24.fejezet

8 1 0
                                    

Mivel hétvége volt megkérdeztem Jessat nincs-e kedve vadászni egyet hozzá  tetem persze farkas alakban ere Jessa elképedett mert még nem tudott arról hogy farkas alakváltó is vagyok.Mikor láttam Jessan hogy nem érti hogy vadászhatnánk közösen ezért mondtam neki hogy menyünk ki a kertbe és megmutatok valamit amikor kiértünk a kertbe Jessa nagyon figyelt hogy mit akarok mutatni neki és elkezdtem farkassá változni mikor átváltoztam Jessanak elállt a szava is.Majd utána ő is átváltozott én  tudtam hogy akkor vadászni fogunk mert éreztem rajta és magamon is hogy nagyon ránk fér egy vadászat.Mikor beértünk az erdőbe elkezdtünk minden hangra figyelni hátha lesz valami préda a közelben nem telt el sok idő és egyből meghallottunk és éreztünk egy csorda szarvast ezért elkezdtük becserkészni egyet magunknak.Mikor leterítettük  a szarvast hagytam jessanak hogy ö egyen előbb miután mind ketten jól laktunk a szarvasból sétáltunk egyet az erdőben farkas alakban amiből az lett hogy elkezdtünk egymással játszani. Mikor már elfáradtunk vissza mentünk a házhoz és vissza változtunk emberé majd bementünk a házba és megnéztünk egy filmet mikor haza értek a szüleim örültek hogy együtt vagyunk Jessaval  a mai napon és érezték hogy vadászni voltunk aminek még jobban örültek hogy valami közös dolgot csinálunk jessaval.Jessa mikor meglátta a szüleimet odament hozzájuk és megölelte őket majd én is követem jessa példáját és már mind a négyen ölelkeztünk örültem ennek a pillanatnak és közben bele gondoltam hogy menyi szép közös élményünk lesz még jessaval és még azon is elgondolkoztam hogy milyen lesz egy testvérnek lenni.Közölte velem anyám hogy már csak egy pár nap és megszületik a testvérem én nagyon örültem a hírnek és Jessa is örült mert látta rajtam hogy boldog vagyok.Mikor jessa mondta nekem hogy szeretne haza menni és elmondani a szüleinek hogy eljegyeztem azt gondoltam hogy minél hamarabb ott akarok lenni náluk mert tudtam hogy jessa mindennél jobban szereti a szüleit és szeretné velük megosztania hírt.mikor megérkeztünk jessaékhoz bementünk a szülei egyből odajöttek hozzánk és hagytam hogy jessa mondja el nekik mert láttam rajta hogy nagyon szeretné ő elmondani nekik mikor elmondta szüleinek hogy eljegyeztem jessat nagyon örültek neki és az anya még el is sírta magát örömében  majd megölelték jessat és jelezték hogy menyek oda én is és így együtt ölelkeztünk.          

Az élet egy utazás egy sárkány váltó számáraOnde histórias criam vida. Descubra agora