Potom co Bakugo odešel jsem si musela změnit outfit. Vzhledem k tomu že jsem neměla v plánu jít do vody ale zároveň jsem věděla že mě někdo, ať už vedro nebo člověk, do tý vody dotáhne, tak můj outfit skončil tak, že jsem na sobě měla moje absolutně obyčejné, tmavě tyrkysové, dvojdílné plavky a přes ně jsem ještě měla světloulince žluté, poloprůhledné oversized tričko s dlouhými rukávi které mi bylo do půlky stehen. (poznámka: prostě takový volný poloprůhledný šaty :q) Také jsem samozřejmě nemohla zapomenout na svůj bílý slaměný klobouček s tyrkysovou mašlí, aby mi nesvítilo do očí až si na pláži budu někde číst. Ještě jsem si tedy rychle vzala do ruky knížku a pro jistotu, všichni víme jak šikovná moje třída je, jsem si jesště vzala kabelčičku s náplastmi, dezinfekcí atd.
Seběhla jsem tedy schody a zjistila že jsem byla s připravováním velmi rychlá. Zatím tam totiž na ostatní čekal pouze a jenom Bakugo.
Bakugo koukal do mobilu a vůbec si mě nevšiml. Stoupla jsem si tedy vedle něj a trapně čekala na ostatní. V tu samou chvíly si mě Bakugo všiml. Odvrátil tedy pohled od svého mobilního telefonu a podíval se na mě. V ten samý moment zamrzl.
Pohled třetí (neexistující) osoby :
,,Umm, děje se něco Bakugo ?'' zeptala se černovláska (Haruka) blonďatého chlapce. Blonďatý chlapec ale nemohl tak rychle odpovědět, byl zaskočený. Oděv, který si černovláska vybrala na pláž totiž odhaloval všechny její křivky a nedokonalosti a to se Bakugovi líbilo, nemohl uvěřit že tak nádherné stvoření existuje taktéž ale nedokázal uvěřit že tohle je to, co si o černovlásce, která ho málem zprovodila ze světa, myslí. Při této myšlence se lechce začervenal.
Haruka
,,N-ne, nic se neděje..'' odpověděl mi Bakugo usmál se a trapně se podrbal na zátylku. POČKAT, Bakugo se umí usmívat ?! Chvíly jsem na jeho lechce červený obličej zmateně koukla ale potom jsem se rozhodla že to nechám být a usmála jsem se zpátky. Poté co se tohle stalo jsme jenom prohodily pár slovu typu ,,Jak se máš?'' a dále jsme čekaly na ostatní.
(time skip na pláž protože jsem líná :D)
Na pláži bylo krásně, Ochaco s Hagakure stavěly hrad z písku, Momo a Lida spolu probírali nějakou vědeckou knížku pod slunečníkem, Mina s Tsuyu, Izukem a Denkim dělaly blbosti ve vodě, Kirishima si povídal s Bakugem o tom, jak jsou žraločí mláďata roztomilá a já jsem ležela na dece a četla si.( autorova poznámka: Ne, vůbec jsem si nemusela vyhledávat kdo všechno na té přespávačce vůbec je XD) Prostě nádhera a klid.
Po chvíly čtení mi začalo být vedro tak jsem se po velmi dlouhé chvíly rozhodování rozhodla že půjdu do vody. Položila jsem tedy svojí knížku na deku a vstala jsem, stáhla jsem si svoje žluté poloprůhledné oversized tričko a taktéž ho položila na deku, stejně tak jsem na deku pložila svojí kabelčičku první pomoci. Nyní už jsem na sobě měla pouze plavky a klobouček který už jsem si jako ostatní věci chtěla taky položit na deku, ale v tu chvíly zafoukalo a tudíž mi klobouček odletěl. Protože jsem o svůj klobouček nechtěla přijít tak jsem rychle otočila hlavu směrem kterým odletěl abych ho mohla chytit. Zjistila jsem ale že ho už někdo chytil, no, teda mu spíš ten klobouček narazil přímo do obličeje. Tím, ne úplně šťastníkem, byl Bakugo. ,,Ale ne, za tohle na mě nebude asi úplně milý.'' vyřkla jsem svoje obavy v mysli a rozběhla se za Bakugem.
Bakugo
V klidu jsem si povídal s Shitty hair když v tu chvíly do mě s poryvem větru narazil něčí klobouk. Už jsem ho vzal do ruky a chtěl jsem zjistit jaký BAAAKKAAA si nechá odletět klobouk a ještě k tomu přímo mě do obličeje, když v tom jsem viděl jak ke mě spěchá Haruka. Ale to nebylo to co mě překvapilo, to co mě překvapilo bylo to že teď už na sobě měla pouze a pouze jenom jednoduché dvojdílné tyrkysové plavky. Můj obličej, z pro mě neznámého důvodu, nabral 50 odstínů červeně. To zaujalo Kirishimu a tak odešel aby nás ,asi nechal o samotě, vlastně nevím proč odešel.
