6 - Bojový trénink s All mightem aneb jak se mi povedlo porazit Elsu

132 14 11
                                    

Bakugo

Po chvíly ztihla a slyšel jsem jak pravidelně dýchá. Ona usnula. Na MĚ. I přes menší paniku jsem jí ale zvládl přendat do postele a zakryl jsem ji. Poté jsem si vzal svých pět švestek a vyrazil domů. Snad bude Haruka v pořádku.


Haruka

Ráno jsem se probudila celkem brzy. Ještě mi ani nezvonil budík. A taky se cítím mnohem lépe. Převalila jsem se na záda a koukala do stropu. Při tom jsem přemýšlela jestli můžou mít upíři cukrovku. Přece jenom upíři nemůžou onemocnět ale co když se s cukrovkou narodí ? A počítá se vůbec cukrovka jako nemoc ? A cukrovka je o krvi, ale upírům srdce nebije, jak tedy vůbec můžou mít krev ? Z přemýšlení mě vytrhl můj budík.

Vstala jsem a převlíkla se do školní uniformy. Také jsem si učesala vlasy a změřila teplotu. 36 °C. No super, jsem v pohodě. (Ten pocit když jsem si musela vygooglit jaká je normální teplota lidského těla XDD) Vzala jsem si batoh a šla dolů za Karen. Ta se mě při dělání mé svačiny akorát otázala jak se cítím a poté pokračovala v dělání snídaně pro ostatní děti. Dodělala a zbalila jsem si svačinu, oblékla si rukavice od Hatsume, oblékla si boty a vyšla ven. Cestou do školy jsem si prihlížela okolí. Už jsem stála před školou ale ještě jsem se zatavila a nasála vůni Sakur (okrasných třešní). Přitom jsem se zaposlouchala. Slyšela jsem cvrdlikání ptáčků, bzučení včel a.... Bakuga jak řve na brokoličáka. Prostě úplně normální den na UA.

Vešla jsem do školy a zamířila do naší krásné, milé, tiché a klidné třídy. Ach, kéžby taková vážně byla. Když jsem vešla do třídy viděla jsem jak Bakugo řve na Izuka ať si jde sednout jinam. Ochaco jak Bakugovi říká že Izuku tam byl první. Brejlouna co se pohybuje jak robot a snaží se je uklidnit. Pikachua jak se tomu s Kirishimou smějě a růžovou mimozemšťanku jak žábo holce a Momo ukazuje svůj break dance. Kam jsem se to zase dostala.

Snažila jsem se dostat přes ten chaos do lavice. A to se mi taky povedlo.  V následující chvíly zazvonilo a všichni najednou ztichli a sedli na místa.  První hodinu máme angličtinu s mikrofónem.

  Hodina s Present Micem byla vysilující protože furt řval a různými tóny hlasu recitoval svojí oblíbenou hlášku ,ou jé'. Zazvonilo, nyní by jsme prý měli mít Všemocňáka (sorry za ten českej překlad xd). Dveře od třídy se otevřeli a se slovy ,,Přicházím jako normální člověk" nám do třídy vstoupil Všemocňák. Jenžee, jestli ,tohle' je přicházení jako normální člověk, tak se trošku bojím jak by přišel kdyby měl přijít jako hrdina. Všichni si natěšeně šuškali zatímco Izuku vypadal jako kdyby měl každou chvílí radostí omdlít. Očividně je jeho velký fanoušek.

Všichni jsme překvapeně zamrkali když nám řekl ať si vezmeme hrdinské obleky a dostavíme se na území Beta. Všichni jsme si tedy vzali kufříky a odešli do šaten.

V šatnách jsem s kufříku vyndala svůj hrdinský kostým a prohlížela si ho. Skládal se z poměrně vysokých bronzově zbarvených kozaček bez podpatku na šněrování, černých legín s koženými ,záplatami' na kolenou, hnědého pásku na kterém byla taštička s hroznovým cukrem abych měla dostatek energie, přiléhavé bílé helenky která má rukávy k loktům a tlustých bronzových brylí se zatmavenými skly aby moje oči nebyly tak citlivé na světlo a taky aby mi při zrychleném běhu nemohlo něco spadnout do očí. K tomu jsem si zamozřejmě vzala i kožené bronzové rukavice od Hatsume. Celý oblek je vlastně tak jako ve stylu kterému se říká steampunk. Teda, až na ty legíny ale v džínách by se mi fakt dobře neběhalo.


Všichni jsme vešli bránou na cvičiště kde už na nás čekal Všemocňák. Všichni si tam začali chválit obleky zatím co já už jsem se nemohla dočkat až začnem protože na mě furt čuměl Mineta aneb hrozňák. ,,Je čas na bojový trénink !" promluvil konečně Všemocňák. Než ale stihl pokračovat ihned ho přerušil ten brejloun, myslím že se jmenuje Lida :,,Toto bojové cvičiště jsme použili na zkouškách, bude se znovu jednat o pouliční boje ?". ,,Ne, my se posuneme o dva kroky vpřed! Většinou se boje odehrávají venku, ale když se podíváte na statistiky, padouši se také objevují uvnitř budov jako například obchody. Ve společnosti plné hrdinů se ti inteligentní schovávají ve stínu. Na této hodině se rozdělíte na dobré a zlé, a budete proti sobě bojovat dva na dva." odpověděl Všemocňák. Jujky, já se budu muset s někým spojit, to bude zas divadlo.

Cesta ke slávě [mha ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat