Badan mengiring ke kiri. Matanya perlahan terbuka. Digosok-gosoknya matanya.
"Morning honey bunny~"
Tzuyu senyum.
"Morni-"terus mata dia membulat. Serta-merta dia selubung diri dalam comforternya.
"Ka-ka-kau tak buat apa-apa kan semalam? "soal Tzuyu gagap. Dia cek lagi diri dia.
"Aip aip aip. No kau-kau. "bilang Jungkook.
"Ish! Jawablah dulu. "gesa Tzuyu. Takut dia.
"I'm doing nothing with you last night honey. Honey cakap honey penat nak tidur, hubby pun tidurlah. "jawab Jungkook dan senyum. Tzuyu mengeluh lega.
"Morning kiss. "Jungkook menunjuk dahinya.
"Perlu ke? "soal Tzuyu. Jungkook angguk macam budak-budak.
Perlahan Tzuyu merapat dengan Jungkook. Matanya ditutup, mulutnya memuncung mahu mencium dahi Jungkook. Slow motion.
Chup~
Mata Tzuyu terbuntang.
Laju-laju dia tarik muka.
"Manisnya. "Jungkook mengusap bibirnya dan melirik senyuman senget ke arah Tzuyu. Tzuyu menutup wajahnya malu.
"Bila honey nak mandi? Tak nak mandi ke? Harini kita nak balik rumah hubby. "bilang Jungkook. Dia berbaring santai di atas katilnya.
"Ba-balik rumah hu-hu-hu-hubby? "gagap Tzuyu.
"Yelah honey. You don't want to see my family hm? "Jungkook memeluk Tzuyu yang berselubung dalam selimut itu.
"Ofcozlah nak jumpa. Hm. Ho-ho-honey mandi dulu ye. "perlahan Tzuyu leraikan tangan Jungkook yang memeluk pinggangnya.
Baru sahaja kakinya mahu menyentuh lantai dirinya sudah terapung di udara. Aih? Terapung?
Jungkook gendong dia lah. Tzuyu memandang Jungkook dengan muka tanda tanya.
"Mandi sama-sama. "Jungkook wink dekat Tzuyu. Tzuyu menekup wajahnya dengan telapak tangannya.
"No. "bantah Tzuyu.
"Honey. Honey tak boleh bantah. Honey sendiri yang cakap kalau kita dah sah baru boleh mandi sama-sama. "ungkit Jungkook. Haihhlah Jungkook, kuat betul memori kau.
Tzuyu memandang Jungkook.
"Mana-mana je lah. Janji tak buat apa-apa sudah. "pasrah Tzuyu. Dia takkan mungkir janji punya.
"Oh yeah! "terus Tzuyu di bawa lari masuk ke kamar mandi.
Dan di situ... Terdengarlah jeritan maha dewa Tzuyu.
Entah apa yang jadi.
After 20 minit.
Heh! Kalini sampai 20 minit Tzuyu dalam kamar mandi tu gara-gara si Jungkook.
"Honey sejuk ke? "soal Jungkook. Tzuyu dah bergegear satu badan dekat atas katil tu.
"Sejuklah. "balas Tzuyu acuh tak acuh. Marah dia.
Jungkook senyum. Terus dia meluru ke arah Tzuyu. Dia terus masuk ke dalam selimut then peluk Tzuyu erat-erat.
"Ish! Ape ni? "tidak selesa Tzuyu jadinya.
"Honey kan sejuk, hubby tolong bagi warm-warm lah ni. "Jungkook peluk Tzuyu erat-erat lagi.
Tzuyu diam. Malunya!
Suasana keadaan jadi awkward jap.
"Honey."panggil Jungkook lembut. Tzuyu tidak menjawab mahupun bergerak.
"Honey sayang~"panggil Jungkook lagi. Tzuyu tidak menjawab.
Jungkook terus membalikkan tubuh Tzuyu. Kelihatan Tzuyu sudah tertidur lena di pelukannya. Jungkook senyum.
Chu~
Dicium dahi Tzuyu penuh kasih sayang. Dia biarkan sahaja Tzuyu tidur di pangkuannya begitu.
Macam baby si Tzuyu ni.
Tiba-tiba phone Jungkook berbunyi menyatakan ada panggilan masuk. Jungkook dengan perlahannya mengambil phonsnya dan menjawab.
'Boss. Kami dah dapat dia. Nak buat apa sekarang? '
"Buat je apa yang korang nak buat. Tunggu aku bawa Tzuyu balik baru aku pergi sana. "
'Baik boss. '
Tut... Tut...
Panggilan dimatikan.
Tzuyu mengeliat kecil. Dia menempel pada badan Jungkook. Tangannya erat memeluk Jungkook bagaikan Jungkook itu bantal peluknya.
Jungkook senyum. Diusap lembut kepala Tzuyu.
Sweet tak? Ke dah terlebih gula dah ni?...
Btw tq read and vote... Maseh!
YOU ARE READING
Je't Aime !
RandomTzukook love story! (Aku malas nak buat sinopsis,so baca je terus lah... sambil tu undi sekali.. ok!) Thanks.. (っ'▽')っ💗 #Once #Army #TzukookShipper