Úgy megörültem annak amit Jessa mondott egyből átöleltem és megcsókoltam és megkérdeztem tőle a szüleidnek mikor mondjuk el hogy egybe akarunk kelni előbb csak maradjunk egy kicsit még itt és utána foglalkozunk vele.Mikor besötétedett elkísértem Jessat haza és mondta hogy most akarja elmondani a szüleinek én csak helyeseltem és bementünk a házukba mikor megláttuk Jessa szüleit Jessa mondta nekik hogy szeretnénk valamit el akarunk mondani nektek.Mikor leültünk mind az asztalhoz Jessa egyből a tárgyra tért és elmondta a szüleinek hogy egybe akar kelni velem a szülei megölelték és közben sírtak de ezek öröm könnyek voltak és utána azért megkérdezték hogy mikorra akarjuk tervezni az esküvőt.Egyből egymásra néztünk Jessaval mert még nem döntöttük el hogy mikor legyen így csak annyit feleltünk még nem tudjuk. Megkérdeztem Jessatól hogy mikor lenne neki jó hogy ha elmennénk hozzám mert azért én is beakartam jelenteni a szüleimnek Jessa egyből megkérdezte azért hogy, bejelentsd a szüleidnek igen Jessa gondolkodott rajta egy kicsit és ara jutott hogy menyünk ma este. Én nem ellenkeztem elköszöntünk a szüleitől és elindultunk hozzám mikor oda értünk bementünk a házba és megláttam a szüleimet a kis testvéremmel és odamentünk hozzájuk és megöleltük őket majd mondtam nekik hogy beszélni szeretnék velük elég fontos dologról.Mikor anyám lefektette a testvéremet elkezdtem nekik elmondani hogy Jessaval egybekelünk egyből megöleltek bennünket anyám sírt is de az őrömtől és megkérdezték utána hogy mikorra tervezzük az esküvőt azt feleltük rá hogy még nem tudjuk. Miután beszélgetünk a szüleimmel felajánlottam Jessanak hogy aludjon nálunk mert már azért elég későn van haza mennie akkor is ha én kísérem is el ő elfogadta és mondta hogy felhívja a szüleit hogy ne aggodalmaskodjanak azért hogy nem megy haza estére.Felmentünk a szobámba és be bujtunk az ágyba mert azért elég fáradtak voltunk Jessa megkérdezte mielőtt befeküdhettem volna az ágyamba hogy nem alszunk farkas alakban inkább én csak egy helyeslő jelet adtam neki és átváltoztunk és úgy aludtunk együtt. Másnap reggel még Jessa aludt és én csak néztem hogy alszik békésen de észre vette hogy figyelem és felkelt és megölelt majd kimásztunk az ágyból mivel tudtuk hogy nem fogunk egész este farkas alakban aludni mert nem bírnánk ezért alvás közben vissza változtunk. Reggel lementünk reggelizni majd megbeszéltük hogyan tovább a nap további részében Jessa azt mondta hogy egy ideig fussunk egyet farkas alakban majd vadászunk kicsit utána jöjjünk vissza és nézünk meg egy filmet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az élet egy utazás egy sárkány váltó számára
Fantasiaegy sárkány váltó és egy farkas váltó közös története .Ahogy meg ismerik egymást és fenekestől felfordul a világuk.