💗19

264 23 2
                                    

Tzuyu ke sana ke sini mencari Jungkook.

"Mana dia ni? "soalnya sendiri. Dari tingkat atas sampai tingkat bawah dia cari berjam-jam tak jumpa-jumpa.

"Hubby! Oh hubby! "panggilnya kuat. Kepalanya terpusing ke kiri ke kanan mencari.

Manalah hubby aku ni.

"Miss. "

Tzuyu berpaling memandang.

"Miss cari boss ke? "tanya lelaki itu yang merupakan salah seorang dari bodyguard rumah Jungkook.

Tzuyu angguk.

"Boss baru je keluar dan lupa nak bagitau miss. "bilang si bodyguard. Tzuyu angguk.

"Eh jap jap. Dia pergi mana? "soal Tzuyu.

"Err... "bodyguard itu mencari jawapan yang logik untuk menjawab soalan Tzuyu.

Tzuyu mengangkat keningnya.

"Ehemhem! Boss ada urusan dekat pejabat. "jawab bodyguard itu dan menunduk.

"Oklah."balas Tzuyu. Bodyguard itu angguk dan keluar.

Tzuyu duduk di atas sofa itu.

"Nak buat apa eh? Nak panggil dua ekor tu datang rumah temab aku nanti lain pula Jungkok fikir. "Tzuyu memikirkan apa yang harus dia lakukan untuk hilangkan rasa bosannya.

"Erm. Hah! Masak."terus Tzuyu berlari ke dapur dan mula memeriksa peti ais dan almari dimana bahan-bahan masakan diletakkan.

"Ohh. Hehe. Boleh buat banyak bende ni. "Tzuyu senyum. Apron diambilnya lalu dipakainya.

Rambutnya diikat tepi.

(like this)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(like this)

"Nak masak apa eh? "Tzuyu mengetuk-ngetuk jarinya dimeja itu.

"Oh. Aku tau. "Tzuyu senyum. Dia mula keluarkan semua bahan-bahan yang diperlukan dan terus kumpulkan di atas meja.

Baru dia nak start tiba-tiba ada orang nenjerit dekat luar rumah dia.

"Sape pula yang sesat jalan ni. "dengan terpaksanya Tzuyu berjalan dan membuka pintu.

"Noona! "sapa JinYoung riang. Tzuyu senyum.

"Jinjin buat apa kat sini? "tanya Tzuyu.

"Nak teman noona lah. Btw, kenapa noona panggil Jinyoung, Jinjin? "tanya JinYoung balik.

"Kenapa? Tak suka ke? "

"Eh bukan tak suka cuma... Hm.. Macam budak-budak je. "bilang JinYoung.

Je't Aime ! Where stories live. Discover now