7.fejezet

13 2 0
                                    

Jessa szemszöge:

Láttam rajta hogy szeretné megtudni annak a szemétnek a nevét aki miatt nem élvezhetem a boldog emlékeket csak nekem annyira nehéz és láttam rajta hogy  megérti  és nem firtatja tovább a témát. Utána a további sétálgatás során elővette a telefonját és megmutatta nekem hogy milyen zenéket hallgat és rájöttem annyira nem is sok különbség van aközött amit ő hallgat és amit én.Utána nem sokall megkérdezte nincs kedved fagyizni egyet erre én azt feleltem igen van kedvem majd elértünk egy fagyi árushoz és mondta válasz nyugodtan amit szeretnél és amennyit mondtam neki ez akkor elég drága lesz neked mert több íz is megtetszett, de nem szálltam el annyira ezért csak 3 gömb fagyit kértem epert,vaníliát  és zöld almát. Majd mondta nekem Dominic jó látni téged így mosolyogni és olyan érzésem támadt bennem hogy minél többet vagyok vele annál jobban bele szeretek. Feltettem Dominicnek a kérdést szeretnél többet megtudni a szüleidről mire ő elképedett és így válaszolt szeretnék de szerintem nem valami jóról lehet szó. Bele kezdtem elmesélni azt amit tudok a szüleiről hogy a falkám legnagyobb fenyegetése Dominic ezt egy kicsit nehezen de megemésztette a halottakat.

Jessa szemszöge vége

Mikor haza értem a mai jessaval  való  sétából rögtön megkérdeztem nagyapát amikről jessa mesélt nekem, majd mondta nagyapám jobb ha leülsz elmesélem hogy mért nem ismerem a szüleimet. Nagyapa belekezdet az elejébe nos mivel sárkány és farkas alakváltó közt nem nagyon lehetne házasság hiába szeretik egymást, de ha össze is akarják kötni az életüket ahoz előbb a farkas alakváltók tanácsát meg kell kérdeni hogy engedik-e mert a sárkány alakváltók  nincsen semmi ilyen törvény. Anyád elé ált a tanácsnak és megkérdezte őket ez ügyben de sajnos nem engedték neki ezért az apád elszöktette anyádat a falkától ezért ilyen nagy fenyegetés nekik. Majd ugye megszülettél és anyád jobban vélte ha elrejt itt nálam ezért nem tudsz róluk sokat és ezért nem látogathatnak téged, mert ha megteszik akkor anyádat megtalálhatja a falka és kivégzik azért mert apád elszöktette és árulónak  bélyegezték és az árulókat a falkában kivégzik. Mire elmesélte nagyapám a történteket időbe telt mire megértetem hogy ezzel mire is utal egyben.Másnap a suliban Jessa elmondtam hogyha köztünk kialakulna bármilyen szerelem akkor sem lehetnénk egymásé és Jessa nem nagyon értette ezért elmondtam azt a rész amit tegnap nagyapa és csak nagyot nézet.

Jessa szemszöge:

Mai nap a suliban oda jött Dominic és amiket mondott azok lesokkoltak de megemésztetem és csak még jobban táplálta azt az érzés bennem hogy szerelmes vagyok belé. De az hogyha szerelmes is vagyok belé  de a tanács miatt nem lehetünk egymásé a szívem majd belefájdul ebe. de ha meg elszökőknek vele akkor meg a családomnak az lenne a legnagyobb csapás ez a sok érzelem csak úgy kavarog bennem.

Jessa szemszöge vége    

Az élet egy utazás egy sárkány váltó számáraWhere stories live. Discover now