💗32

211 23 4
                                    

Jungkook mengosok matanya. Dia bangun lalu menyandarkan dirinya di palang katil.

Dia memandang katil sebelahnya.

Kosong.

"Honey."panggil Jungkook.

Diam. Krik krik.

"Honey."sekali lagi Jungkook memanggil Tzuyu.

Tiada juga sahutan dari Tzuyu.

Jungkook mengerutkan dahinya. Terus dia turun dari katilnya dan pergi ke kamar mandi.

Tuk. Tuk. Tuk.

Jungkook mengetuk pintu kamar mandi itu.

"Honey. Honey kat dalam ke tu? "tanya Jungkook masih dalam keadaan mamai.

Diam.

"Honey. Honey ada kat dalam ke? "Jungkook mengerutkan dahinya.

Tuk. Tuk.

"Honey. Jawablah. "laung Jungkook.

Tetap diam.

"Honey. "Jungkook mula rasa hairan. Kenapa senyap?

Dia mencuba pulas tombol pintu itu, dapat pulas. Terus dia menolaknya dan... Tzuyu tiada di dalam.

"Mana honey aku? "Jungkook terus keluar dari bilik wadnya. Kepalanya memandang ke kiri dan kanan mencari Tzuyu. Tiada.

Dia masuk balik dalam wad itu. Telefonnya diambil lalu number Tzuyu ditelefonnya.

Kring.

Jungkook memalingkan wajahnya. Telefon Tzuyu ada di atas katilnya.

Jungkook terus mengambil telefon itu.

Terdapat kertas di katil Tzuyu.

-Cari istri kesayangan kau ke? Hahahaha! Istei kau ada dengan aku. Kalau kau nak bini kesayangan kau ni selamat, datang ke markas aku sendirian. SENDIRIAN! Kalau aku tahu kau bawa orang, aku bunuh honey kesayangan kau ni.    A.Y-

Jungkook mengrtap bibir. Direnyuk kertas itu. Dia terus mengambil jacket hitamnya dan keluar dari wad itu.

Situasi Tzuyu...

Tzuyu diikat ketat oleh orang yang menculiknya dengan teman-temannya itu.

"Kau nak apa hah? "soal Tzuyu. Matanya tajam menikam susuk tubuh yang memakai topeng muka di depannya itu.

Orang yang memakai topeng itu duduk bersilang dan menghisap rokok itu diam. Dia memalau Tzuyu.

"Bisu ke hah? "geram pula Tzuyu dengan orang di depannya ini. Orang itu dar ok tadi diam sahaja dan tidak menjawab langsung soalan Tzuyu.

"Boleh tak kau diam perempuan? "akhirnya orang itu bersuara.

"Oh, pandai bercakap rupanya ingatkan bisu. Jawab soalan aku. Kau nak apa dari aku? "

"Kalau kau tak diam aku tembak kau. "ugut orang itu dengan suara macam tengah geram je dengan Tzuyu.

"Heh! Kau ingat aku takut? Bodoh! "Tzuyu tersenyum sinis memandang orang itu.

"Jangan cabar aku perempuan. "tegas orang itu.

"Tak yah ugut aku lah bodoh. Aku takkan takut dengan ugutan kau."lawan Tzuyu.

Bang!

Tembakan dilepaskan dan tepat mengenai dinding belakang Tzuyu. Tzuyu senyum senget.

"Kesian kau, dah lah bisu buta pula tu. "perli Tzuyu.

Orang itu mendengus. Dia bangun lalu meluru ke arah Tzuyu. Dia mencangkung.

"Kau jangan paksa peluru aku tembus kepala kau eh. "rambut Tzuyu ditariknya macam dia tarik rumput.

"Aw! Woii bodoh. Ni rambut bukan rumput kau nak tarik!!"marah Tzuyu. Eii geram aku dengan orang ni tau. Tarik-tarik. Nak je aku taril rambut dengan kepala dia sekali kalau boleh.

Pang!

"Jangan berani kau kutuk aku. "penampar dilayankan ke wajah Tzuyu. Terteleng ke kanan wajah Tzuyu.

Woo! Padu.

"Heh! Orang macam kau tak patut dipuji tapi patut di kutuk!! "tengking Tzuyu. Makin naik api kemarahannya bila ditampar begitu.

Pang!

Kene tampar lagi si Tzuyu ni. Keluar darah di celah bibir Tzuyu. Tzuyu mengetap bibir.

"Puih! "diludah wajah yang ditutupi topeng itu dengan penuh rasa marah dan bencinya.

Orang itu mendnegus kasar.  Dia terus menarik topeng itu dari mukanya dan membuangnya jauh. Dia memandang Tzuyu tajam.

Anderson Yong?!

"Anderson Yong? "

"Kau dah cari hal dengan orang yang salah. "dimenarik tali pinggangnya.

Terus dilibas ke badan Tzuyu.

Tzuyu mengetap bibir menahan sakit. Macam kene pukul dengan kayu tajam rasa dia.

"Woii Anderson!! Jangan pukul kakak aku lah!! "jerit Dino marah. Sape je yang tak marah bila nampak kakak dia kene buat macam tu.

Bang!

Bahu Dino ditembak. Dino mengetap giginya. Sakit!

"Aku paling tak suka orang kutuk aku, macam kau! "

Srak! (aku pun tak tahu macam mana bunyi kene libas, main hentam je)

Baru Anderson mahu melibas Tzuyu, bodyguardnya memanggilnya.

"Boss. Dia dah datang. "bisik bodyguard itu. Anderson berhenti melibas. Dia mengukir senyuman sinis. Dia memandang Tzuyu. Dagu Tzuyu diangkatnya.

"Rasanya harini, hari terakhir kau tengok suami tersayang kau hidup. Heh! "terus Anderson berlalu pergi.

Tzuyu terkesima.

Jungkook? No way!! Aku takkan biarkan dia bunuh Jungkook.

Tzuyu pun memikirkan cara untuk melepaskan diri dari ikatan ketat itu.

Ok... Sorry guys! Lambat hupdate... Wattpad aku tiba-tiba sott... And now baru aku dapat update... Wuu.. Tqs vote and read... Guys!!

Je't Aime ! Where stories live. Discover now