Jeon'un Gözdesi. •

12.3K 1K 1.2K
                                    

Selam!!! ♥♥♥

Başlamadan oy verir misiniz? ♥

!! Önceki bölümün son kısmını eğer unuttuysanız tekrar okuyabilirsiniz. !!

-

Yarım saat sonra

Gece - 01.37

Çıplak üst bedeniyle, kalçasını yavaşça mutfak taşına yaslamış ardından da karşısında duran bedenimi çapkın bakışlarla süzmeye başlamıştı, saniyeler içerisinde de üzerine giydiği siyah eşofmanın cebine ilişen beyaz parmakları bir çırpıda sigara paketini çıkarttı.

Yaptığı teklif üzerine tabi ki evine gelmiştik sonra da üzerini değiştirdi her ne kadar bana da kıyafet getirse bile üzerimi değiştirmedim çünkü zaten siyah eşofmanın ve kapüşonlum vardı ama Jungkook'un koca odalı evi öyle sıcaktı ki gözlerimin önünde sıfır kol tişörtünü saniyeler içerisinde geniş omzundan sıyırmasıyla, ona imrendiğimi fark ettim.

"Sorun olur mu?" Tam karşımda hâlâ kalçası, mutfak tezgahına yaslıyken tuttuğu paketi ima ettiğini anlamıştım, "İçebilirsin." Hava soğuk olduğu için doğal olarak camları açmıyordu bu yüzden de sorduğu soruyu olumlu bir şekilde cevapladım çünkü karşımda sigara içiyorken amaçsızca onu izlemek hoşuma gidiyordu.

Dalı kavradığı gibi paketi umursamaz bir tavırla yan tarafa fırlattı, çakmağını da çıkarttığı sırada dudaklarına yerleştirdiği dalın saliseler içende yandığına şahit olmuştum; siyah saçları rastgele dağıtılmış, üst bedeninin çıplaklığı yüzünden bütün dövmeleri gözler önündeydi, "Sana ne hazırlamamı istersin?" Başını diğer tarafa çevirerek ciğerlerinde hapsettiği dumanı savurtmuş ardından da tekrardan bakışmaya başlamıştık.

"Aç değilim özellikle de gecenin bu saatinde bir şey yemek hoş olmuyor ama eğer istersen.." Dili alt dudağında gezinirken, hevesli bir şekilde bakmaya başladım, "Mısır patlatıp film izleyebiliriz." Ben de tezgahın az bir mesafe önünde bulunan masaya, kalçamı yasladığım için bir nevi karşı karşıya duruyorduk.

"Gerçekten de film izleyeceğimize inanıyor musun?" Teklifimin üzerine sırıtarak sormuş ve tekrardan başını sağ tarafa doğru çevirdiği zaman ciğerlere uzunca bir hava çekti, "Evet." Dedim bütün heyecanımla, "Korku filmlerine bayılırım, sen ne tür seversin? Onu da izleyebiliriz." İçinde tuttuğu dumanı kısık bir sesle dışarı savurttuğu zaman dudakları yana doğru gerilmiş ve belli belirsiz tebessüm etmeye başlamıştı.

"Sen yanımdayken nasıl filme odaklanabilirim?" Gözlerim istemsizce çıplak ve belirgin olan kaslarına doğru kaydığı sırada yutkunmuştum, "O zaman ne yapmak istiyorsun?" Dediğim zaman tekrarsan sigara çekişine şahit oldum, "Müzik dinlemeyi çok seviyorum bu yüzden de beraber müzik eşliğinde içebiliriz." Duyduklarımla istemsizce şaşırmama engel olamadığım bir gerçekti.

"Hiç belli etmiyorsun." Boş bulunarak karşılık verdiğim sırada izmariti arkasında bulunan minik çöp kutusuna attı ve tekrardan yaslanmaya başladı, kollarını sıkıca göğsünde birleştirdiği için kol pazılarına bakamadan edemiyordum.

"Ben bir şeyi belli etmem zaten Taehyung-ah." Sikeyim, nasıl böyle güzel bir bedene sahip olabilirdi? Resmen onun yanında kendimi çok çelimsiz hissediyorum, "Bu yüzden zeki insanlarla takılırım, her şeyi dilin söylemesine gerek yok bazen karşı tarafın anlaması lazım."

"Pekala, Jungkookiee." Şirin bir şekilde konuştuğum sırada ayak ucuna kadar ilişmiş ardından da geniş omuzlarına, uzun parmaklarımı yerleştirmiştim; ayağımda topuklu olmadığı için boyum sadece iri gözlerine kadar uzanıyordu, "Sana mısır patlatmamı ister misin? Hem dans ederiz hem film izleriz hem eğer istersen de.." Daha konuşmama izin vermeden parmakları hızla kapüşonlumun uçlarına ilişmiş ve tek çekişte üzerimden çıkartmıştı,

The Striptease Artist ▪ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin