13 - Poslední den přespávačky (konec přespávačky)

108 10 0
                                    

Tahle kapitolka je úplně na nic a o ničem, bude to prostě jenom aby si poslední den přespávačky v Mominém sídle pořádně užily, snad vám to nebude vadit :D

Bakugo
Začínal jsem se po neklidné noci pomalu probouzet. Umm, počkat- za prvé: Proč něco objímám ? Za druhé: Co to je ? Protože polštář to není, vyzařuje z toho teplo... A za třetí: Proč mě to něco objímá nazpátek ???
Prudce jsem otevřel oči abych zjistil co to "něco" je ale ihned jsem zamrzl na místě, když jsem zjistil že to něco co se se mnou v MÉ posteli 'mazlí' je Haruka.
První myšlenka co mě napadla byla :,,Proč je Haruka v mojí posteli a proč mě objímá??"pomyslím si. Vždyť má přece vlastní postel...
Koukl jsem se na hodiny, bylo něco okolo 9 hodiny ranní.  Po chvíly přemýšlení ohledně toho co mám dělat s Harukou, jsem ucítil jak se Haruka probouzí.

Haruka

Z klidného spánku mě probudilo to, že mi bylo teplo. Když jsem otevřela oči zjistjila jsem proč je mi takové vedro. Objímala jsem totiž Bakuga, úplně jsem na to zapomněla tudíž jsem se lekla a moje první reakce bylo to že jsem se od něj rychle odstrčila. Moje reakce samozřejmě neskončila ničím jiným než Bakugem který málem spadnul z postele (Autorova poz. Aby na zemi taky někdy ležel Bakugo a ne jenom Haruka xd). 

Když si vzpomenu na důvod proč jsem v Bakugově posteli nakloním se přes okraj postele a promluvím k Bakugovi který vypadal celkem zmateně ,,Omlouvám se Bakugoooo ale včera večer mě vzbudilo to jak si měl noční můry a tohle byl jeden způsob co mě napadl abych tě mohla uklidnittt." omluvím se mu s lítostí a pomůžu mu ze země, asi byl ještě v šoku že se probudil s holkou v posteli... hihe. (kombinace hehe + hihi XD)



Pohled třetí (neexistující) osoby

,,Uh, jo, uhhh jo ! Pohoda, jsem v pohodě.." řekne lechce červenající se blonďák černovlásce a nechá si od ní pomoct zpátky na postel. ,,Já jsem měl noční můry ? Ani si moc nepamatuji..." pomyslí si blonďák.

(Chvilka Bakugova přemýšlení nad jeho pocity protože potřebuju nazbýrat slova :D)

 ,,Ale je od ní milé že mi pomohla, dřív jsem  nikdy problémy s nočními můrami neměl... Huh ?! Co je tohle za pocit ? Je to hřejivý pocit... Nikdy dříve jsem nic takového necítil, no, možná ke Kirishimovi ale tohle je přece něco trochu jiného... Co to je ?  Radost ? Ne úplně...  Vřelost ? Ne, ani si nejsem jistý co to slovo znamená... Přátelství ? Hmmm, ne... Mm, budu se na to asi poptat ostatních holek, ty se v 'těchle věcech' vyznají..." přemýšlel blonďák.

Mezitím černovláska potichu pozoruje reakce lechce červeného blonďáka. ,,Nad čím asi tak přemýšlí ?" zeptá se v myšlenkách černovláska sama sebe. 



Haruka

,,Mno, tak... půjdeme na snídani ?" okatě přeruším Bakugovo přemýšlení. ,,Jo,jo, mohli by jsme" odpoví mi Bakugo a tak společně odejdeme dolů na snídani. 

* u snídaně všichni divně pokukují po Bakugovi a mě*

S Bakugem si vyměníme pohledy typu :,Proč na nás všichni tak koukají?' a snídáme dál. 

Momo:,,Hej lidi, co kdybysme jsme dnešek strávily jenom na pláži a spali tam hezky pod širákem?" navrhne. 
Já(Haruka): *zakucká se na vodě co zrovna pila* ,, Ty jo, tak to jsem nečekala že zrovna ty budeš chtít spát venku..." zmíním překvapeně.

Bakugo:*zasměje se protože tohle ode mě evidentně nečekal* 

Já: *V hlavě*,,Já nevěděla že se Bakugo umí smát.." *hodím na Bakuga lehce zaražený pohled, stejně tak jako ostaní*.

Cesta ke slávě [mha ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat