Di Rumah Family Jungkook
Tzuyu berjalan di samping Jungkook. Jungkook memegang erat tangan Tzuyu.
"Annyeong eomma, appa, JinYoung. "sapa Jungkook ramah pada keluarganya.
"Hyung!! "menjerit JinYoung memanggil abangnya. Ditinggalkan sahaja ramennya lalu berlari ke arah Jungkook.
"Stop. Just stand there and don't come closer to me. "tegas Jungkook. Geli dengan JinYoung yang manja terlampau.
"Ala. "rungut JinYoung.
"Eh,noona."JinYoung tersenyum lebar apabila ternampak Tzuyu. Tzuyu senyum.
"Annyeong. "sapa Tzuyu janggal. Yelah, ni kali keduanya dia bersapa dengan JinYoung. Walaupun sudah kali kedua dia tetap janggal.
"Noona!"JinYoung berlari ingin memeluk Tzuyu namun dihalang seseorang.
"Aigoo! Tzuyu. "
Tzuyu memandang. Kelihatan seorang nenek tua datang ke arahanya.
"Eh, nenek. "gembira Tzuyu melihat nenek Jungkook. Ye, antara appa, eomma dan adik Jungkook, orang yang paling dia biasa ialah nenek dan atuk Jungkook.
"Rindunya nenek. "Tzuyu memeluk nenek Jungkook erat. Jungkook hanya memandang.
"Eh, JinYoung pun nak peluk noona. "baru sahaja JinYoung mendepakan tangannya, Jungkook sudah mengheretnya pergi.
"Eh apa ni hyung? Orang nak peluk noona lah. "rungut JinYoung.
"Aku tak benarkan. "tegas Jungkook dan duduk di atas sofa.
"Ish! Apa pula tak benarkan? Dia kan noona JinYoung. "rungut JinYoung tak puas hati.
"Aku cakap tak boleh tak boleh."tegas Jungkook tajam matanya menikam anak mata JinYoung. Terus JinYoung memuncung.
Paling dia takut bila Jungkook tengok dia macam tu.
"Omo, anak eomma dah balik. "terus Mrs. Jeon meluru ke arah Jungkook. Jungkook senyum dan memeluk Mrs. Jeon.
JinYoung terus ambil kesempatan pergi namun Jungkook lebih pantas dan menarik JinYoung.
"Kau degil lagi aku tumbuk kau. "Jungkook tunjuk penumbuk sebijiknya.
JinYoung memuncung lagi.
"Mana Tzuyu?"soal Mrs. Jeon.
"An-anyeong aunty. "sapa Tzuyu gagap dan janggal. Senyuman manis sahaja.
"Apa aunty-aunty panggil eomma je. "bilang Mrs. Jeon dan senyum. Tzuyu senyum.
"Eomma. "bilang Tzuyu.
"Hah, meh lah jemput duduk. Eomma ada buat dinner untuk kamu berdua. "pelawa Mrs. Jeon.
"JinYoung? "
"Kamu tak payah. Kamu tolong mak dekat dapur. "Mrs. Jeon mengheret JinYoung pergi. Tzuyu tertawa kecil.
"Noona hyung! Help me. "jeritnya.
"Erm, hu-hu-hubby mana appa?"soal Tzuyu. Jungkook memandang Tzuyu lama. Tzuyu kerut dahi.
"kenapa? Ada something ke dekat muka ho-ho-honey? "soal Tzuyu hairan.
"Kenapa gagap pula ni? Tadi ok je hubby. "
Tzuyu memunduk malu. Orang tak biasalah!
"Honey, cuba panggil hubby jangan gagap. "bilang Jungkook. Tzuyu angguk.
"Cuba panggil. "arah Jungkook.
"Hu-hu-hu-"
"One more time, kalau gagap lagi hubby kiss your lips. "ugut Jungkook. Tzuyu telan liur. Dia tarik nafas dan hembus nafas.
"Hu-hu-erm! "bibirnya terus dicium Jungkook.
Tepat pada masa yang sama, nenek Jungkook tiba.
"Eh eh eh. Wrong time pula. Err, teruskan lah ye teruskan. Nenek tak nampak. "terus nenek Jungkook pergi dari situ.
Wajah Tzuyu memerah malu. Jungkook senyum senget.
