💗31

219 26 12
                                    

Jungkook memandang Tzuyu lama. Tzuyu mencelikkan matanya bila terasa ada yang memerhatikannya.

"Waeyo? "tanya Tzuyu pada Jungkook. Jungkook memuncung lalu menunduk.

"Bila kita nak ada baby? "tanya Jungkook. Tzuyu senyum.

"Lepas semua ni selesai baru kita boleh ada baby. Buat masa sekarang tak boleh."jawab Tzuyu.

"Hm. "Jungkook mengeluh dan bermain dengan jarinya. Tzuyu terus mengusap rambut Jungkook.

"Sabarlah. Kita perlu selesaikan semua ni baru kita boleh ada baby, kalau tak nanti terjejas pula. "pujuk Tzuyu pada Jungkook. Jungkook memandang Tzuyu lalu senyum.

"Arraseo. Janji tau lepas selesai semua ni kita mesti ada baby. "Jungkook angkat jari kelingkingnya. Tzuyu angguk dan menyambut jari kelingking Jungkook dengan jari kelingkingnya.

"Baru tu kita boleh tinggal dalam keluarga bahagia. "

"Habistu sekarang ni honey tak rasa bahagia ke?"

"Tak. Sekarang pun honey rasa bahagia cuma honey tak nak hidup kita kene ganggu. Honey nak hidup kita tenang je. Takde kacau-kacau. "bilang Tzuyu. Jungkook angguk.

"Nanti kan bila kita dah ada baby, kita besarkan sama-sama lepastu kita bawa dia jalan-jalan keliling dunia. "tekad Jungkook sudah terbayang-bayang.

"Hm. "bilang Tzuyu.

"Eh ada tahi bintang. "Jungkook menuding jari ke luar tingkap. Tzuyu senyum.

"Jom buat wish. "ajak Tzuyu. Jungkook angguk. Mereka pun duduk bersila di atas katil Jungkook dan mula satukan tangan mereka lalu memejam mata mereka.

Masing-masing berdoa dalam hati.

Jungkook mencelikkan matanya memandang Tzuyu. Lalu dia senyum.

Tzuyu pun senyum.

"Honey wish apa? "tanya Jungkook ingin tahu. Tzuyu memandang Jungkook.

"Mana boleh bagitau. "balas Tzuyu.

"Ala bolehlah bolehlah. "rayu Jungkook dan mengoncang-goncangkan tangan Tzuyu. Tzuyu tertawa kecil.

"Mana boleh. Kalau kita cakap nanti tak jadi wish kita. "bilang Tzuyu.

"Ye ke? "

Tzuyu angguk. Jungkook senyum.

"Kalau macam tu tak payah bagitau lah. "

Tzuyu senyum.

"Erm, honey, honey pandai menyanyi tak? "tanya Jungkook.

"Kenapa? Hubby nak suruh honey nyannyi ke? "teka Tzuyu. Jungkook angguk.

"Erm. Pandai cuma rasanya tak merdu. "

"It's okey yang penting honey cuba. "bilang Jungkook.

"Nak nyanyi lagu apa?"soal Tzuyu lada Jungkook.

"Ape kate nyanyi lagu like you so much you'll know it. "cadang Jungkook. Tzuyu kerut dahi.

"Lagu apa tu? "

"Lagu english lah. "

"Macam mana bunyi dia?"

"Camni i like your eyes you look away when you pretend not to care~ Hah camtu. "

Tzuyu fikir. Dan...

"Oh yang tu ok. Jum. "Tzuyu mengosok lehernya.

"Ok start eh. 1 2 3!"

"I like your eyes you look away when you pretend not to care~ i-"nyanyi Tzuyu.

"I like the dimples on the corner of the smile that you wear~"celah Jungkook.

Tzuyu senyum.

"I like you more the world may now but don't be scared, cause i'm falling deeper baby be prepare~"Tzuyu buat mini love dekat Jungkook.

"I like your shirt i like your fingers love the way that you smell,to be your favorite jackets just so i could always be near~"sambung Jungkook dan mencubit pipi Tzuyu.

Dan mereka pun nyanyi bersama sambil menikmati pemandangan langit di malam hari.

Haihh tenangnya~

Haha! Sweet tak sweet tak? Heee~ sorry kalau x best and banyk typo... Btw, tqs vote and read.. Hihi

Je't Aime ! Where stories live. Discover now