14.fejezet

6 1 0
                                    

Amikor leindultunk felkeresni a tanácsot elég sok időt eltel mire elértük a város határt negáltunk egyet piheni mert még hosszú út áll elütünk mert megtudtuk Jessatól miután beszélt az apjával és megtudtuk hogy a tanács Kaliforniában van és megindultunk Kalifornia felé. Az úton nagyon sokat beszélgetünk a szüleimmel egyrészt azon hogy mi lenne a legjobb taktika a tanács ellen és még sok másról is és így telt az oda vezető út. Mikor megérkezünk oda ahol már a falkának a területe van így a szüleimtől külön váltam és elindultam oda ahol a tanács van és meg kezdtem az akciómat részlegesen átváltoztam sárkánnyá majd beléptem az épületbe ahol a tanács tartózkodik.

Dominic szüleinek a szemszöge:

Amikor külön váltunk a gyerekünktől  egy kicsit elszomorítót igaz ere szükségvolt mert ha megtalálnak minket akkor lebukunk és a szerelmemet elveszíthetem és azt nem akarom mert a szerelmem nélkül az életem már nem érne  semmit és szerintem a gyerekünk is így érez a szerelme iránt ezért is akar szembeszállni a tanáccsal. Mikor már eltel egykhis idő akkor az egyik járőröző kiszúrt minket de szerencsémre nem ismerte fel a szerelmemet de sajnos azt kiszúrta hogy egyikünk nem farkas. Így muszáj volt a falka elé menünk mert kiszúrtak minket és ugye betolakodó ként kezeltek minket amit meg is értek mivel az egyikünk sárkány alakváltó ezért ugye kijött elénk a tanács vezetője és sajnos  valamilyen módon felismert hogy kivagyok és így csak nehezebb lett minden. Amikor a tanács többi tagja is kijött elénk a gyerekünkkel együtt Láttam Dominicen hogy nagyon szomorú mert érzi hogy elvesztheti az anyát. Mikor a tanács vezetője bele kezdet a beszédbe és mikor befejezte a beszédet meglepődtem mert nem akartak kivégezni hanem azt mondták hogy a fiam meggyőzte őket arról hogy milyen az ha egy farkas alakváltó és egy sárkány alakváltó szereti egymást.

Dominic szüleinek szemszöge vége

Amikor beléptem a tanács épületébe rögtön megkerestem őket és kész voltam ha kell nekik ugrok de erre nem került sor mert békésen megtudtuk beszélni a dolgokat mert amint bele kezdtünk a beszélgetésbe egyből úgy kezdték hogy tudjuk mért vagy itt. Ezután pedig elmondták hogy felhagynak azzal hogy akik más fajta alakváltó ha valaki a falkából szereti a más fajú alakváltót  akkor az rendben van és elfogadjuk de ha valaki a falkából vámpír az illető akibe  szerelmes azt semmi kép sem engedjük meg . A halottak alapján megkérdeztem akkor az anyámat nem tekintitek árulónak semmi képen sem tekintjük annak és vissza fogadjuk a falkába.              

Az élet egy utazás egy sárkány váltó számáraWhere stories live. Discover now