Keeesokan harinya.
"Aigoo. "keluh Tzuyu. Seharian dia di peluk oleh Jungkook.
"Hubby bangun. "Tzuyu menepuk lembut lengan Jungkook.
Jungkook mencelikkan matanya.
"Morning. "bilang Tzuyu dan senyum. Jungkook senyum. Dia menarik Tzuyu ke dalam pelukannya.
"Hubby bangunlah. Badan honey lemas ni semalaman hubby peluk honey. "rungut Tzuyu rimas.
"Ok ok. Hmm. "Jungkook mengosok matanya dan bangun.
"Honey mandi dulu. Hubby nanti ok. "terus Tzuyu pergi tanpa menunggu Jungkook berkata-kata.
Skip
"Hm. Sedapnya bau. Masak apa tu honey? "tanya Jungkook yang baru tiba di dapur itu.
"Masak breakfast lah. "jawab Tzuyu sambil mengacau masakannya.
"Hm. "Jungkook berjalan ke arah Tzuyu dan terus meletakkan dagunya di bahu Tzuyu.
Tzuyu mengusap rambut Jungkook.
"Hubby. Nanti honey nak keluar boleh? "tanya Tzuyu.
"Keluar pergi mana? Dengan siapa? Untuk apa? "terus ditanya soalan bertubi-tubi.
"Dengan Dino ngan Jack. Nak jalan-jalanlah. Bosan duduk rumah sorang-sorang. "jawab Tzuyu.
"Ok. "balas Jungkook. Tzuyu senyum dan terus memeluk Jungkook.
"Eh eh eh. Honey hangus nanti. "bilang Jungkook. Laju-laju Tzuyu berpaling dan mengacau masakannya.
Jungkook senyum.
'Hubby tau honey nak buat apa. 'getus hati Jungkook.
"Ok dah masak. Jum makan. "Tzuyu menghidangkan masakannya di meja makan itu.
"Hubby hubby. Come come. Duduk sini. "Tzuyu menarik Jungkook dan menyuruhnya duduk.
"Hubby kene makan banyak-banyak. Semalam hubby tak makan pun. Perut hubby kosong. "bilang Tzuyu. Dia letak segala lauk di pinggan Jungkook.
Jungkook senyum je.
Caringnya istri aku. Haihh.
"Honey napa tak makan? "tanya Jungkook hairan. Dari tadi Tzuyu memandangnya makan sahaja.
"Honey kenyang tengok hubby makan. "bilang Tzuyu dan senyum.
Jungkook sambung makan. Matanya perlahan melirik ke arah Tzuyu.
Dia mengukir senyuman senget. Dia meletakkan sudu dan garfunya di pinggan itu.
YOU ARE READING
Je't Aime !
RandomTzukook love story! (Aku malas nak buat sinopsis,so baca je terus lah... sambil tu undi sekali.. ok!) Thanks.. (っ'▽')っ💗 #Once #Army #TzukookShipper