TWENTY THREE

1K 54 0
                                    

•MAAF•

-
-
-
-
-
-

"Raisya! "

Tanpa membuang masa Rayyan terus mendapatkan tubuh yang lemah tak berdaya itu, bibirnya tiketap geram.

Hancur hati nya melihat keadaan si gadis,

Dia memeluk kemas tubuh itu, tangisan nya deras kedengaran.

"Maaf kan aku,

Maaf kan aku Raisya! Hisk hisk hisk, Aku tahu aku lewat datang selamat kan kau, maaf kan aku!

Tak guna kau Fang! Kau memang cari nahas dengan aku! "

Rayyan menggagah kan diri mencempung Raisya yang sudah tidak sedarkan diri itu.

Dibawa turun ke tingkt bawah,

Rayyan memandng sekeliling dengan perasaan yang aneh, keadaan yang tadi nya kecoh namun kini sudah senyap sepi.

"Alex! "

Panggil Rayyan,

"Tu-Tuan, "

Rayyan pantas menoleh ke arah suara itu, dia yakin suara itu milik Alex.

Mata nya terbuntang setelah menangkap sekujur tubuh yang sedanv bersandar di sebalik dinding tangga sambil tangan ditekup di perut nya,

"Alex! Apa yang dah jadi?

Mana Fang?! "

Soal Rayyan bertalu talu, tubuh Raisya diletak kan di lantai seketika.

"Maaf kan saya Febian, Fang berjaya larikan diri"

Jawab Alex, muka nya berkerut menahan sakit yang teramat sangat di bahagian abdomen nya.

"Kenapa dengan kau ni? Kau okay tak-

Ayat Rayyan tergantung setelah melihat kesan tikaman yang agak dalam di perut Alex, daat dia lihat Alex sedang bertahan semampu yang dia boleh,

"Jom pergi hospital, "

Rayyan cuba membantu Alex untuk bangun namun Raisya pula bagaimana?

Dalam kecelaruan Rayyan berfikir, sekumpulan lelaki datang mendekati mereka bertiga.

Ianya anak buah Febian, mereka membantu Alex untuk berdiri, seorang mengangkat Raisya, dan yang selebih nya membantu Rayyan untuk berjalan.

💅💅💅

Seorang doktor lelaki yang sedang merawat pesakit nya, dikejutkan dengan kehadiran sekumpulan lelaki yang amat dikenali nya.

Dia bergegas mendekati sekumpulan mereka,

"Rayyan! Kenapa ni?! "

"Tolong aku Hakim, tolong rawat Alex dan juga Raisya..

Tolong, aku merayu pada kau! "

"Okay okay, rilex okay? "

Hakim memanggil jururawat di situ untuk membantu mereka.

Mereka membawa Alex masuk ke dalam bilik bedah dengan segera, manakala Raisya ditempat kan di ruang ICU.

Rayyan pula hanya mempunyai luka luka ringan di seluruh tubuh nya, tidak lah seteruk mereka berdua.

Hakim mendekati Rayyan yang sedang berehat di katil wad,

His SLAVE! [COMPLETED] ✔Where stories live. Discover now