💗21

259 24 8
                                    

"Nnnnyahhh~"Tzuyu membuka seluas mulutnya sambil mengeliat.

"Tutup mulut honey. "tegur Jungkook yang berbaring sambil memandangnya itu. Tzuyu memandang tepi. Terus mata dia membesar. Serta-merta dia menjauh dari Jungkook.

"Kenapa honey? "tanya Jungkook hairan. Ape pula istri aku sorang ni.

"Takde apa-apa. "Tzuyu menututp wajahnya dengan selimut. Malu pasal semalam!

"Are you sure nothing, hm honey? "Jungkook mengoda Tzuyu dengan suaranya serta gerakannya. Tzuyu menarik selimut itu turun dari mukanya.

"Stop! No. No. Jangan dekat. Jangan dekat. No no. "tegas Tzuyu. Tangan dia sebelah menuding jari ke arah Jungkook dan sebelah lagi memegang erat comforter yang menutupi tubuhnya itu.

"Why? "soal Jungkook. Makin lama makin dekat pula dia dengan Jungkook.

"Jangan dekat. Honey busuk, honey belum mandi, belum berus gigi, belum cuci muka,be-"mulut Tzuyu dicubit Jungkook.

"Shh shh shh shh. "Jungkook membuat isyarat senyap.

"Hubby pun belum mandi, belum berus gigi, belum cuci muka. "Jungkook senyum penuh makna.

"So. Jum. "Jungkook bangun dari baringnya dan turun katil. Dia meluru ke arah Tzuyu masih berbalut dengan selimut itu.

"Ju-ju-jum nak pergi mana? "tanya Tzuyu. Dipegang erat comforter itu. Jungkook senyum. Perlahan dia mendekati Tzuyu.

Swoosh!

Tzuyu terus digendong.

"Eh apa ni? Hubby, turunkan honey. Aaaa. Honey tak nak honey tak nak. "meroyan Tzuyu digendongan Jungkook.

"Tak nak apa? Hubby tak cakap pun nak bawa honey pergi mana. "balas Jungkook. Tzuyu berhenti meroyan. Dia memandang Jungkook.

"Habistu, kenapa angkat honey? "soal Tzuyu.

"Habistu, kenapa angkat honey? "soal Tzuyu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(macam ni muka dia)

"Let's take a bath together,honey honey~"bisik Jungkook di telinga Tzuyu.

Serta-merta wajah Tzuyu berubah merah.

"Tak nak! Tak nak! Tak naaaaaaaaakkkkkk! "Tzuyu memukul-mukul dada Jungkook pelan je.

"Aw! Aw! Appo! "jerit Jungkook dengan mimik muka dia sekali. Tzuyu berhenti memukul. Terus berubah risau riak wajahnya.

"Sa-sakit ke? "tanya Tzuyu. Jungkook angguk.

"Sorry sorry sorry."Tzuyu mengusap-usap dada Jungkook. Jungkook tahan senyum.

"Honey~ Are you trying to seduce me again? "bisik Jungkook. Tzuyu berhenti mengusap bahagian dada Jungkook yang dipukulnya tadi.

Je't Aime ! Where stories live. Discover now