"Sadece Sen Tatmin Edeceksin." •

20K 1.7K 854
                                    

Sırtım yatak başlığına yaslanmış bir şekilde aralık dudaklarımdan salyalarım akarcasına kendimden geçiyordum, kırmızı tutamlarımın hissettiğim zevkten dolayı terden boyası aksa bile sikimde değildi çünkü şuan bacak aramda zevkle kalça deliğimi düzen Jungkook gerçekten de en iyisiydi.

Hissettiğimin hatta hayallerimin ötesinde bir sertliği vardı, fazla doyurucu bir tutuma da sahipti.

Yatağın siyah başlığından iki eliyle de tutunmuş ve bacaklarımı sıkıca kas yığını bedenine doladığım için tutunduğu yerden güç alarak sertçe içime giriyor ve ıslak deliğimde kayıp yol alıyordu, her girişinde aralık dudaklarım ve baygın bakışlarımla boğukça inlemeyi asla kesmiyor, başımın iki yanında duran kollarına tutunuyordum.

Eriyip gitmiştim, öyle bir kıvama getirmiş ki onunla oynamamın cezasını çok fena veriyordu, darlığını kaybeden ve kalın, damarlı penisi için yalvaran deliğime arka arkaya acımadan girerken aklımda dönen tek şey beni becermesi için saatlerce ağlayabileceğim düşüncesiydi, benim aksime inlemiyor sadece kapalı gözleriyle, nefes alıp verişlerini hızlandırıyordu.

Prostatımı vuruşlarıyla sertçe ezmesi üzerine bedenim titremiş ve zevkle karışık bir çığlık atmıştım, Jungkook ise tek elini bir çırpıda belime yerleştirdi ve yutkunduktan sonra işine devam etti, saatler boyunca..

Ertesi Gün

12.06

Jeon:

Bugün gece showun var

Bu yüzden de gece yarısına
yakın mekana gel

Seni en iyiler kategorisine koydum
ve böylelikle herkes fazladan
para ödedi ama işinin hakkını vereceğini biliyorum güzelim

Kim Taehyung:

Pekala ama yol çok uzun

Jeon:

Seni arabayla aldıracağım

Kim Taehyung:

O zaman anlaştık

Jeon:

Bu arada

Bazenleri ihtiyaç duyduğum
için özel odama çıkıyorum ya da sarhoş olup her neyse

Eğer öyle bir duruma gelirsem, odama sadece sen geleceksin başka bir çalışan değil çünkü ben sadece beni,
senin tatmin etmeni istiyorum

-

Umarım iyi gidiyordur 💗

Umarım iyi gidiyordur 💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Striptease Artist ▪ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin