23.fejezet

6 1 0
                                    

Miután megbeszéltem a dolgokat jessa apjával Jessa mondta hogy nem megyünk be a szobámba én ere azt feleltem persze menyünk amikor jessaval a szobájában voltunk megkérdeztem tőle hogy holnapra van e valami programja tudtam hogy olyan nincs amit nem együtt töltenénk. Mikor megkérdeztem tőle hogy nem lenne kedve holnap elmenni a vízeséshez egyből azt felelte nagyon örülne neki ha oda mennénk.Mikor haza értem egyből azon járt a fejem hogy holnap megfogom kérni Jessa kezét de a gondolataimból a szüleim zökkentetek ki mert ugye nekik is elakartam mondani hogy mit terveztem holnapra hogy ne akadjanak ki rajta mikor már eljegyzem jessat.Másnap csak azt tudtam gondolni hogy mikor lesz már vége a sulinak mikor vége lett a sulinak jessaval a vízeséshez mentünk elkezdtünk beszélgetni hogy ne legyen neki feltűnő hogy miben sántikálok mikor éreztem hogy itt a megfelelő pillanat megfogtam jessa kezét és letérdeltem elé és megkérdeztem tőle Jessa Wolfer hozzám jössz  feleségül jessa elsírta magát és igent mondott.Utána felhúztam újára a gyűrűt amit választottam neki tudtam hogy örülni fog neki mert olyat választottam amit már egy ideje kinézet magának. Majd mikor már a meghatodoltságtól túltudót lenni megcsókolt én meg szenvedélyesen vissza csókoltam és utána elmentünk hozzám mert már sötét lett és nem akartam hogy a jegyesem egyedül mászkáljon este a sötétben haza és így az estét nálam töltőtűk mivel jegyesek vagyunk és mivel én már egyszer Jessaéknál aludtam így most rajtam volt a sor és örültem neki hogy velem van a szeretet nőm igaz amikor az estét nálam töltötte először volt hogy szeretkezhetünk  mert Jessa a szülei miatt nem akart.Másnap reggel felkeltem Jó érzés volt látni a szerelmemet ahogy alszik halkan kimásztam az ágyból és reggelit készítettem magamnak és Jessanak is Mikor felébredt jessa lejött a konyhába és mivel hátal voltam neki a reggelivel ügyködtem és nem vetem észre hogy az ajtóban áll mikor megláttam egy mosolyt kaptam tőle és mondtam neki hogy foglaljon helyet az asztalnál mind gyárt kész a reggeli. Miközben reggeliztünk megkérdezte hol tanultál meg így főzni mivel elég sokáig nagyapámmal éltem megkellet tanulnom magamra főzni utána megkérdezte megtudnál engem is tanítani főzni sajnos nem nagyon tudok és a szüleim mindig azt mondják nem kell segítenem bene csak várjam meg míg kész mondtam akkor majd én meg tanítalak úgy is elköteleztük egymás iránt magunkat úgy hogy ilyen aproságra igazán nem gond megtanítani.      

Az élet egy utazás egy sárkány váltó számáraDonde viven las historias. Descúbrelo ahora