"Kıskandım."

13.8K 1.3K 2.7K
                                    

Öhömm bölüme başlamadan bir oyunuzu alırım ♥

Medya The Striptease Artist misali.. 🔥

Yorumlarınızı esirgemeyin! 🔥

Anna yazacağıma hep dana yazasım geliyor şödkdix

-

Duyduğu cümleler üzerine sinirle kapıyı kapatan Jungkook resmen burnundan soluyarak yanıma kadar gelmişti ve o sırada, yatakta doğrulur pozisyona geldim, "Nereden çıktı bu sikikler?" Kendine kendine söylenerek yanımda kalan boşluğa oturdu ve parmaklarıyla hızlıca yanaklarımı çevrelemeye başladı.

"Hemen geri döneceğim ve söz veriyorum ki geldiğim zaman beraber duş alacağız." Tebessümle mırıldandı ve eğilip burnumun ucuna minik bir öpücük armağan etti ama benim suratım fazla katı gözüküyordu, "Sadece bekle, tamam mı?" Galiba Anna yüzünden beni bırakacağı için alınacağımı felan düşünmüştü.

Derin bir nefes aldı ve suratıma doğru yaklaşıp tekrardan dudağıma uzun bir öpücük kondurup geri çekilmişti, ben ise sadece hareketlerini izliyordum, "Ya da sen de benimle gel ama yorulmuşsundur zaten fazla oyalanmayacağım gerekeni yapıp hemen geri gelece-."

Bir anda lafa girip, tepkisizce konuşmamla onu susturmuştum, lafı yarıda kesildiği için biraz suratı asıldı ama umursamadım, her zaman ki gibi bir bok bilmeyen halimle asla peşinde koşamazdım, "Hayır gerçekten de buna gerek yok, neden yanında geleyim ki Jungkook? Sen istediğin yere gidebilirsin şahsen umrumda değil sadece evime gidip, sıcak bir duş alıp direk uyumak istiyorum."

Parmaklarını üzerimden çektiği sırada göz bebekleri titremişti, "Gelmeyeceksen de burada bekle söylediğim gibi hızla geri geleceğim ve beraber duş alacağız, lütfen." Başımı sağa sola doğru salladım ve bir anda lafa girdim, "Jungkook buna gerek yok, anlamıyor musun? Senden bir karşılık beklediğim yok." Derin bir nefes verdim, "Uyandığın zaman sana kahvaltı hazırladım diye seksten sonra özel olarak benimle ilgilenmek zorunda değilsin." Gözlerimiz bir an olsun ayrılmıyordu ve Jungkook'un kaşlarının çatılmasına şahit oldum.

"Taehyung ne alaka? Bana yapılan bir iyiliğe karşılık olarak bakmam hatta içimden gelmediği sürece bir çabaya bile girmem, neden olaya böyle bakıyorsun?" Konuşurken istemsizce gözüken gamzelerine bakmadan edemiyordum, "Seninle vakit geçirmek istediğim için söylüyorum bunları, karşılık vermek istediğim için değil."

"O zaman gitme!" İstemsizce bağırmıştım, "Gitme ve benimle burada kal." Gözleri saniyelik olarak kapanmış, sıkıntıyla nefes vermişti ama benim istemizce gözlerim doluyordu; az önce birbirimize tek beden olmuş şekilde iltifatlar sunuyorken şuan kavga edecek seviyeye gelmiştik çünkü Anna her şeyi bozmuştu, Jungkook beklemediğim bir atak yaparak benimle beraber duş almak istese bile zora oynayacaktım.

İstediği zaman her şeye sesi çıkan Jungkook şuan benimle kalabilirdi, evet gerçekten de bunu yapabilirdi ama gitmeyi tercih ediyorsa ki aramızda bir şey olmadığı halde sanki üzüleceğimi sanıp cazip teklifler sunuyorsa, kendisi bilirdi artık asla ona karşı baş eğmezdim.

"Eğer sikik kuzeni gelmeseydi gerçekten de o kız sikimde olmazdı ama şuan gitmem lazım, son kez söylüyorum." Dedi ve ayaklandı ardından da dolabından gri renk, bol bir kapüşonlu çıkartıp yanıma tekrardan gelmişti, "Beni burada bekle ve geldiğim zaman.." Kollarımı kaldırmamla üzerime geçirmiş böylelikle de bir nebze de olsa rahatsız olduğum çıplaklıktan kurtulmuştum, "Kaldığımız yerden devam edelim." Üzerime doğru eğildi ve sıcak dakikalar yüzünden nemlenen saçlarıma bir öpücük kondurdu ardından da bornozunu çıkartıp üzerine temiz iç çamaşırı, gri bir eşofman, siyah tişört, deri ceket giymişti ve hızla gözden kayboldu.

The Striptease Artist ▪ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin