Ceza Vakti.•

10K 852 555
                                    

SELAM SELAM SELAM 💋

BÖYLE -M- OLAN BİR BÖLÜM İÇİN AZ OY GELİRSE ÇOK ÜZÜLÜCEMM YAAA

OYLAR ÇOK AZALDI...

LÜTFEN BAŞLAMADAN OY VERİİİİNNN 💋💋

-

(Medya da duran şarkıyı arka arkaya baştan sona kadar dinlemeniz tavsiye edilir.)

24.01

Kırmızı ışıklı, sessiz ortam, etraftan gelen ıslık sesleri ve karşımda, heybetli bedeniyle siyah sandalye de oturan, siyahlara bürünen beden.. tam olarak ait olduğum yerde, kendimi adâdığım ve kendimden emin hallerimle beraber kalın, siyah topuklularımın üzerinde yavaş yavaş ilerlemeye başladım.

Attığım her adım da tutulan nefes sesleri, dudaklarıma çekici bir tebessümün konulmasını sağlıyordu; Kırmızı ışıklar etraf da dönmeye başlamış ve saliseler sonra da sahnenin tam ortasında oturan bedenin üzerinde durmuştu, kırmızı ışığın yansıdığı ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Attığım her adım da tutulan nefes sesleri, dudaklarıma çekici bir tebessümün konulmasını sağlıyordu; Kırmızı ışıklar etraf da dönmeye başlamış ve saliseler sonra da sahnenin tam ortasında oturan bedenin üzerinde durmuştu, kırmızı ışığın yansıdığı siyahlara bürünen Jungkook hariç, her yer zifiri karanlıktı.

Ayak uçlarına kadar ilerledim, topuklularımın boyu biraz abartı olsa bile sorun değildi çünkü birazdan inleteceğim hatta belki herkesin ilk kez bu yanına şâhit olacağı Jungkook gerçekten de yeterince uzundu -hem de her açıdan-.

Dudaklarıma hâkimiyet kuran koyu kırmızı rujun üzerini dilimle hafifçe geçmiş ve kalçamı tamamen kapatamayan kırmızı mini eteğimle ters dönerek, sırtım, göğsüne denk gelecek şekilde kucağına hatta tam penisinin ortasına yerleşmiştim, boş da kalan ellerimle de bacaklarımın iki yanında duran, kaslı üst baldırlarına tutunmaya başladım.

Jungkook

Kim Taehyung, kızıl şeytanım, beyin fonksiyonlarımın çalışmasına zevkle engel olan beden; bacaklarımı ikinci deri misali sarılan deri pantolonum da tutunduğu yeri, parmakları arasında sıkıştırarak acımasızca işkence ediyorken, daha gösterinin başların da olmasına rağmen kalkmaya başlayan penisimin üzerine nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde tam denk gelerek oturmuş ve durmaksızın sürtünmeye başlamıştı, mini eteğinin yukarı çıkmasıyla hissettiğim dolgun kalça yanakları ufak bir küfür savurtmama sebebiyet verdi.

İçimde beliren, fileli çorabını yırtma isteğine karşı gelmek adına başımı geriye doğru atarak sesli bir şekilde yutkundum, gerçi çalan şarkıdan duyulmadığı için anlık sevinme hissime de engel olamamıştım, siyah sandalye de her saniye kalçalarını hissettiğim beden yüzünden sandalye de biraz daha aşağı kaymış, kalın bacaklarımı da rahat bir şekilde aralamıştım, başımı tekrardan doğrulttuğum sırada kıvrak ince belini iki yandan sıkıca kavramış, kendim de hareketlenerek sürtünmesine yardımcı olmaya başlamıştım.

The Striptease Artist ▪ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin