18.fejezet

6 1 0
                                    

Amikor elérkezett  a reggel én elindultam haza hogy megnézem hogy van a családom mert fontosak a számomra annyira mint a szerelmem Mikor haza értem mindent rendben találtam és a szüleim örültek neki hogy itthon vagyok. Miután egy kis időt töltöttem otthon elindultam a suliba mikor vége lett az óráimnak mondtam Jessanak hogy haza mennék mert egy kis időt szeretnék tölteni a szüleimmel ere jessa azt felelte mért nem megyünk együtt el hozzátok. Mikor haza értem Jessaval együtt a szüleim egyből átöleltek mert reggel nem volt idejük rá mert mondtam hogy nem sok időm van mielőtt suliba kell mennem majd jessat és üdvözölték a mai nap hátra lévő részében beszélgetünk mikor már későre járt mondtam a szüleimnek hogy haza kísérem jessat.A jessaékhoz vezető úton még beszélgetünk mire elértük Jessaék házát jessa megáll egy pillanatra és megkérdezte tőlem szeretsz engem Dominic ere én egyből rávágtam hogy kérdezhetsz ilyet persze hogy szeretlek mindennél jobban a világ végére is követnélek. Miután kimondtam a szavakat jessa elsírta magát de láttam rajta hogy öröm könnyek azok és átöletem mikor már nem sírt elengedtem és egy csókot leheltem az ajkára majd elbúcsúztam tőle mert nem éreztem vámpírok szagát ezért már nem kelet őrködnöm a házuknál így haza mentem és edzetem mert  egyre jobban éreztem hogy itt valami nagyon rossz fog történni. Másnap suli után elmentem jessaval moziba mert amikor náluk töltöttem az éjszakát megkérdezte tőlem hogy valamelyik nap nem megyünk együtt mozi ere én megkérdeztem melyik nap lenne neked a legjobb ezért a mai napot mozizással töltöttük. Mikor vége lett a filmnek amit jessa választott mert úgyéreztem jobb ha ő választ valami filmet mert nekem mindegy volt melyiket nézzük meg mert nekem az elégvolt hogy jessaval lehetek együtt.  Miután haza kísértem megkérdezte nem jössz be ere azt válaszoltam rendben bemegyek majd a házba érve levettük a cipőnket és egyből Jessa szobájába mentünk és jessa megmutatta milyen könyvet olvas most és milyen új zenéket talált mostanában mert nem akart zavarni akkor amikor edzetem. Aznap végül jessaéknál töltöttem az estét mivel Jessa  megkért hogy maradjak annyit mondtam rendben de had hívjam fel a családomat hogy ne aggódjanak miattam Jessa megértette és adigg kiment a szobából hogy nyugodtan tudjak telefonálni mikor felvették a telefont egyből bele kezdtem hogy ma nem leszek otthon este mert jessaéknál maradok.                            

 

Az élet egy utazás egy sárkány váltó számáraWo Geschichten leben. Entdecke jetzt