פרק16: שפיות.

3 0 0
                                    

שפתיהם של ג'נקי וצ'ימי נצמדו, ידיהם מיהרו לפשוט את הבגדים בעוד שפתיהם עדיין צמודות. "אולי עדיף שנשחרר קצת?" שאל צ'ימי מנסה לקחת אוויר, "אין מצב" אמר ג'נקי, מתנשף. "לעזאזל צ'ימי... אתה כל כך יפה" אמר ג'נקי מנשק את צווארו של צ'ימי. דמות מסתורית עמדה מאחורי ג'נקי שהמשיך לנשק אותו. עיניו של צ'ימי התרחבו ככל שהדמות התקרבה, היא הייתה עם סכין בידה. צ'ימי ניסה לברוח ממנה אבל הוא היה לכוד בין ידיו של ג'נקי. "אתה לקחת ממני את טימותי שלי!!!" צעקה הדמות. צ'ימי צרח מכאב והתעורר במיטתו כשהוא בתנוחת עובר, הוא חיפש את ג'נקי אבל קלט שהוא גירש אותו מעליו וברח ממנו. החדר של צ'ימי היה ריק מפריטים שיכל לזרוק, הוא נזכר שכמעט כל הפריטים שלו היו אצל ג'נקי בחדר. צ'ימי נזכר בבובה שנשארה איתו כשג'נקי וויני מצאו אותו אז בקור. הוא הוציא אותה ממחבואה מתחת למזרן של המיטה וזרק על הדלת. ג'נקי ששמע משהו שנזרק על הדלת רצה להכנס פנימה אבל חשש להכנס, "צ'ימי לא רוצה לראות אותי" חשב לעצמו ג'נקי. "הכל בסדר?" שאלה הגבירה את ג'נקי שעמד מול דלת חדרו של צ'ימי. "הלוואי..." ענה בעצב, "שכבנו ו.. צ'ימי..הזיכרונות שלו עלו..." המשיך לומר בקול חנוק. הגבירה אספה אותו לחיבוק ונתנה לו לפרוק את הבכי, לאחר שנרגע קצת ג'נקי הסתכל על הגבירה בחיוך ואמר לה "את טובה אלינו יותר מדי אחות קטנה". הגבירה לא ציפתה למילים האלה, אף אחד מהאחים מעולם לא הזכיר את הפרשי הגילאים בניהם. הגבירה הייתה קטנה מג'נקי בחצי שנה. "לך אליו.." אמרה ארגמן בחיוך, "את בטוחה שזה רעיון טוב?.." שאל אותה במבט מבולבל. "כן." אמרה והצמידה את שפתיה למצחו של ג'נקי מנשקת אותו כאילו יצא למשימה. הגבירה עזבה את ג'נקי לבדו מול הדלת כשצ'ימי מצידה השני, שומע את הכל, מחכה שיעשה את הצעד שלו.