"Sajakan nak kene cium. "
"Manada. "bentak Tzuyu. Jungkook senyum.
"panggil lagi. "arah Jungkook. Tzuyu geleng tanda tidak mahu.
"Tak panggil hubby eat honey tonight. "ugut Jungkook. Tzuyu memandang Jungkook.
"Ish! "dengus Tzuyu.
"Satu... "
"Dua... "
"Hubby! "terus Tzuyu bersuara geram. Suka mengugut heh!
"Hah, cam tu lah. "Jungkook kenyit mata. Tzuyu memuncung.
"Aip aip aip. Muncung-muncung hubby cium kang. "sakat Jungkook. Tzuyu memandang Tzuyu tajam.
Terus Tzuyu mencubit lengan Jungkook geram.
"Kerja hubby ni mengugut je. "marah Tzuyu geram.
"Aip aip aip. Honey cubit hubby hm. Nak kene terkam ke ni. "Jungkook besarkan matanya. Tzuyu memuncung. Terus disilangkan tangannya di dada.
"Eee. Cam budak-budak je honey ni. "sakat Jungkook.
"Kalau macam budak-budak kenapa hubby nak kahwin dengan honey? "
"Sebab honey first love hubby lah. "jawab Jungkook.
"Tipu. "Tzuyu buat lagi gaya budak-budak merajuk dia. Jungkook senyum. Terus ditariknya Tzuyu ke dalam pelukannya.
"Hubby tak pernah tipu honey. "bisik Jungkook.
"Kalau macam tu cuba bagitau hubby siapa sebenarnya. Jangan tipu. "
"Hubby sebenarnya.... "Jungkook gantungkan ayatnya. Tzuyu dah fokus dah mendengar.
"Hubby..."
"Cakaplah cepat. "gesa Tzuyu.
"Hubby sebenarnya sumai honey. "jawab Jungkook dan senyum mengoda. Tzuyu tunjuk muka menyampah.
"Tengok tu tipu je. "
"Mana ada tipu. Betullah hubby suami honey. Kan kan kan. "bilang Jungkook. Tzuyu diam.
Jungkook memandang Tzuyu.
"Honey. "panggilnya. Tzuyu diam.
"Honey sayang~"panggil Jungkook lagi. Tzuyu diam.
Jungkook senyum. Merajuk nak kene pujuk!
"Honey. "tiba-tiba meleret suara Jungkook. Tzuyu tetap tidak melayan dan...
Jungkook menggeletek pinggang Tzuyu. Tzuyu apa lagi ketawa sampai sakit perut lah. Jungkook pun ikut ketawa.
"Haha.. Hubby... Haha... Janganlah. Sa-sakit perut ketawa... Haha. "bentak Tzuyu.
"Merajuk lagi ke tak? "tanya Jungkook. Sibuk tangannua menggeletek Tzuyu.
"Ta-tak... Haha... Stop... Geli... "
Jungkook terus berhenti geletek. Tzuyu menarik nafas panjang-panjang. Tidak cukup nafas dia digeletek tadi.
"Nanti honey akan tahu juga siapa hubby sebenarnya."bisik Jungkook. Tzuyu diam.
"Merajuk lagi ke? "
"Manada. "
"Kalau macan tu napa tak senyum? "
Tzuyu senyum paksa.
"Senyum ikhlas sikit. "
Tzuyu pun senyumlah seikhlasnya.
"Macam tu lah honey hubby."Jungkook mengusap kepala Tzuyu.
Tzuyu diam. Tiba-tiba Jungkook geletek lagi pinggang Tzuyu. Tzuyu apalagi ketawa tak ingat dunia lah.
Jungkook pun sama.
Dalam diam seseorang memandang Tzuyu benci dan marah.
"Kau tak layak untuk Jungkook. Heh! "
Wowowow... Sape eh rasanya yang berdendam sangat dengan si Tzuyu tu... Haihh ape je lah.
Yang penting korang kene vote tq... Haha
YOU ARE READING
Je't Aime !
RandomTzukook love story! (Aku malas nak buat sinopsis,so baca je terus lah... sambil tu undi sekali.. ok!) Thanks.. (っ'▽')っ💗 #Once #Army #TzukookShipper