Jessa szemszöge:
Haza érve a szüleim megkérdezték hogy, telt a napom elmeséltem nekik hogy találkoztam egy sráccal a suliban akit Dominic Blackwoodnak hívnak és segített nekem a suliban eljutni a termekbe majd az órák után elmentünk sétálni a városba. Amikor betértünk egy étkezdébe megkérdeztem tőle hogy átlagos ember-e és nem az egy sárkány váltó miután elmeséltem a történteket a szüleimnek felmentem a szobámba leültem az asztalomhoz amit az ablakom alatt helyezkedik el és elkezdtem olvasni egy könyvet az asztalomon majd amikor elálmosodtam befeküdtem az ágyamba és elaludtam. Másnap reggel lefürödtem megreggeliztem és felöltöztem egy fekete pólót és egy sötét farmert vetem fel majd elindultam a suliba.Amint a sulihoz értem megláttam dominicet és köszöntem neki szia majd ö is vissza köszönt szia az óráim unalmasan teltek el majd utána hazafele mentem és dominick felajánlotta hogy hazakísér én elfogadtam. A haza vezető úton meg kérdeztem tőle a nagyapja tud-e arról hogy alakváltó azt felelte igen tud mert ő is alakváltó de ő farkas. Azt mondta nekem hogy az alakváltásom apámtól ered ezért lettem sárkány alakváltó. Megkérdezte tőlem és a te szüleid tudnak róla igen mind a ketten farkas alakváltók megértette és nem firtatta tovább a témát és én sem mert tudom hogy nem nagyon ismeri a szüleit és gondolom fáj neki az ilyen témákról beszélgetni. A továbbiakban míg sétáltunk a házamig ahol a szüleimmel élek megkérdezte és ha nem tanulsz miket csinálsz ere én azt feleltem hogy olvasok majd mondta hogy ő is olvas és zenét szokott hallgatni. Amikor haza értem megkérdeztem tőle hogy nem jössz be ő ere udvariasan elutasította mondta majd más kor inkább.
Jessa szemszöge vége
Dominic szemszöge: Amikor oda értünk jessaékhoz meg kérdezte tőlem hogy nem megyek be de udvariasan elutasítottam én ezt még túl korainak gondolom és elindultam haza útközben azon tanakodtam mi lett volna ha be megyek szerintem a szüleinek nem tetszett volna de a lányuk miatt elfogadták volna. amikor haza értem már nagyapa várta hogy haza érjek és mondta nekem hogy, egy kicsit később értél haza mint szoktál igaz hamar megjártam az utat mivel sárkánnyá változtam mivel az óráim késő délutánig tartanak mire jessaval elértük a házukat már sötét volt így nem látott meg senki és így értem haza ahoz képes elég hamar haza de nagyapának nem mondtam el.Utána felmentem a szobámba mivel van telefonom így jessa megkérdezte hogy nem cserélünk számot a mai nap folyamán de bele egyeztem és irt nekem egy üzenetet hogy holnap nem akarok-e moziba menni vele.
Dominic szemszöge vége
STAI LEGGENDO
Az élet egy utazás egy sárkány váltó számára
Fantasyegy sárkány váltó és egy farkas váltó közös története .Ahogy meg ismerik egymást és fenekestől felfordul a világuk.