2.fejezet

80 4 0
                                    

megkérdeztem és miben segíthetek neked, és megmutat nekem az óra rendjét és mondta nekem  hogy most jöttem és nem igazán tudok ki igazodni a helyen és  így nem találom a termet amelyiket keresem. Közben eszembe jutót az óra rendje és rájöttem hogy, az osztály társam lesz ezen túl mert ugyan azokban a termekben és órákon veszünk részt  így mondtam a mai nap ahogy latom ugyan az óráink vannak mondtam neki és utána elindultunk a terem fele mert becsengetek az első órára.

Jessa szemszöge :

Dominic megmutatta nekem merre találom a termet mivel mondta ugyan oda megyünk első órán  de szerintem nem jött rá  még a nevemből sem hogy farkas váltó vagyok az első nap az új suliban az első órán a tanár megkért hogy mutatkozzak be.

Jessa szemszöge vége

A tanár megkérte jessat hogy mutatkozón be  Jessa Wolfer vagyok 18 éves és Kaliforniából jöttem örülök hogy meg ismerhetlek benneteket. Csak most eset le nekem hogy jessanak  elégé különleges illata volt  és utána gondolkoztam hogy a család neve annyira különleges nekem . Az első óra után odajött jessa  és meg kérdezte tőlem hogy a mai nap nem lenék az aki körbe vezeti az iskolában, mert nem nagyon ismer senki mást rajtam kívül itt senki mást mondtam persze szívesen. A nap további részeben körbe vezetem jessat és elég jól elbeszélgetünk már vége lett az óráinknak és meg kérdezte hogy mit csinálok a mai nap további részében. Mondtam nem  sok mindent mért kérded mert most jöttem a városba  és gondoltam csinálhatnánk valamit közösen. 

Az élet egy utazás egy sárkány váltó számáraWhere stories live. Discover now