💗29

224 24 0
                                    

"Hubby makanlah. Penat tau honey masak ni. "pujuk Tzuyu pada Jungkook.

"Honey suap baru hubby makan. "bilang Jungkook. Tzuyu mengeluh.

"Yelah yelah. Honey suap. "Tzuyu pun mulalah menyuakan bubur itu ke mulut Jungkook. Jungkook membuka mulutnya dan makan bubur itu.

"Hm. Sedapnya. Pandai honey masak. "puji Jungkook. Tzuyu kembang seribu inci.

"Mestilah. Honey kan power. "bangga Tzuyu. Jungkook senyum. Dia mengangkat tangannya dan...

"Aw! "erangnya kesakitan.

"Ish! Hubby janganlah banyak gerak. Nanti makin teruk. "marah Tzuyu. Ala marah-marah biasa je tu.

"Ok ok. "bilang Jungkook.

"Good boy. Aaa! "

Jungkook membuka mulutnya dan menerika setiap suapan dari Tzuyu sampailah habis.

"Nah minum air ni, lepastu minum ubat. "arah Tzuyu.

"Tak nak minum ubat. "bentak Jungkook. Tzuyu memandang Jungkook.

"Mesti minum ubat. "tegas Tzuyu. Jungkook geleng dan menutup mulutnya.

"Kalau macam tu nah minum air ni. "Tzuyu hulurkan gelas air putih itut pada Jungkook.

"Tak nak minum ubat. "bilang Jungkook.

"Ye ye. Tak nak minum ubat. "

Jungkook terus mengambil gelas itu dan baru dia mahu meminum air itu Tzuyu sudahpun menyumbat ubat ke dalam mulutnya dan dia telan.

"Honey. "muka Jungkook cemberut gile. Berkerut-kerut muka dia.

Tzuyu tahan tawa melihatnya.

"Minum air banyak-banyak ye. "bilang Tzuyu dan mula berdiri mahu membuang plastik-plastik itu.

Jungkook buat muka monyok.

Tzuyu kembali dan duduk sebelah Jungkook. Suka dia membuli Jungkook masa Jungkook sakit. Macam dia buli budak kecik je rasanya.

"Honey. "panggil Jungkook. Tzuyu memandangnya.

"Tolong hubby baring. "minta Jungkook. Tzuyu pun angguk dan menolongnya baring namun baru dia mahu melarilan tangannya Jungkook sudah pun memeluknya erat.

"Eee! Apa ni hubby? "geram Tzuyu.

"Syok en buli hubby. Hm. "Jungkook mencubit pipi Tzuyu geram.

"Ish! Janganlah main pipi tak suka. "rungut Tzuyu.

"Ni baru sikit je. Ni kalau diikutkan dah lama hubby terkam honey. Nasiblah sakit. "bilang Jungkook. Tzuyu menjeling Jungkook.

"Gatal! "marah Tzuyu.

"Manada gatal. "

"Habis tu cakap nak terkam tu apa bukan gatal ke tu?"

"Manada gatal tu namanya sayang. "

"Sayang apa nya. Mengatal adalah. "

"Shh. Cakap lagi hubby cium mulut honey."

"Cubalah kalau berani. "

"Aip. Honey jangan cabar. "

"Bluerk! "

"Hmmp! "

"Hubby apa ni? "

"Kan dah kene. Cabar lagi kalau nak kena cium. "

Skip

Jungkook tidur dan Tzuyu menjaganya. Sekarang jam 8 malam.

"Huargh~"Tzuyu menguap. Matanya masih degil tidak mahu pejam.

"Honey tidurlah kalau ngantuk. "Jungkook bersuara.

"Tak ngantuk. "bilang Tzuyu.

"Honey ni kan. Geram je hubby tau. Menguap tadi tu maksudnya honey ngantuk. "

"Tak pe tak pe. Honey nak jaga hubby je. "

"No need honey. Honey tidur ye. "

"Tap-"

"Takde tapi-tapi. Tidur."tegas Jungkook. Lahai! Sakit-sakit pun tegas.

"Yelah yelah. Bagitau kalau kalau nak apa-apa. "pesan Tzuyu dan mula baring di katil sebelah Jungkook. Dalam bilik tu ada dua katil.

Kau nak tau kenapa? Si Jungkook ni pergi suruh doktor letak satu katil dekat situ untuk Tzuyu.

"Good nite hubby. Sweet dream. "

"Good nite too honey. Sweet dream. Nak kiss."

Tzuyu terus mencium dahi Jungkook. Di usap kepala Jungkook.

"Tidur elok-elok. "bilang Tzuyu sebelum naik ke katilnya dan tidur.

Jungkook senyum. Dia rasa bahagia sangat sebab dapat istri macam Tzuyu. Selalu ada di sisi dia. Caring.

"I'll never let others harm you. "bisik Jungkook turut tertidur.

Akhirnya dua-dua pun tertidur. Namun, pada masa yang sama ada sesusuk tubuh telah mencuri lihat mereka dari luar tingkap wad itu.

Macam mana dia naik aku pun tak tau. Tingkat tinggi tu pun dia boleh naik. Hm! Bahaya betul.

Di luar wad itu ada empat orang yang menjaga. Dua orang bodyguard Jungkook dan dua orang Dino and Jack.

Sebab risau dorang sanggup berjaga di luar.






Keesokan harinya.

"Good morning honey. "

Tzuyu memandang Jungkook. Terkejut dia. Terus dia bangun.

"Apa hubby buat ni? Sape suruh hubby berdiri hah? "tanya Tzuyu risau.

"Ish honey ni. Hubby bosanlah baring je tu yang hubby jalan-jalan jap. Ni hah, hubby ada belikan makanan untuk kita dan bodyguard-bodyguard kat luar tu. "

Membulat mata Tzuyu. Terus dia mengambil plastik di tangan Jungkook dan menolak Jungkook duduk perlahan.

"Hubby tau tak hubby tu sakit. Kenapa nak jalan jauh-jauh hah? Honey boleh tolong beli makananlah. "

"It's okey. Hubby tak rasa sakit sangat pun. Biasa je macam kene gigit honey. Rawr !"Jungkook kenyit mata. Tzuyu menjeling. Dicubitnya lengan Jungkook geram.

"Boleh pula memain. Kang makin teruk baru tau. "geram Tzuyu. Jungkook senyum. Dia mengusap kepala Tzuyu.

"Nothing lah sayang. Biasa je. Ni sayang pergilah mandi bersihkan diri. "arah Jungkook. Tzuyu mengeluh.

"Jangan nak keluar lagi eh. Keluar lagi honey ikat hubby dekat katil ni. "ugut Tzuyu.

"Ok honey bunny. Dah pergilah mandi. "

Tzuyu pun pergilah bersihkan diri di dalam kamar mandi sementara Jungkook menyiapkan sarapan.

Sambil itu dia memikirkan sesuatu.

'Aku takkan biarkan kau ganggu keluarga aku. 'getus hatinya.

Sejujurnya masa dia pergi beli makanan tadi dia terjumpa dengan seseorang. Seseorang,musuh dia. Musuh ketat yang terlalu ketatnya.


Ok... Rasanya author akan habiskan cerita ni harini juga... So vote and reads tq... Hihi

Je't Aime ! Where stories live. Discover now