Selammm!!! Bu kız yeni bölümler için çoook heyecanlı ve sizi kocaman özledi 👄🖤🤍💜🤍💜🤍👄
Ühühü ağlayacağım lan kurban olurum lannn size lannn çok özledim lannn sizinlann...
Çok beklediniz - sabrınızı yerim ya- ve ben de siekerjm sınavı deyip yb yazdım.. artık buralardayım ALOOOOOO 🖖
Muck muck BAŞLAMADAN ALIRIM OYUNUZU.. 🌚
Ve bu arada bir konuya değinmek istiyorum çünkü artık canımı sıkmaya başladı, çoğu kişi, Jungkook için GAVAT(?) diyor ama şu noktayı atlıyorsunuz ki arkadaşlar siz bile bu kitaba TAEHYUNG'UN BİR STRİPTİZ DANSÇISI olduğu bilinciyle girdiniz yani Jungkook'da bar sahibi doğal olarak Taehyung'un üzerinde belli bir noktaya kadar ses çıkarma hakkı olmaz çünkü Tae bu mesleği benimsemiş ve bu meslekle geçiniyor yani bundan doğal ne var da ben burda açıklama yapmak zorunda kalıyorum??
NE KADAR ÇOK OY💋 O KADAR HIZLI YB 💋
-
-unutanlar son bölümü bi gözden geçirse iyi olur aşkolar-
Jeon Jungkook. Bütün çıplaklığına ev sahipliği yaptığım, kaderin en tatlı cilvesine beraber ortak olduğum ve sanki her şey baştan beridir dizayn edilmiş gibi tesadüfler eşliğin de benliğiki bulmama yardımcı olan diğer parçam; hissettiklerini dile dökmesiyle kalplerimiz sonunda birleşmiş, bedenlerimizin de aynı duruma gelmesiyle tekrar ve tekrar bir bütün olmuştuk, pişmanlık veya terk edilme korkusu ise aklımın ucundan bile geçmiyordu çünkü biliyordum ki geniş omuzlarını acımasızca tırnaklarımla süslediğim adam, sevdiği insanı sahiplenme konusunda bir numaraydı, yamuk yapmazdı, canı yanmıştı ve kendi canının yandığı bir durumu asla başkalarına yaşatacak kadar acımasız değildi aksine içine kapanık olan, fazla konuşmayan, herkese sert bir imaj veren Jeon Jungkook'un eşsiz gülüşü o kadar tatlı, o kadar sevecendi ki baktığınız an içiniz ısınıyor istemsizce kendinizi gülümserken buluyordunuz.
Ortamızda bir sorun veya kafamda bir soru işareti kalmamıştı sonuçta bütün taşlar yerlerine oturdu; Anna ve iş ortağı olan ayrıca bizden fazlasıyla nefret eden Min Yoongi ikilisinin sergilediği minik oyunlara kanacak kadar aptal değildik aksine Jungkook ve ben fazla akıllıydık bir nevi karakterlerimiz de uyuşuyordu,
Artık Jungkook'un hislerini itiraf etmesi, baştan beridir gizli bir şekilde benim için çabalaması o kadar çok hoşuma gitmişti ki elbette bunu taçlandıracaktık.Manzaraya karşı oturduğumuz deri kanepede saniyeler için de kıyafetlerimizden kurtulmuş ve çırılçıplak kalmamızın ardından nâyif bedenimi altına almıştı, iri bedeniyle bacak arama girdiği zaman bedenim öyle bir sızlamış, öyle bir alev almıştı ki gerçekten de söndürmesi gerekiyordu aksi takdir de banyo yolunu tutardım çünkü sadece altına almasıyla bile bu kadar sertleşmem normal değildi ama Jungkook'un daha fazla hoşuna gitmişti, ondan etkilendiğime şahit olması gerçekten de onu deli ediyordu.
Bacak aramda hâlâ diz kapaklarının üzerinde duruyorken onunkine nazaran kısa olan bacaklarımı sertçe beline dolamış ve üzerime eğilmesine sebebiyet vermiştim, ortamın loşluğu veya saatler önce aldığım alkolden dolayı ağrıyan başım resmen tuzla buz oldu çünkü benim tek ihtiyacım Jeon'du; kollarımı da boynuna doladığın zaman başını yavaşça eğerek boyun girintime yaslandı ve saniyeler içerisinde içimi doldurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Striptease Artist ▪ TaeKook
FanfictionSeul'ün en ünlü striptiz bar sahiplerinden birisi olan Jeon Jungkook'un favorisi sadece kırmızı tehlikeydi. "Eğer sana karşı en ufak bir karşılık gösterirsem, işe alındın." -JJK