Royal Diamond Hotel
"Holy shit. "carut Tzuyu.
Kepalanya pening selepas meminum air yang diberi oleh Eunli. Dirinya disandarkan seketika pada dinding. Kepalanya dihentak.
TAK !
"Aduh. " Jeritnya perlahan. Makin pening kepalanya.
"Arghh. Tak guna kau Eunli. " Gumam Tzuyu. Bibirnya diketap menahan rasa pening di kepalanya. Pening dia tak boleh bawa bincang, kalau kau di depan macam 100 orang dia nampak.
Tzuyu mengurut dahinya. Badannya terasa panas dan tidak selesa.
"Apa yang kau bagi kat aku Eunli? Kau memang tak guna. Kau tunggu je balasan dari aku. " Gumamnya lagi. Dengan kepalanya yang terasa pening buatkan dia jalan terhuyung-hayang seperti orang mabuk terlebih alkohol.
Namun begitu, dia tetap menggagahkan dirinya untuk melangkah ke depan.Akibat terlalu memaksa diri dia tersadung dan jatuh terduduk di atas lantai. Tiada orang yang lalu di situ pada masa itu.
"Pening." Suaranya lemah. Tangannya mengurut lagi kepalanya. Matanya layu. Suhu badannya semakin panas dan dia terdesak menginginkan sesuatu.
"Aku..maku tak boleh buat bende tu. Aku mesti pergi dari sini. "dengan segala kudrat yang ada, dia berdiri tegak. Matanya dikelip-kelip beberapa kali.
"You can do it Tzuyu. You can do it. " Kakinya mengorak langkah pergi. Walaupun cara jalannya tidak berapa stabil namun dia tetap juga gagah melangkah setapak semi setapak maju ke depan.
Disangkakan dia dapat bertahan sampai ke penghujung, namun hanya separuh jalan dia kembali jatuh terduduk di atas lantai.
Kepalanya tertunduk menghadap lantai. Kedua-dua tangannya menjadi tongkat untuknya agar tidak jatuh terbaring. Nafasnya tidak teratur.
Dia terus membuka butang pertama dan kedua bajunya. Panas. Banyak dosa aku ke ni?
"Miss? "
Tzuyu mendongak memandang gerangan siapakah yang menegurnya itu dengan matanya yang layu. Kelihatan seorang jejaka yang berpakaian suit hitam berdiri tegak di depannya sambil memasukkan tangannya ke dalam poket seluarnya.
Tzuyu kembali menundukkan kepalanya. Dia meletak tangannya di dinding itu lalu perlahan berdiri. Setelah berdiri, dia memandang jejaka itu.
"Who are you, sir? "soal Tzuyu lemah dan sedang menahan dirinya daripada hilang kawalan.
"Are you okey miss? "soalan dibalas dengan soalan.
Tzuyu diam. Kepalanya semakin pening. Badannya tidak seimbang. Terhuyung-hayang.
"Pening. " Gumam Tzuyu dan hampir jatuh lagi sekali di atas lantai itu, namun jejaka itu dengan cepatnya menangkapnya daripada jatuh.
Itu menyebabkan Tzuyu jatuh ke dalam dakapannya. Wajah Tzuyu tepat tersembam di bidang dada yang masih berlapik itu. Jejaka itu pula merangkul pinggang Tzuyu,namun beberapa saat sahaja terus dileraikan rangkulannya itu.
Tzuyu diam tidak bergerak.
'Aku kene tahan. Tahan Tzuyu. Kau tak boleh. Ha~' Desis hati Tzuyu sedaya upaya menahan. Mahu menolak si jejaka namun tiada tenaganya mahu menolak badan sasa itu.
'Arghh! Aku tak tahan. I need him so much. 'Getus hati Tzuyu. Dia sudah tidak dapat mengawal dirinya akibat ubat yang diletakkan ke dalam minumannya itu terlalu kuat.