צ'ימי לא יכל להשאר ער אחרי הסיוט שהיה לו. הוא עדיין הרגיש את הסכין בבטן, עדיין מרגיש את מלח צורב את עורו גורם לכוויות למרות שגופו כבר בריא. מוחו היה משהו אחר לגמרי, המחשבות לא הניחו לו. "פרינסס.. אני נכנס" אמר ג'נקי כשהניח את ידו על הידית בכוונה להוריד אותה למטה ולפתוח את הדלת אבל צ'ימי הקדים אותו ופתח את הדלת בעצמו. מושך את ג'נקי המופתע לנשיקה סוערת, תוך כדי נשיקה צ'ימי מדביק את ג'נקי לקיר ליד החדר שלו. הם היו מסונכרנים, הנשיקה שלהם שהלכה והעמיקה, צ'ימי נשך את שפתו התחתונה של ג'נקי מה שגרם לו לגנוח קלות. "פרינסס..." לחש ג'נקי, כשגבו מוצמד לקיר. "ארנבי..." לחש צ'ימי בעיניים דומעות רואה שוב את הדמות מולו. צ'ימי עמד לברוח שוב לחדר שלו אבל ג'נקי עצר אותו והצמיד אותו אל חזהו. "אני לא נותן לך לברוח הפעם" אמר ג'נקי כשהוא אוחז בידו ומקרב אותו אליו. צ'ימי הרגיש את ליבו פועם בחוזקה כאילו זאת הייתה הפעם הראשונה שהוא מפגין אהבה כלפיו. עיניו של ג'נקי התכהו, התמלאו בתשוקה ואהבה שכמוה צ'ימי לא ראה. זה גרם לו לרצות להרגיש עוד. ג'נקי הרים את צ'ימי עם ידיו כך שרגליו כרוכות סביב אגנו ועם ידיו הוא חופן את ישבנו. "לאן הולכים?" שאל צ'ימי מסתכל ישר לתוך עיניו כששפתיהם שסנטימטר אחת מהשניה. "להתקלח" אמר ג'נקי והוביל את שניהם למקלחת בחדרו. המקלחת הייתה מרוצפת כולה באריחים לבנים. ג'נקי השתדל לא להתקל באף חפץ שהיה לאורך הרצפה בדרך למקלחת. ג'נקי מדי פעם לחץ את ישבנו של צ'ימי עם ידיו בזמן שהלכו. "פאק.." גנח צ'ימי שהרגיש את איברו של ג'נקי מתקשה יותר ויותר. למזלם דלת המקלחת של ג'נקי הייתה פתוחה אז לא היה צריך לבעוט בכלום. בעדינות ג'נקי הזיז את דלת הזכוכית של המקלחון שלו ופתח את הברז על מים חמים, שניהם נכנסו אל מתחת לזרם והרגישו את המים הקרים שהצטברו בדוש זורמים עליהם, מרטיבים את בגדיהם כתוצאה מהמים שלאט לאט התחממו, ג'נקי הצמיד את שפתיו לשפתיו של צ'ימי לנשיקה שהלכה והתעמקה. לשונותיהם חקרו אחת את השניה. צ'ימי הוריד את חולצותיהם הרטובות תוך כדי הנשיקה, שניהם הרגישו את המים החמים על על גופם הכמעט ערום לחלוטין. "זהו? באנו עד לפה בשביל להתמזמז?"!חשב לעצמו צ'ימי בעודו ממשיך לנשק את ג'נקי ולחקור את חלל פיו עם לשונו. ג'נקי לקח צעד והצמיד את צ'ימי לקיר, המגע עם האריחים הקרים כנגד המים החמים שזרמו עליו גרמו לו לגנוח כנגד הנשיקה, ג'נקי ניתק את שפתיהם ועבר לנשק את קו הלסת של צ'ימי שהטה את ראשו אחרונית. צ'ימי הרגיש את הסכין מזיכרונו מופיע בתוך בטנו, הוא השתנק לרגע והחרדה תקפה. ג'נקי הצמיד את מצחו למצחו של צ'ימי כשקלט את הפאניקה בעיניו. "אתה פה איתי.. תזכור את זה" אמר בחיוך מנשק את אפו של צ'ימי נשיקה קטנה. קולו העמוק של ג'נקי עזר לצ'ימי לחזור למציאות שלו והרגיע אותו. "זיין אותי כבר" אמר נחרצות לא מסוגל יותר לסבול את המזמוזים.."הו פרינסס חסר סבלנות.." צחקק ג'נקי בעודו שוב מועך את הלחי הימיני של הישבן של צ'ימי מה שגרם לו לגנוח מה שהוא לא תיכנן זה שג'נקי כבר הכין את איברו לחדירה בלי שצ'ימי שם לב בכלל. "אוי אלוהים.." אמר צ'ימי כשהוא סופסוף שם לב שהזין של ג'נקי כבר בפתח ישבנו מוכן לחדירה. "קד.." התחיל לומר צ'ימי וג'נקי חדר עם כולו, צ'ימי גנח את נשמתו מהחדירה הפתאומית הזאת. ג'נקי נתן לו כמה רגעים להכיל את הזין הענק שלו ואז החל לזוז באיטיות. תזוזות שגרמו לצ'ימי לשכוח את הטראומה. הביטחון שהרגיש עם ג'נקי חזר אליו. הוא ידע ששום דבר לא יקרה לו. ג'נקי המשיך לזוז באיטיות בתוך צ'ימי שלא היה רגיל לזה. מגע שפתיו של ג'נקי טייל מקו הלסת שלו לאורך הצוואר ולכיוון עצמות הבריח. צ'ימי גנח בקולניות מצד אחד רוצה עוד ומצד שני רוצה שהרגע לא יגמר אבל מי ששלט כרגע היה ג'נקי שנהנה מהרגע הזה. לא עברה שניה בה חשב צ'ימי שזה הולך להשאר ככה כל הסקס עד שג'נקי התחיל להגביר מהירות ולהגביר מהירות. בלי רחמים. כמו שצ'ימי היה רגיל. אשכיו של ג'נקי הפליקו לצ'ימי המאושר בישבן בעודו גונח בקולניות. "א..אני קרוב" מלמל צ'ימי. "כנל.." אמר ג'נקי, מנשק אותו נשיקה אחרונה לפני שהוא גומר, נשיקה על השפתיים נושך בעדינות את שפתו התחתונה של צ'ימי בדיוק לפני הגמירה. שניהם גמרו, למזלם המים שטפו את הזרע. ג'נקי הוריד בזהירות את צ'ימי שרגליו רעדו מעוצמת הסקס. ג'נקי נתן לו תמיכה עם גופו והם החלו להתקלח.

ארגמן חיבקה את מונסטי בערום ששכב לידה, הוא שנא לישון עם תחתונים אך ורק כשלא היה לו כוח להסיר אותם ישן איתם.
ציפור דרור דפקה על חלונה של ארגמן. זאת פתחה את החלון והניחה לציפור להכנס ולהניח מכתב על השידה ליד המיטה.

ילדתי המתוקה.
אני כותב לך כי זאת שעתי האחרונה על פני האדמה.
אני רוצה להודות לך על שגדלת להיות האישה המדהימה שאת היום.
מעולם לא אמרתי את זה אבל אני גאה בך ילדתי. ואני מקווה שתזכרי שתמיד אוהב אותך.
באהבה
אבא

לנשום. Where stories live. Discover now