Haruka
Přiběhla jsem k Bakugovi a ihned se začala omlouvat : ,,Promiň Bakugo, svlékala jsem se abych mohla jít do vody ale on zafoukal vítr a sebral mi klobouček." říkala jsem zatím co jsem se schrbená rukama opírala o vlastní nohy protože Bakugo s Kirishimou byly asi 20 metrů od mojí deky takže mě ten běh unavil. ,,Ale to nic, vždyť se nic neděje." usmál se na mě Bakugo mile, narovnala jsem se a vykulila jsem na něj oči ,Bakugo je HODNÝ ??!. ,,A-aha, tak jo." vycpu ze sebe mezitím co se červenám protože až teď jsem si všimla že Bakugo má taky jenom plavky = nemá tričko. Chvíly jsme na sebe jen tak trapně koukáme ale potom Bakugo řekne :,,Sluší ti to." a přitom mě skenuje svýma rudýma očima. Zamrzla jsem, nevěděla jsem co říct ale něco jsem říct musela protože napětí pouze stoupalo. ,,Umm- uhhh, j-jo, díky, tobě to taky s-sluší." odpověděla jsem rudá jako rajče, avšak nyní jsem už nebyla jediná kdo byl červený. ,,Uh- jo, d-děku-" Bakugo mi však nestihl doodpovědět, přerušila ho totiž Mina :,, Hej, co kdyby jsme si zahráli Pravdu nebo úkol ?". No, tak to si budu muset zaplavat někdy jindy, tuhle děckou hru miluji.(autorova poznámka: já jsem sem tu hru prostě musela dát XD).
( little time skip do doby kdy už asi 10 minut hrají bcs autorka této knihy je moc líná napsat ten proces toho jak by se seskupily, kde by vzali flašku atd....)
Po nějaké chvíly hraní už jsme měli Kaminariho zakopaného do písku, Kirishimu s jeho vlasy dole protože se při jednoho z jeho úkolů namočily atd...
Mina: ,,Pravda nebo úkol Haruko ?".
Já (Haruka): ,,Hmmm, tak pravdu." rozhodla jsem se protože jsem se trochu bála co by mi dala za úkol.
Mina:,, Hmmmm, máš nějáký tajný talent ?".
Já (Haruka):,, Mno, jo, umím surfovat, vlastně ani nevím jak jsem se to naučila, jednoho dne jsem prostě šla na pláž a nějaká holčina mi půjčila prkno no a, tak nějak se to stalo." odpověděla jsem zamyšleně. Skoro jsem na to zapoměla.
Mina:,, Vážně ??? Ukaaž !"
Kirishima:,, No jo, Ty vlastně taky umíš surfovat, že Bakugo ?"
Bakugo: ,,No jo, kdysi jsem vyhrál i medaily"
Izuku:,, No jo, Kacchan umí vážně dobře surfovat.."
Bakugo:,,Samozřejmě že umím dobře surfovat Deku ! Já jsem nejlepší!"
Já (Haruka):,, Nejlepší ? Chceš se vsadit ?" řekla jsem odhodlaně, nelíbilo se mi to Bakugovo vysoké ego.
Bakugo:,, Klidně, stejně vyhraju."
A tak jsme si daly sázku, aspoň že jsme měli štěstí, Momina rodina měla spoustu surfových prken a tak nám dovolily si nějaké půjčit. Bakugo si vybral černé s dvěmi jasně oranžovými proužky. Já jsem si vybrala světle tyrkysové. Pravidla sázky jsou takové že budeme oba dva surfovat a ten kdo spadne první prohraje. Taky nesmím zapomenout zmínit že postupně budeme surfovat na větších a větších vlnách a budeme muset dělat i různé kousky jako např. udělat na prkně stojku a budeme surfovat na střídačku. Já půjdu první protože 'dámy mají přednost'. (autorova poznámka: předem upozorňuji že já nesurfuju a ani se o to moc nezajímám...)
3...
2...
1...
START !
Omlouvám se že to končím teď ale ne jenom že by to jinak byla hoooooooooodně dlouhá kapitola ale taky jsem se rozhodla že si mezitím udělám aspoň menší průzkum o surfu abych jsem nepsala úplné blbosti :D Jo a vím že tahle kapitola a ta stavba vět je příšerná xd
Další kapitola by měla vyjít tenhle týden takže v pohodě :)
Taky v další kapitole už budete mít aspoň přibližný obrázek naší Haruka, sice nebude v anime stylu aleeeee i tak <3
Když nepočítám moje poznámky tak tahle kapitola má minimálně 1000 slov
PROSÍM PŘEČÍST : Chtěly byste to víc z Bakugova pohledu nebo třeba víc z pohledu 3 neexistující osoby ? OwO
ČTEŠ
Cesta ke slávě [mha ff]
Teen FictionKon'nichiwa, mé jméno je Haruka Jikanu je mi 16 let můj Quirk je čas a tohle je můj příběh o cestě za snem. 83 v kategorii anime :3 (datum umístění je: 11 listopadu 2020)