Reggel meleg napsütésre ébredtem és két ölelő karra. Én elmosolyodok halványan és közelebb húzodok a barátomhoz az ölelésében és élvezem, hogy nem kell felkelnünk korán. Lassan nyitom ki a szemem és veszem észre, hogy Pea pólójában fekszem és ő valószínűleg félmeztelen felsőtesttel. Én megfordulok az ölelésében. Pea arca nyugodt alvás közben, de elmosolyodik, mikor érzékeli, hogy a mellkasához bújok.
- Tudom, hogy ébren vagy, P. - nézek fel rá, bal orcámat mellkasába nyomom.
- Dehogy tudod. - sóhajt fel, de egyik kezével átkarolja a vállam és közelebb húz magához. - Jó reggelt. - nyitja ki a szemét végül.
- Jó reggelt. - fogok a vállamat átkaroló kezére és összefűzöm az ujjainkat. Aztán hozzáhajolok egy reggeli csókra. Ő viszonozza és nem enged. Nekem pedig le kéne zuhanyoznom. - Pea, ne már! - mosolygok a csókba, de Pea továbbra is játékos, és szabad kezével csikizni kezd. - Sweet Pea! - rázom le magamról a kezét, lefogom és a derekán foglalok helyet, hogy lenyugtassam. - Elég. - nézek rá nevetve. Ő is csak mosolyog. - Nem jó, ha kora reggel ilyen eleven vagy. Mi lesz veled nap végére?
- Majd te úgyis feltöltesz, csinibaba. - kacsint rám. Én elvigyorodok a beceneven. Így hívott akkor is, mikor Kígyó lettem. Hónapok alatt mennyi minden változott.
- De nem most, bájgúnár. - fogok az állára. - Mennem kell zuhanyozni és fel is kell öltöznöm. Beszélnivalóm van Vic-kel. - állnék fel, de ő a derekamra fog, hogy ne tudjak felállni. - Pea! - förmedek rá.
- Nem muszáj egyedül zuhanyoznod. Nincs már mit rejtegetned. Mindenedet láttam már. - célozgatott arra, hogy tegnap este megtettük és mostmár nem kell rejtegetnem előle magam. Viszont én pontosan ezt fogom tenni.
- De nem érdekesebb, ha van egy kis rejtély a kapcsolatunkban? - nyomok egy csókot a szája sarkába és fel kelek róla, míg a csókom hatása alatt áll, így van időm bemenni a fürdőbe, mielőtt újra elkapna. - És hívd fel Lane-t! Bizonyára aggódik miattad! - szólok rá, ezzel biztos felébresztem. Ő csak fáradtan nyög és alszik vissza, ezek szerint nincs itt az ideje neki, hogy a nővérével beszéljen telefonon.
Lezuhanyoztam, aztán felvettem a fehérneműmet és lábujjhegyen lépkedve lopakodtam vissza a szobámba, míg Pea megint húzta a lóbőrt, hogy öltöztek fel.
Elkezdtem keresni ruhadarabok után, amik megfelelőek lennének a találkozóra Vic-kel.
Vettem a fekete táskám, felvettem egy fekete sapkát, a fekete Serpentes dzsekimet és a táskámba raktam a mobilom és lesiettem a konyhába. Elkészítettem egy gyors kínai menüt reggelire Pea-nek, hogy ezzel köszönjem meg neki a tegnap estét, aztán gyorsan siettem a Pop'sba, ahol várt Vic.
Az egyik asztalnál ült, egy smoothie-t kortyolgatva. Én gyorsan leültem mellé.
- Szia, bocsi, hogy késtem. Pea-nek kellett reggelit csinálnom. - raktam le magam mellé a táskám. - Egy smoothie-t és egy hamburgert kérek. - szólok a pincérnőnek. Ő bólint és siet, hogy hozza a rendelésem.
- Reggelit? Miért kellett volna, ha ő otthon... - kezdene bele, de én felnézek rá. - Mi? Te és ő... Te jó ég! - rakta a szája elé a kezét meglepődve. Én lefogtam, hogy nyugodjon le.
- Nyugi. Csak a szobámban voltunk. - mondom halkan. - És neki ez volt az első, szóval elég furán érzem magam.
- Előtted még nem feküdt le senkivel? - lepődött meg halkabban, míg ivott a smoothieból, amit rendelt.
- Igen. Fura olyannal járni, aki előtted sosem csinálta senkivel.
- De te ugye, nem...? - célozgat arra, hogy nekem is ez volt-e az első. Én a fejem rázom. - Jug volt az, igaz?
- Igen. - helyeselek. - Akkor történt, mikor leléptünk ketten a Fehér Féregből hozzájuk, aznap este, mikor hivatalosan is Kígyó lettem. - vallom be. Ezt eddig sosem meséltem neki sem. Féltem, mit fog reagálni.
- Akkor te élvezted, hogy ti ketten...
- Persze! - jelentem ki kicsit hangosabban, mint kéne. - Pea fantasztikus, tényleg. És nem csak azért, mert tényleg jó, hanem mert szeretem.
- Szereted őt? - lepődik meg.
- Igen, Vic, szeretem őt. Vele minden olyan más. Hamarosan egy hónapja vagyunk együtt, de sokkal könnyebb, mint Juggal.
- Az, hogy könnyű, még nem jelenti azt, hogy jó is. - néz rám, míg a pincérnő meghozza a rendelést.
- Köszönöm. - mosolygok fel a pincérnőre és a kezébe adom a fizetendő összeget, majd iszok a smoothieból. - Szóval, ott tartottam... Nem erre céloztam, Vic. Csupán Pea-vel van egy olyan érzésem, hogy minden klappol, nem kell amiatt aggódnom, hogy eltaszít magától. Jugheaddel ez a veszély mindig fennállt, mert annyira különböztünk. - magyarázom.
- Hát, nekem is jó hírem van. Savannah és én összejöttünk. - mondja mosolyogva.
- Ez fantasztikus, Vic! Gratulálok. - nevetek fel. - Egyszer majd be kéne mutatnod. - mosolyodok el. Ő is elmosolyodik, majd felnevet. Hiányzott már ez. Amikor csak ketten vagyunk és semmi sem zavar meg minket. Mint a régi szép idők.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Kígyó lány { 1 }
Hayran KurguAlexandra "Lexa" Werkhood egy úgymond átlagos 16 éves lány, nos azt leszámítva, hogy egy Gettó Kígyó Riverdaleben és a Déli oldalon lakik, ahol a hajléktalanok és azok az emberek élnek, akiket az Északi oldal mindig is elítélt. De hogy hogyan kerül...