💗24

227 24 6
                                    

"Hubby. "Tzuyu menarik baju Jungkook. Jungkook memandangnya.

"Nape honey? "tanya Jungkook dan memeluk Tzuyu. Mereka di ruang tamu tengok TV sekarang ni.

"Bosanlah duduk rumah je. Jum jalan-jalan. "ajak Tzuyu.

"Tak mau lah. "bilang Jungkook. Tzuyu tarik muncung.

"Kenapa? Hubby tak bosan ke duduk rumah je. "

"Hubby tak bosan sebab ada honey. "balas Jungkook dan senyum.

"Tapi honey bosan. Honey nak jalan-jalan. "rengek Tzuyu.

Jungkook memandang Tzuyu.

"Honey nak pergi mana? "tanyanya pada Tzuyu.

"Honey nak pergi mana je asalkan tempat tu best."jawab Tzuyu.

"Kalau macam tu kita pergi amusent park. Nak? "

Tzuyu senyum lebar dan mengangguk laju.

"Jum siap-siap. "Jungkook terus gendong Tzuyu.

"Hubby. Tak nak ah kene angkat. Honey nak jalan sendiri. "rengek Tzuyu.

"But hubby nak angkat juga. "bilang Jungkook. Tzuyu pun biar je. Kalau dia dah angkat taknya dia kasi turun.

Skip

(Tzuyu pakai baju camni)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Tzuyu pakai baju camni)

Jungkook memandang Tzuyu.

"Honey. "panggil Tzuyu. Mata dia tajam je tengok Tzuyu pakai macam tu.

"Hmm. "jawab Tzuyu.

"Tukar baju honey. "arah Jungkook. Tzuyu kerut dahi. Dia memandang Jungkook.

"Kenapa? Tak lawa ke? Pelik ke? "hairan Tzuyu.

Jungkook berjalan ke arah Tzuyu. Pinggang Tzuyu dipegangnya. Dirinya dirapatkan dengan Tzuyu.

"Too sexy honey. "bisik Jungkook. Pipi Tzuyu merah.

"O-oh ok. Hu-hubby tunggu sini. Ho-honey tukar baju. "terus Tzuyu pergi ke almari dan mencari baju yang tidak terlalu seksi dan pendek.

Jungkook pandang je. Ye lah dia dah siap dah.

Tzuyu mengambil speasang baju ni dan berlalu pergi ke bilik persalinan baju. Malu nak tukar depan Jungkook.

Tidak lama begitu Tzuyu keluar dengan berpakaian begini.

(camni hah)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(camni hah)

"Nice shot. "bilang Jungkook. Tzuyu senyum.

"Hubby dah siap ke? "tanya Tzuyu.

"Dah lama siap honey. "Jungkook bangun dari katil dan meluru ke arah Tzuyu.

"Honey dah dah siap ke ni? "

"Hm. Dah siap dah. "jawab Tzuyu dan senyum. Jungkook membalas dengan senyuman.

"Jum jalan. "bilang Tzuyu riang. Jungkook angguk.

Mereka pun mulalah berjalan pergi ke destinasi yang ingin dituju.

Amusent Park

"Honey nak pop corn tak? "tanya Jungkook. Tzuyu angguk.

Jungkook pun pergi ke kedai pop corn itu dan membelinya. Tzuyu dari tadi pegang je tangan Jungkook, tak lepas.

"Nah. "Jungkook beri semua pop corn yang dibelinya pada Tzuyu. Tzuyu senyum lebar. Dia pun ambil lah semua.

"Hubby, jum main roller coaster. "ajak Tzuyu.

Gulp!

Jungkook telan liur.

"Ro-roller coaster? "

Tzuyu angguk. Jungkook senyum paksa.

"Kenapa? Hubby tak nak main ke? "

"Eh tak tak tak. Ju-jum ah kita pergi main. "

"Yey! "Tzuyu menjerit riang. Mereka berjalan ke arah tempat membayar untuk naik roller coaster tu.

Lepas bayar mereka terus naik roller cpaster tu. Jungkook dan Tzuyu bersebelahan je. Pop Corn Tzuyu tinggalkan dengan pekerja dekat membayar tadi tu.

"Woah! Tak sabarnya. "bilang Tzuyu. Jungkook di sebelah diam je. Berpeluh-peluh dahi dia.

"Hubby? Hubby ok tak ni? "tanya Tzuyu risau.

"Ok ok. "jawab Jungkok dan senyum paksa.

Roller coaster mula bergerak perlahan. Tzuyu senyum lebar. Tangannya diangkat ke atas. Jungkook pula pegang ketat-ketat tempat duduk dia.

1 2 3!

"Woahhhhhh!! "Tzuyu menjerit riang apabila roller coaster itu mula bergerka laju.

Jungkook ketap bibir. Rasa nak pengsan pun ade.

"Bestnya!! "

"Woooooo!! "

Sepanjang roller cpaster itu berpusing sana berpusing sini Tzuyu hanya menjerit riang dan Jungkook macam orang tak bermaya je.


Ok done! Waiting for next chap ye... Tq vote and read...

Je't Aime ! Where stories live. Discover now