Jessa Háza felé vettük az irányt mondtam neki nem lenne kedved kipróbálni milyen ha egy sárkányon utazol láttam rajta egy kicsit megijedt de azt is láttam rajta hogy még jobban szeretné megtapasztalni miközben a fellegekben jártunk jessa azt mondta nekem nagyon jó érzés egy sárkányon lovagolni az éj leple alatt.Mikor megérkeztünk a házukhoz még egy puszit nyomtam a homlokára és elbúcsúztam.
jessa szemszöge:
Úgy érzem hogy minél többet vagyok Dominical egyre több olyan közös élményünk lesz amire örömmel tekintek vissza mint például a ma este és egyre jobban úgy éreztem hogy végre egyre jobban kezd felengedni Dominic is.Amennyit gondolok rá csak egyre jobban bele kavarodok az érzelmeim mert még a múltat sem zártam le. Apropó múlt mielőtt ide jöttem volna Veronába volt egy farkasváltó srác akiért odavoltam de mint kiderült róla csak kiakart használni mivel az apám a falka vezér ezért úgy gondolta ha engem meg szerez magának akkor már apámat is tudja irányítani.Az említetek alapján gondolom mivel nem járt sikere újra megakarja próbálni mivel ha apám mesze is van a falkától akkor is ő a vezér és öt követik, mivel miattam kellet eljőni Kaliforniából ezért elégé úgy érzem csak terhet jelentek apámra nézve hogy sokall nehezebb neki így irányítani a falkát mint ezelőtt. Örülök hogy Dominic nem ismeri a szüleit mert sajnos a falkára az ő szülei a legnagyobb fenyegetés én is csak apám miatt tudom ezt és sajnálom is Dominicet, de ha elmondom neki az igazat azzal csak ártanék neki én úgy érzem,de egy idő után úgyis joga van megtudni az igazat neki is.
jessa szemszöge vége
Másnap ahogy a suliba mentem megláttam jessat de nem volt valami nagyon vidám és köszönés után meg kérdeztem mi a baja szia mi bánt téged annyira nyugi nekem elmondhatod tudod hogy, én senkivel nem osztom meg az ilyet még nagyapámmal sem tudom, de olyan nehéz tegnap este megtudtam apámtól hogy a volt fiúm itt van a városban. Megfogtam a kezét és mélyen a szemébe néztem és azt mondtam neki megvédelek tőle kerüljön bármibe utána megöleltem mert láttam rajta hogy nagyon rá férne most egy ölelés. A suli után mondtam neki hogy minden nap haza kísérlek és ha a városban kószálunk mindenre nagyon figyelni fogok hogy ne tudjon meglepni a volt fiúd. Megkérdeztem tőle hogy hogy hívták de azt mondta nekem nagyon fáj neki az ok az emlékek amik eszébe jutnak amikor kimondja a nevét.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az élet egy utazás egy sárkány váltó számára
Fantastikegy sárkány váltó és egy farkas váltó közös története .Ahogy meg ismerik egymást és fenekestől felfordul a világuk.