce se usmívá, a chytnu ho za ruku abych ho mohla odtáhnout od těch novinářů až do školy.
Pohled třetí (neexistující) osoby
Potom co černovláska "dotáhla" Katsukiho až ke skříňkám tak pustila jeho ruku, usmála se na něj milým úsměvem a odešla ke svojí skříňce dělat svoje věci. Blonďák tam ještě chvíli zaraženě stál a mezitím,co se lehce červenal, tak přemýšlel a s pocity ,které nikdy dříve nezažil, vzpomínal na teplo její jemné ručky která ještě před chvílí svírala tu jeho.
Po chvíli co se vzpamatoval se rozhodl najít svoji školní skříňku a normálně pokračovat svůj den a to i přesto že stále nemohl onu roztomilou, malou a hodnou černovlásku dostat pryč ze svojí hlavy. Nevěděl proč ale strašně moc by s ní chtěl strávit více času. Asi chtěl jenom zjistit jaká doopravdy je.
Haruka
Ve třídě nám Aizawa udělil slovní pochvalu za ten trénink který se udál před víkendem a tudíž i před přespávačkou. Prý viděl videa a výsledky. ,,Bakugo," oslovil Aizawa Katsukiho ,,jsi talentovaný, nechovej se tedy jako děcko." napomenul ho. Potom ještě něco říkal Izukovi ale já už ho neposlouchala protože sama jsem se snažila učinit moje matné vzpomínky z tréningu, jasnými.
,,Slečno Jikanu" osloví mě Aizawa stejně jako Bakuga a Izuka a tak zpozorním. ,,Vy jste si vedla celkem dobře ale musíte být více ohleduplnější, mohla jste uklouznout a vypadnout z okna ven."
,,uh-Oh-"zareaguji, ani mě nenapadlo že jsem tam mohla umřít nebo se vážně zranit.,,Tak, a teď zpátky k věci," začne pokračovat Aizawa-sensei. ,,Dnes od vás totiž vyžaduji..." napíná nás, ,,vybrat předsedu třídy.". Oh, tak to je jednoduché, myslela jsem že to bude nějaký další speciální test' pomyslím si. Bohužel, touto větou Aizawa způsobil to že se všichni ihned začnou překřikovat o tom jak každý chce být předseda, tedy, já se nezačnu překřikovat, být předsedou totiž dá až moc práce, na můj vkus.
,,Ticho, prosím !" rozhodne se ten chaos přerušit Iida a všichni tedy ztichnou. ,,Je to práce s velkou zodpovědností ! Není to jen tak pro nikoho ! Vyžaduje si důvěru všech okolo vás ! Jestli chceme demokraticky vybrat pravého vůdce... tak by jsme měli hlasovat !"pokračuje Iida. Hele, nebere to trošku až moc vážně ? Když Iida dokončil svůj prolog všichni samozřejmě začali něco namítat.
,,Proč si to navrhl?" - Pikachu.
,,Ještě se moc dlouho neznáme tak jak si máme důvěřovat ?" - Tsu.
,,Jestli každý bude hlasovat pro sebe..." - Kirishima.
,,Nemyslíte že ten kdo dostane nejvíc hlasů může být ten nejvhodnější výběr ?!" argumentuje s nimi Iida. ,,Co myslíte vy, sensei ?" zeptá se Iida a otočí se na Aizawu který je aktuálně ve žlutém spacáku a chystá se jít spát. ,,Je mi to jedno, vyřeště to do konce hodiny.." odvětí mu Aizawa než upadne do spánku. ...Měl by se takhle učitel chovat ?? ,,Děkuji vám !" řekne energicky Iida.
A tak jsme tedy hlasovali, já upřímně hlasovala pro Midoriyu protože, vypadá chytře. ,,Proč Deku ?! Kdo mu dal hlas ?!" naštve se Bakugo potom co uvidí že Midoriya má 4 hlasy. Oops, já na tebe zapoměla Katsuki. ,,No je to lepší než ty.." oh, Sero si zahrává s ohněm.
,,Takže, předsedou třídy je tedy Midoriya, a zástupcem je Yaorozu." oznámí už probuzený Aizawa-sensei. Ty jo, Izuku z toho vypadá celkem vyklepaně. Všichni ze třídy - kromě Iidy - vypadají vcelku spokojeně s výsledkem.
MOC SE OMLOUVÁM ŽE KAPITOLA TAK STRAŠNĚ DLOUHO NEVYŠLA ALE NEBOJTE, ŽIJU (bohužel). A taky se chci omluvit jestli jsem někoho z Haručiných spolužáků oslovil jinak ale já si tohle už vůbec nepamatuji a jsem moc líný si už zase přečíst svojí vlastní fanfikci- :3
1000 slov UwU
ČTEŠ
Cesta ke slávě [mha ff]
Teen FictionKon'nichiwa, mé jméno je Haruka Jikanu je mi 16 let můj Quirk je čas a tohle je můj příběh o cestě za snem. 83 v kategorii anime :3 (datum umístění je: 11 listopadu 2020)