Amikor haza értem a vámpírral való összetűzésem után megkérdeztem a szüleimet hogy a vámpírok nagy eleségei-e az alakváltóknak ere azt felelték hogy a legnagyobb fenyegetés. Másnap a nap első fele a suliban ugyan olyan volt mint máskor suli után elmentünk Jessaval sétálni közben elmondtam neki hogy találkoztam egy vámpírral és szerintem az apukája veszélyben lehet.Amikor haza kísértem Jessat mondta nekem majd mindenképp figyelmezteti az apját a vámpírokról miután egy csókkal elbúcsúztam tőle Haza fele vetem az irányt mivel sötét volt sárkányként szeltem végig az utat és közben ara gondoltam hogy mi lesz akkor ha a vámpírok miatt háborúzni kell.Amikor haza értem Jessa írt egy üzenetet hogy mesélt az apjának arról amit mondtam neki és hogy köszöni az apja hogy figyelmeztetem őket de gondoltam ha ők veszélyben vannak akkor mi is mert azt szerintem nem felejti el a vámpír amit vele tetem mert sajnos elmenekült előlem és azt gondolom így majd az én családomra is rászállnak már csak bosszúként is. A legszörnyűbb az egészben ha veszélyben van a családom hogy anyám a kis testvérem hordja a hasában.úgy döntöttem valami védelmi rendszert tervezek amivel valamilyen szinten csökkenthetem a veszélyt de közben azon is agyalok hogy tudnám megvédeni Jessaékat mert szeretem Jessat mindennél jobban és szeretném őt is és a családját is megvédeni.Bele gondoltam abba is hogy ebből háború lehet úgyhogy még jobban edzenem kell az emberi énemet hogyha lecsapnak ránk ne legyek védtelen mert a sárkány énem erős de ez nem jelenti azt hogy az emberi énem is az ezért megkezdtem az edzésem sajnos így kevesebb időm van Jessaval lenni ezért megmondtam neki csak a veszélyre akarok felkészülni hogyha ara kerül a sor hogy megkel védeni a szeretteim és annak családját.Láttam Jessan nem nagyon érti a helyzetet ezért elkezdtem elmondani hogy amikor összetűztem a vámpírral az elmenekült és szerintem visszajön rajtam revansot venni és a falkavezért megölni.Jessa ezt megértet és elfogadta és mondta ígérj meg nekem valamit ha ennek vége elviszel valami szép helyre randizni ígérem mondtam és haza kísértem jessat majd haza mentem edzeni.
YOU ARE READING
Az élet egy utazás egy sárkány váltó számára
Fantasyegy sárkány váltó és egy farkas váltó közös története .Ahogy meg ismerik egymást és fenekestől felfordul a világuk.