15.fejezet

6 1 0
                                    

Mikor kimentünk megnézni hogy kik azok a behatolok akiket említetek megláttam a szüleimet majd a tanács vezetője bele kezdet a beszédébe és utána mikor befejezte oda mentem a szüleimhez és megöleltem őket és örültem neki hogy most már nem fogom őket elveszíteni . Miután vége lett az ölelkezésnek anyám félre hívott mert beszélni akart velem Anyám bele kezdet a mondanivalójába nem tudom hogy mondjam el neked fiam de lesz egy testvéred a hír hallatán megörültem és egy kicsit nehezemre eset feldolgozni is amiket hallottam az anyámtól. Majd mikor már elbúcsúztunk a falkától azon járt az eszem minél hamarabb látni akarom Jessat és elmondani neki a hírt hogy együtt lehetünk és nem tagadják ki a falkából akkor sem ha egybe akar kelni velem. Amint a város felé vettük az irányt ara lettünk figyelmes hogy valaki követ minket és próbáltuk lerázni végül sikerült lerázni a követőnket és így már nyugisan mehettem haza és láthattam Jessat .Mikor elmentem Jessaékhoz  jessa egyből kijött a házból amint meglátott és megöleltük egymást annyira örültem hogy megint láthatom az én jessamat majd az ölelkezés után bementünk és megkérdeztem jessat a szüleid itthon vannak mert amit mondok azt jobb ha ők is hallják.Majd jessa mondta igen itthon vannak szóljak nekik hogy jöjjenek ide mert beszélni szeretnél velük is igen kérlek szépen majd mikor leültünk közösen az asztalhoz bele kezdtem a mondandómba.Mikor beszéltem a tanáccsal már tudták hogy megyek és elmondták nekem hogy a vámpírokon kívül a falkában levők nem lesznek kitagadva akkor sem ha más alakváltóval akarnak együtt lenni.Mire mindenki feldolgozta a hallottakat Jessa nagyon megörült mert nagyon szerelmes belém de nem szerette volna ha a szerelmünk miatt kitagadják a falkából és elkelne veszítenie a szüleit emiatt. Amikor elbúcsúztam tőlük megéreztem hogy valaki figyel mikor elindultam haza és a megérzésem nem csapot be mert tényleg volt valaki  és elém ált és láttam rajta  amikor mosolyra húzta a száját láttam rajta  hogy egy vámpír. Gondoltam magamban ha egy feltűnt itt akkor majd lesznek többen is és ha ez ara is megy ki hogy tudják hol tartózkodik a falka vezér  és végezni akarnak vele de azt én nem hagyom mivel a szerelmem apja és mert félig a falka tagja is vagyok mivel anyám  és nagyapám is falka tag ezért elfogadtak engem is részben falka tagnak .Ezért érzem hogy kötelességem megvédeni a szerelmem apját aki egyben a falka vezérem részben.               

Az élet egy utazás egy sárkány váltó számáraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin