10.

133 3 0
                                    

Napsütésre ébredtem, most azonban nem otthon és Pea pólójában, meg fehérneműben. Lassan az oldalamra fordulok és megnézem, mennyi az idő. Reggel fél hatot mutatott a mobilom kijelzője. Lassan kiszabadultam újdonsült barátom karjai közül és megnézem az üzeneteimet. Jughead találkozni akar velem. Furcsálltam az üzenetet, de szintén csigalassúsággal másztam ki az ágyból a szerelmem mellől és levettem a pólóját és fehérneműben kezdtem el keresni a tegnapi ruhámat.

Megtaláltam a ruhámat és fölvettem, míg mozgolódást hallottam az ágy felől. Pea a hátára fordult, szemei még mindig csukva vannak, de már elkezdett ébredezni. Összegomboltam a ruhámat és a cipőmet vettem fel, mikor hallottam, hogy a magas fiú elkezdett nyújtózkodni.

- Miért járok egy éjjeli bagollyal? - kérdi fáradtan mély, reggeli hangján. Én elmosolyodok, leülök az ágy szélére, és ujjaimmal végigsimítok arcbőrén. - Muszáj menned?

- Nincs nálad egy ruhám sem, Pea. Másrészt... Vic biztos gyanakodni fog, mikor hatkor bejön a szobámba. Szóval muszáj sietnem. De a suli előtt találkozunk. - nyomok egy csókot ajkaira.

- Rendben. Szia. - mosolyog rám és alszik is vissza. Én csak nevetve nézek rá.

- Maidalane, az öcséd visszaaludt! - kiáltok a nővérének, mire barátom azonnal felébred. Pea fáradtan hozzámvág egy párnát, ami az ajtó mellett landol. Én csak nevetek és sietek le gyorsan a bejárati ajtóhoz, hogy még Vic előtt érjek a szobámba.

Amint sikerült bemásznom az ablakon, levettem a tegnapi ruhám és másik ruha után keresgéltem és másik fehérnemű után.

Épp póló után keresgéltem, mikor Vic nyitott be, szokásosan.

- Szia. - áll az ajtóban. - Jughead hívott a vonalason. - mutat maga mögé.

- Tudom. Láttam az üzenetét, mikor felkeltem. - teszem hozzá, míg folytatom az öltözködést. Fekete, hosszú vágott ujjú, testhez simuló, rövidebb szabású garbót viseltem, fekete, egyenes szabású bőrminivel, neccharisnyával és fekete, magassarkú bokacsizmával, a füleimben arany, nagy, bizsu fülbevalók, a körmeimen fekete, matt lakk, amelyik nem fekete, azon rózsamintával és egyik ujjamon arany, kígyós gyűrű. Aztán előveszem a fekete táskám, fogom a mobilom, a sulis cuccaim és elkezdek kifelé sietni a szobámból. - Találkozunk az suliban. - köszönök el tőle és sietek le a ház elé, mert Jughead ott várt rám.

Az utcán sétáltunk le, kissé kínos volt a dolog.

- Szóval... - töröm meg a feszült csendet. - Miért írtál rám ma reggel, hogy beszéljünk?

- Hát, ami azt illeti, én és Betty tegnap hogy is mondjam... - én ámultam.

- Jughead Jones! Te meghúztad Alice Cooper lányát!? - akadtam ki tréfásan. Ő játékosan vállon vert, mire én csak felnevettem.

- Lexa, ne már! Nem kell mindenkinek Riverdaleben tudnia, hogy együtt töltöttük az éjszakát. - dorgál meg. Én csak vigyorgok.

- Nyugi, Jug. Nem te vagy az egyetlen, aki nem egyedül töltötte az éjszakát. - mondom sejtelmesen. Neki azonnal leesik a tantusz.

- Te és Sweet Pea? - lepődik meg. - Nahát. Ez aztán a változás. - mondja döbbenten.

- De ne mondd el a többieknek, jó? Nem akarom, hogy azt higgyék mekkora ribanc vagyok, amiért ilyen hirtelen mással járok. - teszem hozzá. Eddig sem gondolnak túl szépeket az emberek rólam, kíváncsi vagyok, akkor mit gondolnának, ha kiderülne, hogy alig több, mint egy héttel azután, hogy Jugheaddel szakítottunk, már másik fiúval járok. Nem adom meg nekik azt az örömet, hogy emiatt beszéljenek ki a hátam mögött.

A Kígyó lány { 1 }Where stories live. Discover now