12

366 41 77
                                    

Jiminin näkökulma ;

Yoongi oli yöpynyt luonani jo pari päivää ja sillä välin oli ehtinyt tapahtua kaikenlaista. Huomasin olevani kokoajan kiintyneempi Yoongiin ja samoin Yoongi minuun.

Istuin keittiönpöydän ääressä katsellen väsynyttä Yoongia. Olin valvonut tuon kanssa myöhään katsellessamme kauhuleffaa, jonka jälkeen minua ei väsyttänyt. Tai itseasiassa väsytti, mutten saanut unta. Hätkähdin aina pienistä äänistä ja lopulta Yoongi auttoi omalla tavallaan minua unohtamaan asian. Voin kertoa, että Yoongi onnistui siinä todella hyvin.

"Mua väsyttää"

"Mee nukkumaan, ketään ei estä sua"

"Sit sä jäät yksin.."

"Yoongi, toi on sulosta...mut sä tarviit unta"

"No okei, herätä mut tunnin päästä", Yoongi nousi ylös ja taapersi makuuhuoneeseen.

"Joo joo", vastasin tuolle ennen kuin tuo ehti hävitä huoneesta. Antaisin tuon kyllä nukkua kauemmin, sillä Yoongi on parempaa seuraa virkeänä.

-

Yoongi oli nukkunut jo neljä tuntia ja aika kävi pitkäksi tuon nukkuessa, joten hivuttauduin makuuhuoneeseen tuon viereen. Haroin Yoongin hiuksia hymyillen, jonka jälkeen siirryin hajareisin istumaan tuon päälle.

"Yoongi~"

Yoongi ei hetkahtanutkaan, joten vein käteni hitaasti tuon paidan alle sivellen tuon vatsaa.

"Yoongi~ herätys~"

Yoongi suusta kuului jotain muminaa ja tuo yritti kääntää kylkeään, muttei onnistunut minun ollessa tuon päällä.

"Nyt heräät unikeko", naurahdin ja laskin huuleni tuon kaulalle, jota koristi jo ennestään muutama fritsu. Parin suukon jälkeen tökkäsin tuon poskea naurahtaen.

"Mhmm..antaisit mun nyt nukkua..", Yoongi mumisi unisena ja omatuntoani hieman kolkutti, sillä olisin halunnut tuon saavan hyvä unet, mutta en jaksanut odotella kauempaa tuon heräämistä.

"Mut kun mulla on ihan tylsää..", sanoin mutristaen huuliani ja pian huomasin Yoongin silmät auki.

"Hyvä on sitten. Sä se saat aina mun pään käännettyä", tuo sanoi naurahtaen enkä voinut muuta kuin hymyillä tyytyväisenä.

Cuddlailimme rauhassa sängyllä, että Yoongi saisi vielä levätä hetken aikaa, sillä tuo oli aivan väsynyt. Minua hieman säälitti pitää tuota hereillä, mutta se kannatti Yoongin virkistyessä kokoajan lisää.

Ihanan rauhallisen ja hiljaisen hetken keskeytti tuttu puhelimen soittoääni. Huokaisin hieman ärtymyksen takia. Olisin tietenkin mieluummin pysynyt Yoongin kainalossa sivellen sormenpäälläni tuon paljasta rintakehää, välillä kaikenlaisia kuvioita piirrellen, mutta kuitenkin päätin nousta, koska soittaja ei millään suostunut lopettamaan. Arvasin jo soittajan, Jungkook.

Raahauduin olohuoneeseen vastaten puhelimeen ja hymähdin pienesti kuullessani Jungkookin äänen puhelimen toisesta päästä.

"Oliko jotain tärkeetäkin asiaa, kun piti pilata hyvä hetki?", kysyin ärtyneenä, vaikka olihan ihan mukavaa kuulla tuostakin jotain. Nämä pari päivää olin ollut vain rentoutuneena Yoongin kanssa ja välillä tapahtui jotain villimpääkin. 

Love Yourself ; Yoonmin [ valmis ] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora