Tanıma Hissi. •

19.2K 1.6K 3.1K
                                    

En uzuuun bölümle ve fav olan bölümümle karşınızdayım!!!! ♥

BÖLÜME BAŞLAMADAN OY VERİR MİSİNİZ??? 🔥🔥

Kurgu için lütfen BÖLÜM SONU SORULARI cevaplamayı unutmayın!!! 🔥🔥🔥🔥

Ne kadar yorum o kadar hızlı yb ♥♥

-

Üç gün sonra

-

Kalçamın altında hissettiğim kabarık kumaş parçasına tahrik edici bir yavaşlıkla sürtünmüş ve bir anda doğrulmuştum, siyah sandalyede oturan bedenin arkasına geçtiğim zaman ıslıklar yükselmeye başladı.

Her yer klasik bir şekilde zifiri karanlığa bürünmüşken sadece bütün gözler kucak dansı yaptığım beden ve benim üzerimdeydi, yüklü bir miktar para ödediği için sahneye çıkmaya hak kazanan müşterimi zevkle hatta fazlasıyla kendinden emin olan sırıtışımla beraber delirtiyordum.

Siyah bir şort ve üzerimde ise kırmızı bir crop vardı, kırmızı saçlarımı bu sefer özenle yana yatırmıştım.

Tekrardan önüne geldiğim zaman bedenim ona doğru ters bir şekilde dönüktü, bana dokunamazdı, bu kesinlikle yasaktı bu yüzden de sadece izlemek ve eğer ben izin verirsem dokunuşlarım altında ezilmeyi tercih ediyordu.

Parmaklarım hızla diz kapaklarıma ilişmiş ve kalçalarımı dışarı çıkartarak sallamaya başlamıştım, gördüğü görüntü ile anında başı geriye doğru düşen bedenin sertçe dizine oturdum ve yana doğru döndüm.

Yansıma ışığından Jungkook'u seçebiliyordum, ona Bay Jeon diyemezdim çünkü aramızda bir resmiyet yoktu.

Sadece favorisi olduğum için kıskanıyordu o kadar.

İlerisi yoktu.

Dizinde yan bir şekilde otururken tek kolumu çekinmeden sanki hep yapıyormuşum gibi adamın boynuna doladım ve diğer parmaklarımı da kemerine iliştirdim ama bunları yaparken asla Jungkook ile bakışmayı ihmal etmiyordum.

Arkasına yaslanmış, rahat bir pozisyonda otururken tek kolu ise siyah kanepenin başına yaslıydı, bir dizini diğerinin üzerine atmış ve böylelikle de kumaş pantolonunu iyice meydana çıkarırken üzerinde de siyah bir gömlek vardı, sadece boynunda bulunan ve elinin üzerinde olan dövmeler açıktaydı ayrıca saçları ise dalgalıydı.

Dili hızlı hareketlerle yanağının içinde geziyordu, kaşları da hafif çatıktı ama ben bir türlü tatmin olan gülümsememi yok edemiyordum.

Aslında bir nevi geçen gece kafayı bulup yaptığım saçma hareketleri unutmak istiyordum çünkü eğer durdurulmasaydım Anna'yı soracaktım ki asla haddime değil, mantıklı hareket edememiştim ve bu anlardan nefret ediyorum; genellikle sarhoş olunca yaşadığım garip duygu karmaşıklıkları olur yoksa neler yapacağımı kendim bile tahmin edemezdim.

Ama artık susmayacaktım, Jungkook eğer beni birdaha kıskanırsa sebebini sormayı ihmal etmeyeceğim kesindi.

Tamam, beraber olabiliriz hatta ben herkesle bunu yaşamasam bile onu ilk gördüğüm an es geçememiştim daha sonra ve ileri de yaşayacaklarımız için de geçmeyecektim çünkü barında çalışıyordum ve istediği zaman onu sadece benim tatmin etmemi istiyordu, ne diyebilirdim ki? Zevkle kabul etmiştim çünkü etkilenmesi hoşuma gidiyordu.

Veya bayıldığım zaman gösterdiği ilgi sadece çalışanını düşündüğü içindi, ilerisi yoktu, patron- çalışan ilişkisi içerisindeydik ve birdaha asla duygusal açıdan kafamı karıştırmasına izin vermeyecektim, asla gardımı indirmem, kim olursa olsun sonuna kadar diretmesini iyi bilirim.

The Striptease Artist ▪ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin