Másnap suli után mondtam Dominicnak szeretnék veled beszélni ugyanott mint ahol tegnap beszéltünk és mondta rendben menyünk akkor és mit szeretnél nekem mondani kérdeztem Jessat majd bele kezdet apámmal beszélgetünk a te ötleteden és sajnos más már próbálta de az farkas alakváltó volt és nem sikerült neki elérni semmit a tanácsnál de apám azt is mondta lehet egy sárkány alakváltó jobban megtudná őket győzni mivel jobban félnének tőled. Mikor végig gondoltuk logikusan az ötletem végül ara lyukadtunk ki megpróbálom megvalósítani és jessa mondta nekem van egy bökkenő a tervedben azt se tudod hogy hol keresd a tanácsot én ere azt feleltem azzal ne foglalkozz majd megtalálom őket tudod Jessa hogy mindennél jobban szeretlek és mindent megtennék érted. Jessa kicsit elsírva de mondta nekem tudom és ezért fáj nekem ha elmész felkeresni a tanácsot, hogy bajod eshet nekem egy sárkány váltó vagyok emlékszel sokkal erősebb vagyok náluk és nagyon még soha nem futottam bele más sárkányváltókba eddig még soha és apám is mondta elég kevesen vagyunk sárkány alakváltók úgy hogy, nem lesz semmi baj nyugodj meg Jessa és közben átöleltem mert tudtam ezzel még jobban megnyugtatom. Mikor már megnyugodott Jessa felajánlottam hogy ma ahova szeretne vagy amit szeretne csinálni a mai napon a városban én elviszem és ha szeretne valami új ruhát vagy valami mást meg venni majd megveszem neki úgy is egy időre elmegyek majd had élvezze még itt vagyok vele szeretném addig boldognak látni mert gondoltam magamban ha elmegyek akkor amíg nem jövök vissza nem nagyon lesz boldog és csak aggódni fog értem pedig meg mondtam neki hogy ne féltsen engem.Majd mikor haza vittem Jessat egy csókkal búcsúztunk el egymástól és gondoltam egy időre ez lesz az utolsó csókunk és éreztem nagyon fog hiányozni nekem míg távol leszek. Majd mikor haza értem meg beszéltem a szüleimmel hogy megvalósítóm az ötletem és azt terveztem hogy felkeresem a tanácsot és a szüleim mondtak hogy velem tartanak de mondtam mi lesz ha anyát észre veszik és valahogy felismerik nem tudnám elviselni ha elveszteném a szüleimet mikor annyi idő után először láthattam őket és szeretném még jobban megismerni őket . Mire meg beszéltük úgymond vitatkoztunk rajta végül velem jőnek de apám mondta ha a falka közelébe kerülünk ők nem jőnek tovább nehogy lebukjanak és én ezért hálát adtam hogy apám legalább belátta hogy nem szeretné elveszíteni a szerelmét.
YOU ARE READING
Az élet egy utazás egy sárkány váltó számára
Fantasyegy sárkány váltó és egy farkas váltó közös története .Ahogy meg ismerik egymást és fenekestől felfordul a világuk.