30.fejezet

29 1 5
                                    

2 é-vel később Jessaval elég sokat együtt vagyunk közben megszületett a kisgyerekünk is közben és nagyon aranyos kislány.Mai nap is kint vagyok a kertben próbálom rendbe rakni miután a feleségem elégé felforgatta közben kint a teraszon üldögél a feleségem a karjaiban a kislányom és nagyon aranyosak így együtt. A napjaim elég unalmasak a munka helyemen mivel befejeztem közben a sulit és munkába álltam hogy tudjuk fizetni a lakásunkat nagyon jól megvagyunk csak így hárman együtt  boldogok vagyunk sok időt töltők a kislányom közelében amikor csak tudom a karjaimban tartom  akkor vagyok a legboldogabb. a szüleim és a kis testvérem nagyon sokszor átjőnek hozzánk elég sokat beszélgetünk velük és ők is örülnek hogy van egy unokájuk is ha olyan nap van hogy a szüleim nem látogatnak meg olyankor meg Jessa szülei szoktak átjőni hozzánk.Nagyon sokat segítek a feleségemnek a gyerekünk miatt és amióta megszületett a lányom azóta a legboldogabb apuka vagyok a világon mivel mi alak váltok vagyunk így a lányunk is az de még nem tudjuk hogy farkas vagy sárkány alakváltó lesz én úgy voltam vele hogy az lenne a legjobb ha mind kettő. A minden napjaink így telnek és nagyon örülünk hogy van  egy lányunk akire büszkék lehetünk.


                                                                                THE END

Az élet egy utazás egy sárkány váltó számáraWo Geschichten leben. Entdecke jetzt