9~ ENAMORADA

16 4 0
                                    

"Jae saçmalama napıyosun! Bırak lan şu silahı!!"

Elinde silah ve Andrew'un bulduğu konumuyla bir ileri bir geri yürüyen adamı durdurmaya çalışıyordu Will

Hee lin'in bilgi ve yardımlarıyla bir plan yapmışlardı ancak Jae Andrew'u kendi elleriyle, kendi silahıyla öldürmek istiyordu.

"Will bırak beni. Bırak da gidip sıkayım kafasına o sikik itin"

"Oldu canım. Ne diycen adama? 'Pardon ama ben 15 yıldır eğitilen bir taşıyıcıyım, buraya seni öldürmeye geldim. Müsaade edersen kafana sıkacam'. Ne değişecek! Planı yaptık zaten. Izin ver patronu arayıp bir kaç adam daha isteyelim az bir şey daha sabret be kardeşim.. Hadi"

Silahı Will'e verip hızla cıktı depodan. Küçük oda gibi alana girip kirli aynada makyaj yapmaya çalışan kızı uzaktan izledi bir süre.

Yaklaşıp çenesini tuttu ve kendine çevirdi.
Kesikler, morluklar, patlak dudak..
Karanlıkta fark edilemeyecek kadar gerçek duruyorlardı

"Makyajda iyisin aferin. Bakalım oyunculuğun nasılmış"

Hafifçe gülümsedi kız

"Bir şeye ihtiyacın olursa Will'e seslen. Bende arabada olacağım"

Kafasını sallayarak onayladı kız, elindeki kırmızı sıvıyı yüzüne dağıtmaya devam ediyordu.

Odadan çıktı ve deponun arkasına doğru ilerledi. Siyah büyük jeepin kapısını açarken düşünüyordu.
Mı cha'yı sadece kullanmıştı.
Ama bu kızı kurtarabilirdi

Kapıyı kapattıktan sonra vericiyi taktı kulağına ve açtığı izleme cihazının görüntüsünü büyüttü. Önemli bir şey yapmıyordu araçtaki.
Markete uğramış, bir kaç poset sesi gelmişti. Arada kırmızı ışıklarda bekliyor, birkaç kornanın hedefi oluyordu.

Adam ise diz üstü bilgisayarda neden açtığını bilmediği fotoğrafa bakıyordu.
Garip bir hissiyattı.

Birinin kimden kaçtığını bilmemek, ama yinede haklı olduğunu düşünmek..
Gerçekten garipti

Will'in ana sayfasındaki 'Kylie' isimli dosyaya tıkladı, kamera kayıtlarını izledi, fotoğraflara baktı..

Olayları anlamaya çalışıyor, ancak bi türlü taşlar yerine oturmuyordu.
Kronolojik sıralanmış fotoğrafların hepsine tekrar bakacaktı. Çekilen en eski fotoğrafla en yeni fotoğrafı yan yana koydu

Eski fotoğrafta saçları omuz hizasında, dalgalıydı, son fotoğrafta ile beline yaklaşmıştı. Fotografları incelemeyi bırakmış, izliyordu artık.

Neredeyse hiçbir fotoğrafta kamerayla kesişmiyordu sarı gözler..

Fotoğrafların arasında gezinirken, sabah koşusundaymış gibi görünen bir fotoğraf gördü ve tıkladı

Siyah bir büstiyer, siyah bir şort, beyaz geniş spor hırkası ve beyaz bir kep..
Vücudu narin denebilecek kadar ince ama şekilliydi.

Bacakları ve yükünü veriş şekli atik olduğunu kanıtlarken, bembeyaz teninin açıkta kaldığı karnındaki kaslar, eğitimi bırakmadığının bir işaretiydi.

Sarı gözlerini deniz ve gökyüzünün birleştiği yere çevirmiş, ince uzun parmakları ve boyalı tırnaklarıyla kulağındaki telefonu tutuyordu.

Diğer kolunda asılı olan ve kol kaslarını ortaya çıkaran büyük spor çantasında kick-box için birkaç bandaj olduğuna emindi.

Boyanmış dudaklar usulca yukarı kıvrılmış, kirpiklerini ortaya çıkaran hafif bir makyaj yapmıştı.

Içinde hissettiği bir şeyler onunda gülmesine sebep olurken başka bir fotoğrafa geçti.

Sonbahar mevsimiydi bu fotoğrafta..

Siyah dalgalı saçlarını açık bırakmış, vişne çürüğü bir ressam şapkası takmıştı.
Bol, dizlerine gelen gri bir kazak ve karolu bir pantolon giyinmişti.

Vişne çürüğü ayakkabıları ve parmağına taktığı yüzükler dünyanın en güzel ayrıntısıymış gibi geliyordu gözüne.

Bembeyaz dişleri sarı gözleriyle mükemmel bir ahenk içerisindeyken, önündeki çocuklara balon uzatmakla meşguldü.

Bakacağı son fotoğrafmış gibi uzun uzadıya incelerken arabanın camı tıkladı sertçe.
O Bilgisayarda bakmadan bir şeye tıklarken kafasını cama yasladı Will

"Hazırlan.. Ölüm makinesi"

Kafasını olumlu anlamda sallarken yanlışlıkla tıklandığı fotoğraftaki sarı gözlere baktı son kez. Kulağının arkasındaki küçük dövmeyi yeni fark etmişti.

'Enamorada' *



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

*Aşık

BİŞEY YAZASIM YOK. SADECE EVIMLE UĞRAŞIYORUM VE ÇOK ZORLUYO BENİ

BU YUZDEN AKTIF DEĞİLİM

ÜSTELİK IKINCI KITABIMI DA YAZSAM MI DIYE ÇOK DÜŞÜNÜYORUM
.
HEY! Yıldıza basmadan geçme. Gördüm seni geçmek üzereydin!
Bi dokun da parlasın şu yıldız
.
Heh şöyle

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

|KUSURSUZ| Düzenleme YapılacakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin