Jiminin näkökulma ;
Astelimme sisälle baariin, kun vartija oli tarkastanut ikämme. Olihan se ihan hyvä näyttää nuoremmalta, mitä oikeasti oli.
Yhdessä tilasimme erilaisia alkoholipitoisia juomia, joita nautimme pöydän ääressä. Keskustelu kulki hyvin välillämme, vaikka oli muutama hiljaisempikin hetki.
"Muistatko ku nuorempana me juotiin yhdessä? Molempien eka kerta", Hoseok naurahti.
Muistot palasivat hetki hetkeltä paremmin mieleen ja pystyin vain naurahtamaan. Alkoholi oli aluksi maistunut oudolta ja pahalta, mutta nopeasti se oli sekoittanut molempien mielet. Ensimmäinen kerta oli ollut hulvaton, vaikka en siitä juurikaan mitään muista. Seuraavana aamuna oli ollut hirveä olo ja päänsärky oli jyskyttänyt kovempana kuin koskaan. Silloin olimme molemmat menettäneet neitsyytemmekin, vaikka tilannetta ei kumpikaan sen koommin muista. Vaatteet olivat aamulla löytyneet lattialta Hoseokin huoneesta ja vartaloitamme koristivat monet fritsut. Nuoruus oli ollut liian hyvää ja hauskaa aikaa, toki myös oli niitä huonompia hetkiäkin.
"Molempien eka kerta juomassa ja sängyssä", lisäsin huvittuneena. Alkoholi oli alkanut nousta päähäni eivätkä ajatukseni enää kulkeneet yhtä hyvin.
Hoseokin puhe oli myös sammaltunut molempien juodessa yhä vain lisää. Kumpikin oli huono lopettamaan juomien lipittämistä, kun oli päässyt vauhtiin.
"Pitäiskö meidän tehdä joku kerta uusinta siitä hetkestä?", Hoseok kysyi huvittuneena. Naurahdus karkasi suustani.
Oloni oli liian sekava enkä muistanut edes omistavani poikaystävää.
"Mikä ettei, vaikka heti", tarjouduin silmieni nähdessä hieman heikommin alkoholin käytön johdosta.
Molemmat repesivät nauruun ja siinä me istuimme lähekkäin toisiamme. Niin kuin silloin ennen. Silloin rakastuneina.
Katselin eteenpäin ja seurasin muiden humaltuneiden ihmisten touhuja. Musiikki pauhasi kovalla ja muutenkin ihmiset pitivät meteliä, lukuunottamatta niitä joitain poikkeustapauksia.
"Mäkin haluun tanssimaan!", huudahdin hymyillen Hoseokille, joka nousi ylös ja ojensi kätensä herrasmiehenä minua kohti. Hetkeäkään miettimättä tartuin siihen ja pian katosimme muiden joukkoon tanssimaan.
Nauru raikasi molempien suista ja heiluimme miten sattui eikä tanssimme kuvastanut ollenkaan sitä, miltä sen piti näyttää. Omistin huonon viinapään, samoin Hoseok.
Yhtäkkiä puhelimeni alkoi väristä taskussa ja olin ottamassa sitä haparoivin käsin, kunnes Hoseok tarttui käteeni enkä saanut napattua puhelintani. Hän alkoi keskustella kanssani samalla, kun tanssimme ja pian koko puhelu unohtui mielestäni.
-
Aikaa kului ja molemmat alkoivat kyllästyä baarissa olemiseen suuren melun vuoksi. Rauhallinen paikka sopi molemmille paremmin juuri nyt, joten käsikkäin hoipuimme ulos baarista juotuamme viimeiset juomamme.
"Tilataanko taksi?", kysyin pihalla ja roikuin Hoseokin käsivarressa.
"Ei oo pitkä matka. Kyllä me selvitään se kävellen", Hoseok sanoi naurahtaen. Yhdessä lähdimme kävelemään pitkin hiljaista ja öistä katua kohti Hoseokin asuntoa. Enhän minä tässä tilassa mitään lupausta Yoongille enää muistanut. En ollenkaan.
YOU ARE READING
Love Yourself ; Yoonmin [ valmis ]
FanfictionJimin on nuori psykologi, joka tapaa päivittäin erilaisia nuorempia -ja vanhempiakin- ihmisiä, jotka ovat tulleet hänen juttusilleen. Joko pakosta tai vapaaehtoisina. Eräs hieman vanhempi mies kuitenkin saa Jiminin tuntemaan jotain erilaista. Huom...