Nagyon boldog vagyok hogy jessaval lehetek és minden percét élvezem és ha lehetne az időt meglehetne állítani akkor azt a pillanatot akarnám mikor mind a ketten nagyon boldogan önfeledten nevetünk együtt. mikor haza értem hirtelen két személyt láttam akiket nem ismerek de nagyapa meg nyugtatott hogy ők a szüleim én értelmetlenül néztem. Megkérdeztem nagyapát nem úgy volt hogy a falka keresi az de csak mióta már elégé elveszették a nyomát már nincs ez a rizikó itt mivel a napokban megtudtam jessatól hogy az apja a falka vezér én úgy gondolom hogy nem nagyon van biztonságban az anyám.Apám megnyugtatott hogy nincs mitől félni már szerintem azt se tudják hogy néz ki és voltunk egy olyan helyen ahol egy varázsló eltudja rejteni anyád szagát.Részben örültem is hogy végre láthatóm őket de ha nem válik be a varázs akkor annak nem lesz jó vége és nem akarom elveszteni az anyám akit még csak most láthattam 19 év után . Amint megemésztetem amit halottam utána el beszélgetünk hosszasan hogy mi történt velem amíg k nem voltak velem mondta apám hogy sajnálja hogy nem volt ott átsegíteni amikor először váltottam sárkánnyá mondtam neki legalább nagyapa itt volt hogy segítsen. Másnap a suli után elmeséltem Jessanak hogy mi történt tegnap este ő örült neki hogy végre meg ismerhetem a szüleim majd hazamentem és bemutattam nekik a szerelmemet örültek neki hogy van valaki az életemben akit igaz szívemből szeretek. Mondtam jessanak hogy a szüleinek ne mondja el hogy a szüleim itt vannak. Elérkezett a hétvége a mai napot csak a szüleimnek szentelem és ők is örülnek neki hogy jobban meg szeretném ismerni őket és kezdem úgy érezni hogy nagyon megszeretem a szüleimet. Az egyik nap jessa oda jött hozzám és csókot lehelt a számra amit én viszonoztam. Mire rá eszméltem már nem lehet vissza vonni és még jobban bele kavarodok jessaba és már azon fogom magam kapni hogy a szüleinek kijelenti hogy össze akar velem jönni.
YOU ARE READING
Az élet egy utazás egy sárkány váltó számára
Fantasyegy sárkány váltó és egy farkas váltó közös története .Ahogy meg ismerik egymást és fenekestől felfordul a világuk.