Dia mendongak memandang si jejaka. Jejaka itu memandangnya dengan muka tanpa riaknya.
Bibir mungilnya menarik senyum.
"You look so handsome and sexy sir~ Can i have you tonight? " Kedengaran begitu mengoda suara Tzuyu. Tangannya merangkul leher si jejaka. Si jejaka tidak menolak sebaliknya melihat sahaja apa yang hendak dilakukan.
"Jangan sentuh boss! "menjerit tiga orang bodyguard jejaka itu apabila melihat Tzuyu berbuat demikian.
Tzuyu menghiraukan tiga bodyguard itu, sebaliknya mengesel-gesel wajahnya di dada jejaka itu.
"Tarik dia! "Jerit salah seorang dari tiga orang bodyguard itu. Mereka bertiga terus meluru ke arah Tzuyu.
Tzuyu segera berpaling menghadap tiga bodyguard itu.
"Don't stop me !"marah Tzuyu. Dengan sekelip mata tiga bodyguard itu terpelanting di dinding sana. Flying kick bro!
Jejaka itu terkejut namun tiada reaksi yang ditunjukkan. Dia memandang Tzuyu lama.
'Insteresting. 'getus hati si jejaka.
Tzuyu kemudian kembali menghadap jejaka itu. Dia memberi senyuman mengoda. Terus dirangkul leher jejaka itu.
"Sir, why you look so handsome and sexy huh? You turn me on~ Hehehe~"Tzuyu sepertinya sudah hilang kawalan dirinya.
Jejaka itu memandang Tzuyu.
"Are you drunk miss? "soal jejaka itu. Tzuyu senyum. Tangannya mengusap lembut bidang dada yang masih berlapis baju jejaka itu.
"I'm not drunk. I just... "Tzuyu mengigit bibirnya memandang jejaka itu.
Jejaka itu memandangnya lama. Sepetinya imannya sudah tergugat.
"Miss, don't blame me if something happen to you. "pesan jejaka itu berbisik di telinga Tzuyu sambil tersenyum senget. Tzuyu senyum.
"I want you so bad~ Hm~"Tzuyu memandang tepat anak mata jejaka itu.
"Pardon? "soal jejaka itu. Tzuyu memeluknya erat.
"I want you so bad, bae~"kata Tzuyu lagi. Jejaka itu terus mengendongnya.
"You asked for it. "bisik jejaka itu. Tzuyu senyum lalu angguk. Disembam wajahnya pada bahu jejaka itu.
"Korang bertiga tunggu aku dekat tingkat bawah. Aku ada urusan nak diuruskan. "arah jejaka itu pada tiga bodyguardnya.
Bodyguardnya hanya mengangguk akur.
Tzuyu dibawa pergi ke bilik yang telah disewa jejaka itu. Pintu dikunci. Tzuyu diturunkan dari gendongannya.
Tzuyu senyum mengoda memandang jejaka itu. Belum jejaka itu berbuat apa-apa, Tzuyu sudah pun menolaknya baring di atas katil. Tzuyu merangkak di atas tubuhnya.
"I can't wait for it, bae~"baru sahaja Tzuyu mahu membuka butang baju jejaka itu.
Jejaka itu bangun menolaknya dan merangkak di atas badan Tzuyu. Tzuyu senyum manja.
"Remembered you're my women from now on. "bisik jejaka itu.
"And you're my man~"sambung Tzuyu dengan senyuman manisnya.
"Naughty girl. "
Jejaka itu terus melakukan peranannya.
Wuii... Vote jangan tak vote.. Tak vote aku sepak kau sampai pluto... Hoho.. Memain je lah...
Btw, cringe gila masa taip semua ni... Huhu~
Teruskan membaca sampai habis ok...
YOU ARE READING
Je't Aime !
RandomTzukook love story! (Aku malas nak buat sinopsis,so baca je terus lah... sambil tu undi sekali.. ok!) Thanks.. (っ'▽')っ💗 #Once #Army #TzukookShipper