1.0

49 3 0
                                    

Onu demir parmaklıkların arkasında görmek gerçekten canımı acıtıyordu. Nedenini bilmiyordum ama şu kısa sürede sanırım ona bağlanmıştım. Benden yaşça büyük olan bir adama karşı duygular besliyordum. Yaşı dışında seri katilden hiç bir farkı olmayan biriydi. Onun satmaya aracı olduğu maddeler yüzünden milyonlarca insan ölüyördü. Böyle bir adamdan hoşlanmaya başladığım için kendimden tiksiniyorudum. Cidden bu kadar da düşemezdim. Aklımda ki karmaşık düşünceleri toplayıp yavaşça demir parmaklıklara yaklaştım.

"N-Neler oluyor Andrew"

"Önemli bir şey yok Alisa senin burda ne işin var?"

"Şuan önemli olan bu değil. Önemli olan senin Jackson yüzünden içeride olman bunu sana neden yaptı. Yakınsınız sanıyordum."

"Bak Alisa bizim gibi insanlar birbirleri ile bağ kurmaz."

Derin bir nefes alıp konuşmasına devam etti.

"Neyse sen kafana takma ben bir şekilde hallederim sen şimdi eve git ve sadece aramamı bekle olur mu küçük kız?"

Cümle gayet anlayışlı hoş devam ederken sonda ki kullandığı kelime yine sinirlenmeme yetmişti. Hızla göz devirip ellerimi göğüsüm de birleştirmiştim.

"Peki..." Diyerek hızla ordan uzaklaştım.

Bazen kendimi bile suçlayıcakmış gibi oluyordum ancak daha sonrasında aklıma onun bu işin içerisinde oluğu için başına bunların geldiğini hatırlatarak kendimi rahatlatıyordum.

                               ~§~

"Hey Adam benimle kantine gelmek ister misin? her an bir yabancı beni bayıltmak için yabancı bir madde verebilir beni koruman gerekiyor."

"Ah Alisa kardeşim 7 yaşında ama ondan daha çocuksun. Tamam hadi gel."

Sevincimi göstermek için hızla kollarımı Adam'ın omuzuna attım.

Kantine vardığımızda üzerimde ki anlamsız boş bakışları görebiliyordum. Son yaşadığım olaydan beri artık Jackson ne anlattıysa insanlar bu şekilde bakıyordu. Bu durum ne kadar rahatsız edici olsada görmezden gelmeye çalışıyordum.

Yine paramın yettiği kadar bir şeyler alıp Adam'ı beklemeye başlamıştım. Yemek seçmekte çok titiz ve seçici bir kişi olduğu için her seferinde onu beklemek zorunda kalıyordum.

Yanıma geldiğinde boş bir masa bulabilmek için etrafa uzunca bakındık. Ancak bulmak çok zordu. Herkes kıtlıklıktan çıkmış gibi kantine doluşmuştu. Yavaşça Adam'ı dürterek:

"Hey Adam sanırım bahçeye çıksak daha iyi olucak en azından bir bank buluruz." Dedim.

"Mantıklı..."

Bahçeye doğru adımlarken birinin sertçe omuzuma çarpması ile savrulmuştum. Karşımda ki bedene baktığımda bir kız olduğunu farkettim. Bu kadar küçük bir vücut nasıl böyle bir etki bırakabiliyordu resmen kolum kopacaktı. Yüzünde ki şaşkınlık ve üzüntü her saniye artarken hafif tebbessüm ettim. Koluma dokunarak:

"Hey iyi misin? Üzgünüm" dedi

"Sorun de-"

"Pardon ama salak mısın? Neden önüne bakmıyorsun?"

Adam'ın sözümü bitirmeme izin vermeden bağırması ile şaşkınlığımı gizleyemedim. Cidden bu çocuğa anlam veremiyordum. Normal de korkağın teki olan Adam beni savunuyordu. Hem de çok yanlış bir zamanda.

"B-ben üzgünüm..."

"Hayır önemli değil sen ona bakma kendisinin psikolojik sorunları varda." Diyip Adam'a kısa bir bakış attım.

"Anlıyorum. Bu arada ben Jane."

Kendisini bir anda bu şekilde tanıtması ne kadar tuhafıma gitse de bozuntuya vermeden karşılık verdim.

"Ben de Alisa."

"Tanıştığıma memnun oldum sonra görüşür müyüz Alisa?"

"Tabi..."

Yavaşça tebessüm ederek yanımızdan ayrıldı.

"Sana söyleyeyim bu kız sana yazıyor."

Adamın söylediği şey ile koluna hafifçe vurdum.

"Saçmalama ve kendine gel Adam."

                             ~★~

Eve girmem ile yavaşça kendimi yatağa bıraktım. Telefonumdan gelen ses ile yavaşça elime alıp kimin aradığına baktım. Bu Andrew'di heyecan ile yerimde doğrulup telefonu kulağıma götürdüm.

"Alo Alisa"

"Andrew"

"Ben evinin önündeyim aşağı gelebilir misin?"

Ne burada mıydı? Hapishaneden nasıl çıkmış olabilirdi ki? Aklımda sayısız soru birikmişti.

"T-tamam Andrew iniyorum."

Selaaam
Yazmayalı resmen 1 yıl oldu. Ama devam ettirmek istedim ve bütün kitabı baştan okudum. Ve hazırım. Bu küçük bir comeback olsun şu anlık bir vote sınırım yok çünkü buraları çok boşaldım. Ama vote vermeden geçmeyin lutfen. En yakın zaman da yeni bölüm gelir.

Sizce Alisa kiminle bir aşk yaşayacak?

HASTA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin