26

154 21 38
                                    

Jiminin näkökulma ;

Muutama viikko kului yhdessä hengaten Yoongin, Jungkookin ja hänen poikaystävänsä Taehyungin kanssa.

Vietimme aikaa milloin missäkin, baarissa, kahvilassa, meillä tai heillä. Kaikki tuntui olevan hyvin ja saimme välillä kahdenkeskeistä aikaa Yoongin kanssa, joka kului aina liian nopeasti.

Elämä sujui hyvin molempien osalta ja muutamia kertoja Yoongi oli yllättänyt minut tekemällä ruokaa. Oli ihana tulla kotiin haistaessani ruuan tuoksun ja oikeastaan yllätyin siitä, kuinka hyvää ruokaa hän osasi tehdä - ehkä jopa parempaa kuin minä.

-

Lauantaiaamuna heräsin Yoongin vierestä, joka vielä(kin) nukkui sikeästi. Hymähdin hiljaa ja silittelin hetken aikaa poikaystäväni hiuksia, kunnes nappasin yöpöydältä puhelimeni ja aloin selailemaan sitä.

Jonkin ajan päästä sain viestin Hoseokilta ja menin avaamaan keskusteluni.

Hoseok:

Susta ei oo kuulunut vähän aikaan. Mitä mieltä olisit, jos me nähtäis taas? Voit ottaa Yoongin mukaan. Tietenkin. Jos se on sun mielestä parempi vaihtoehto.

Tiesin heti, mitä ystäväni Hoseok meinasi tuolla. Hän varmasti ajoi takaa viime tapaamistamme, jolloin kaikki sortui. En tiedä, mitä pitäisi ajatella. Ajatus siitä, että Yoongi ja Hoseok olisivat samassa tilassa ei houkutellut. Pelkään ehkä liikaa, että he alkaisivat riitelemään tai pahimmassa tapauksessa syntyisi tappelu.

Vaikka poikaystäväni oli antanut anteeksi minulle, en voinut olla varma oliko hän antanut anteeksi myös Hoseokille. Olihan tapahtuman täysin molempien syytä, mutta en uskonut Yoongin oikeastaan edes ilahtuvan ajatuksesta.

Jimin:

Mä voin tulla. Mihin aikaan?

Hoseok:

Ihan sama, heti ku sul sopii :)

Jimin:

Mä en osaa aikaa sanoa, mutta tuun luultavasti joskus alkuillasta. Ok?

Hoseok:

Juu, okei!

Vilkaisen vieressäni näkyvää poikaystävää, joka tuhisi vielä unessa. Ehkä olisi tosiaan parempi, etten kertoisi hänelle meneväni Hoseokille.

Hymyillen alan herättelemään vanhempaa, joka hetken kuluttua murahti ja käänsi kylkeään. Naureskellen kierähdin tuon yli toiselle puolelle ja möngersin kiinni tuohon. Aloin suukottelemaan tuon kasvoja, huulia sekä paljasta ylävartaloa.

Pian Yoongin kädet kulkeutuivat alaselälleni ja hänen kosketuksestaan sain kylmiä väreitä. Ainakin onnistuin saamaan unikeon hereille.

"Mitä sä teet?", tuo kysyi matalalla äänellään, joka oli erittäin käheä näin aamusta.

Uudet kylmät väreet kulkeutuivat kehoni lävitse tuon äänen johdosta. Naurahdin kiusallisena (sekä aavistuksen ujostuneena) ja lopetin välittömästi.

Love Yourself ; Yoonmin [ valmis ] Onde histórias criam vida. Descubra agora