Bölüme başlamadan OY verir misiniz ve lütfen yorumlarını esirgemeyin ayrıca bölüm sonunu da cevaplayın, fikirleriniz hikayenin akışı için çok önemli ♥
OY OY OY OY OY
VE
YORUM YORUM YORUM YOUM YORUM
Atanların Kook gibi bir daddysi olsun inşallah söqlsjlsqk
-
Ertesi Gün
11.08
Kaslı göğsüne iyice sokulmamla dudaklarım anlık bile olsun boyun girintisine sürtmüş ve hissettiğim erkeksi kokuyu buram buram almıştım, göğsünün üzerinde duran parmaklarım sıkılaştığı sırada gözlerim hafif aralanmıştı.
Jungkook'un nedenini bilmediğim şeyler yüzünden yorgun olduğu çok belliydi çünkü dün gece biraz daha öpüşmüş ve çıplak bir şekilde yatağa girmiştik, yattığımız an bedenimi sarmalamış hatta kendine çekmesiyle yaklaşık birkaç dakika sonra uyuyakalmıştı, yalan söyleyemem ki biraz onu izledim ve iri bedenine olabildiğince sokuldum.
Yaşadığı kötü şeyler ve belli etmese bile benimle bir şeyler yapmak istemesi çok hoşuma gitmişti bu yüzden de üstelememeye karar verdim çünkü elbet ileri de her şey kendiliğinden ortaya çıkardı.
Jungkook'un yorgunluğundan dolayı uyanmayacağını anlayınca belimi kavrayan elleri arasında yavaşça doğrulmuş ve birkaç saniye boyunca yüzüne bakmıştım; gözleri usulca kapalıyken onun aksine dudakları hafif aralıktı ve sakin nefesler alıyordu.
Eğilip çenesinin üzerine bir buse kondurmadan edemedim, dikkatlice yataktan kalktığım sırada dolabımın önüne geçtim ve bacaklarımdan temiz, yeni bir iç çamaşır geçirmiş ardından da üzerime oldukça bol gelen kırmızı, uzun kollu bir gömlek giymiştim hatta o kadar bol geliyordu ki boyu neredeyse diz kapaklarıma kadar uzanıyordu bu yüzden de başka bir şey giymeden rahat olmayı tercih etmiş ve odadan çıkmıştım.
Öncelikle minik banyoma adımladım ve elimi, yüzümü yıkadım biraz da yüzümü nemlendirmiş ve dişlerimi fırçaladığım gibi saçlarıma dağınık bir görüntü verdiğime emin olduktan sonra mutfağa gittim.
Jungkook'a güzel bir kahvaltı hazırlayacaktım, belki bir anlığına bile olsa aklından çıkmadığına emin olduğum geçmişini unutur ve benimle beraber mutlu olabilirdi.
-
12.09
"Her şey çok güzel gözüküyor."
Sonunda uykusuna ara veren, dünden kalan kıyafetlerini giyen ve banyoda kısaca işini halleden Jungkook mutfağa girdiği sırada portakal suyunun hâkimiyet kurduğu bardakları masaya yerleştiriyordum.
"Beğenmene sevindim gerçi neler yediğini bilmediğim için her şeyden olabildiğince hazırladım." Gözlerimiz buluştuğu sırada üzerimdeki parçayı süzmeye başladı, "Uyandırsaydın eğer yardım ederdim." Sandalye çekip oturmuştum ve o da saniyeler içinde karşımdaki yerini almıştı.
"Yorgun gözüküyordun bu yüzden de buna gerek duymadım."
Çatalı kavramış ve tabağına patates kızartması alıyorken bir yandan da portakal suyunu yudumladı, ben de aynı şekilde karnımı doyurmakla meşguldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Striptease Artist ▪ TaeKook
FanfictionSeul'ün en ünlü striptiz bar sahiplerinden birisi olan Jeon Jungkook'un favorisi sadece kırmızı tehlikeydi. "Eğer sana karşı en ufak bir karşılık gösterirsem, işe alındın." -JJK