A beavatás

408 13 0
                                    

Egész életemben, mióta ismertem Jughead apját és tudtam, milyen tekintélye van a Kígyók vezéreként, én is egy akartam lenni közülük. De FP nem engedte, hogy ilyen veszélynek tegyem ki magamat. A fiát sem akarta ennek kitenni, de sajnos ezt nem akadályozhatta meg, ugyanis Jugheadből is Kígyó lett. Ezen sors pedig egy újabb ifjú Kígyót hozott el hozzájuk. Engem, Alexandra Lexa Werkhoodot.

Az életem olyan, mint bármelyik tragikus történet, amit elmesélnek és sajnálkozva néznek rám, hogy Szegény lány! Egész életében senki sem szerette, hogy képes még mindig élni? Sosem gondoltam így rá. Azt gondoltam, a karma egy lelketlen kurva és én, habár semmit az égvilágon nem tettem a sors ellen, csak megszülettem, megkaptam a rosszfiúk helyett is a büntetést. Vissza akartam vágni. Főleg a szüleimért, de magamért is, hogy pont olyan nevelőapát kaptam, aki ivott és erőszakos volt.

Az utolsó próba volt a legmegerőltetőbb. A Kígyók rémesen komolyan veszik a ceremóniáikat és nekem is ezt kellett tennem, hogy bosszút állhassak. Először Hot Dogra kellett vigyáznom, egy kutyára. A második az eskütétel volt. Aztán ki kellett szednem egy kést egy akváriumból, ahol egy kígyó volt, aminek a méregfogait kiszedték. Az utolsó próba pedig az volt, hogy a tagok összevertek, de nekem továbbra is talpon kell állnom.

Éreztem, hogy erős fájdalom marad azon a helyen, ahol megütöttek, de kicsit sem fájt, ennél rosszabb volt, mikor a nevelőapám részeg volt.

- Állj fel, csinibaba. - szólal meg Sweet Pea, miután a többiek csaknem félholtra vertek. Én lazán eltörlöm a számból a vért és felállok, mintha mi sem történt volna.

- Nos? - teszem karba a kezem.

- Mostmár te is Kígyó vagy. - szökik félmosoly az ajkaira. Én viszonzom. - Üdv a csapatban. - veregeti meg a vállam. Én is így teszek.

A többiek úgy döntöttek, elvisznek a Fehér Féregbe, hogy valami kemény itallal ünnepeljék meg, hogy csatlakoztam.

- Hol van az újonc? - kérdi Jughead, míg köszönti a barátnőmet, Victoire-t.

- A mi kis hercegnőnk éppen magára tetováltatja a kígyót és nagy belépőt akar. Elvégre, ő az este sztárja. - lép a pulthoz Jugheaddel Victoire, a pult mögött épp Toni kevert italokat. - Szia, Toni.

- Mit adhatok nektek?

- Valami ütőset. - mosolyog Victoire. - Elvégre buli van! - kiált fel vidáman. Mindenki őrjöng, persze jó értelemben.

- Oké. - fordul a barátnőm felé Jughead. - Ki az az újonc csaj, akiről Sweet Pea beszélt? - kíváncsiskodik.

- Aki kíváncsi hamar megöregszik, Jug. - mosolyodik el pimaszul Vic, Toni szórakoztatónak tartja, Jughead kevésbé. - De meg fogsz lepődni. - kacsint rá. Ebben a pillanatban megfagyott a levegő a helyiségben egy pillanatra, de újból bekapcsolt a zene.

- Itt is van. - mosolyodik el kajánul Toni és találkozik a tekintete Vic-ével. Én léptem be, menőn. Mindenki megnézett, Jug álla pedig le volt esve. Én elmosolyodok és a kisebb társasághoz lépek, aki jól megnézett.

- Sziasztok. - köszönök nekik. - Jughead. - mérem végig a fiút és pimaszul elmosolyodok. - Régen láttuk egymást.

- Szia, Lexa. - látszik, hogy zavarba hoztam. Ezek szerint elértem a célom. - Jól nézel ki.

- Kösz, Juggie. - lököm meg. - Toni. - fordulok a pult mögött álló lány felé. - Adj a legerősebb piádból, ami van. Muszáj jól éreznem magam ma este.

- Büdös északiak? - kérdi Toni, míg önt a kupicába és elém tolja.

- Büdös északiak. - biccentek és legurítom az első felest.

A Kígyó lány { 1 }Where stories live. Discover now