Sezgi. •

18.1K 1.7K 1.7K
                                    

Ne yaptım bilmiyorum ama OY VERİN LÜTFEN♥♥♥♥

-

19.34

Barmenin olduğu tarafa yönelmiş ve yuvarlak, uzun bacaklı bar sandalyesine oturmuştum, barmenle biraz lafladıktan sonra içkimi sipariş ettim ve sandalyeden sallanan bacaklarımı sıkıntıyla birbirlerine sürtmeye başladım çünkü beklemeyi hiç sevmezdim sanki hayatımda fazladan zaman gidiyor gibi geliyordu.

Gösterime daha saatler vardı ve geçen yaptığım direk dansımdan sonra müşteriler dört kat artmış, sahneye gelip gösterime ortak olmak istedikleri için -genellikle kucak dansı oluyordu- talepler yağmaya başlamıştı, özel odalara çıkmasam bile sahne gösterilerimi mutlaka müşterilere yönelik yapmak zorundaydım.

Büyük boy sipariş ettiğim cam bardağın hapsettiği içkimin kulpunu kavramış ve parlayan dudaklarıma iliştirmiştim, içmeyi seviyordum sanki o süre içerisinde ayaklarım yerden kesiliyormuş gibi hissederdim bu yüzden de bazenleri sahneye çıkmadan mayhoş kafa olmayı fazla alışkanlık edinmiştim.

Arka arkaya büyük yudumlar alırken gözlerim kapanmış ve boğazımın yanıp geçmesi fazlasıyla hoşuma gitmişti, bardak yarıya geldiği zaman ıslak bir sesle dudaklarımdan çektim ve önümde duran barmenin masasına bıraktım aynı zamanda da peçeteyi aldım ve dudaklarımda beliren ıslaklığı hızla sildim.

"Yeteneklisin." Dedi, içki siparişi hazırlayan barmen, daha adını bile bilmiyordum, "Biliyorum." Özgüvenli sırıtışımla mırıldanmıştım.

Hazırladığı içkinin ağzına kadar buz doldurmuş ve bardağın kenarlarına tuz serperek üzerlerine de özenle meyve dilimleri dizmeye başlamıştı.

"Yeni mi başladın? Seni daha önce görmedim gerçi senden önce çalışan rus Anna vardı, kucak dansında oldukça iyiydi hatta Bay Jeon'un bile gözdesiydi ama bir anda ortalıktan kayboldu ve onun yerine sen geldin."

Hazırladığı içkiyle bana doğru dönmüş ve ufak bir siyah tepsi çıkartıp içeceği de üzerine bırakmıştı ardından da minik zile bastı.

Dakikalar içerisinde, etrafı gözleyen garson gelmiş ve tepsiyi, tek eliyle kavramıştı, "Bay Jeon'un odasına çıkart ve girmeden önce kapıya vurmayı unutma yoksa bu sefer burada çalışamayabilirsin, Bay Jeon bir hatanın ikincisini asla kabul etmez." Garson başını salladı ve anında gözden kaybolmuştu.

"Baksana.." Bir elim bardağa sıkı sıkı tutunuyorken gözlerim ise yaka kartına kaymıştı ve isminin Joe olduğunu öğrendim, "Joe.. Anna nasıl birisiydi?" Boşta duran dirseğimi önüme yasladım ve çeneme destek vererek Joe'nun gözlerine baktım.

Etrafı biraz kontrol etmiş ve hafif yaklaşarak fısıltıyla mırıldanmaya başlamıştı, bar daha açılmadığı için müzik çok kısık sesle çalıyor ve etrafta temizlik oluyordu, "Gerçekten de herkesin en beğendiği çalışandı çünkü işinde oldukça iyiydi ayrıca dikkat çeken de bir tipti sadece sen gelmeden iki gün önce işten atıldı ve inan bana, kimse neden işten çıktığını anlamadı çünkü normalde işe aldıklarının gösterilerini izlemeyen hatta müşterilerin bile yanına gitmeye korktuğu Bay Jeon, onun gösteri saatlerini hiç kaçırmaz ve sahnenin önündeki koltuğa oturup izlerdi." Gözlerim istemsizce irileşmeye başladı, Jungkook'un kendince yaptığı sınavı geçtiğine göre ona başarılı bir şekilde kucak dansı yapmış olmalıydı.

The Striptease Artist ▪ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin